Dostawa zagranicznych czasopism drukowanych i elektronicznych dla Biblioteki oraz jednostek Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-20 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 770576-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002, 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Temat: Dostawa zagranicznych czasopism drukowanych dla Biblioteki Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok
Opis: Listę tytułów zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
Temat: Dostawa zagranicznych czasopism w wersji elektronicznej dla Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok
Opis: Listę tytułów zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ
Temat: Dostawa zagranicznych czasopism zamawianych przez i do zbiorów jednostek Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok
Opis: Listę tytułów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ
W trakcie realizacji Wykonawca zobowiązuje się do:
DOT. CZASOPISM DRUKOWANYCH
a) Dostarczania wszystkich zaplanowanych do prenumeraty na rok 2021, opłaconych numerów, niezależnie od daty ich wydrukowania i przesłania do dystrybucji przez wydawców.
b) Wystawienia specyfikacji zawierającej: tytuły czasopism, ISSN-y, częstotliwości, roczne ceny jednostkowe czasopism, oraz łączną kwotę za prenumeratę,
c) Dostarczania czasopism własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych zamawiającego (bezpośrednio do kancelarii lub na portiernię), zgodnie
z wykazem adresów zamieszczonym w Załącznikach nr 1 i 3 do SIWZ.
d) Zabezpieczenia dostarczanych czasopism przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. W przypadku, gdyby przesłane czasopisma dotarły do Zamawiającego w stanie uszkodzonym lub posiadały defekty wydawnicze, Wykonawca jest zobowiązany do ich wymiany bez dodatkowego wynagrodzenia.
e) Prowadzenia korespondencji z wydawcami czasopism, w tym reklamowania brakujących zeszytów u wydawców w oparciu o zawiadomienia skierowane do wykonawcy przez pracowników Biblioteki lub pracowników poszczególnych jednostek Politechniki Krakowskiej.
f) Zapewnienia kompletnych informacji związanych z przedmiotem umowy, a w szczególności
o zmianach w prenumeracie, takich jak: podział, łączenie się tytułów, zmiany częstotliwości itp.
g) Informowania o dostępie do elektronicznych wersji czasopism zaprenumerowanych przez Zamawiającego, do których wersja on-line jest bezpłatna, a także organizowania w/w dostępu,
h) Zapewnienia nieodpłatnej obsługi prenumeraty, za pośrednictwem telefonu, faxu, poczty elektronicznej, aż do czasu zakończenia dostaw, w tym przyjmowania reklamacji bez konieczności potwierdzenia ich na piśmie.
i) Realizowania reklamacji w terminie do 4 tygodni od momentu złożenia reklamacji przez Zamawiającego. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z tego terminu Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu niedostarczonego numeru tytułu danego czasopisma u innego dostawcy oraz obciążenia Wykonawcy wszelkimi kosztami związanymi z realizacją zakupu.
j) Przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi posiadanego systemu komunikacyjno-informacyjnego zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie prenumeraty.

DOT. CZASOPISM ELEKTRONICZNYCH
a. Zorganizowania dostępu do elektronicznych wersji czasopism dla Politechniki Krakowskiej na podany zakres adresów IP:
149.156.128.* - 149.156.154.*
149.156.155.1 - 41
149.156.155.43 - 255
149.156.156.* - 149.156.159.*
b. Zapewnienia dostępu do elektronicznych czasopism natychmiast po ich ukazaniu się.
c. Zapewnienia kompletnych informacji związanych z przedmiotem umowy, a w szczególności o zmianach w prenumeracie, takich jak: podział, łączenie się tytułów, zmiany częstotliwości itp.
d. Wystawienia specyfikacji zawierającej: tytuły czasopism, ISSN-y, częstotliwości, roczne ceny jednostkowe czasopism, oraz łączną kwotę za prenumeratę,
e. Zapewnienia nieodpłatnej obsługi prenumeraty, za pośrednictwem telefonu, faxu, poczty elektronicznej, aż do czasu zakończenia dostaw, w tym przyjmowania reklamacji bez konieczności potwierdzenia ich na piśmie.
f. Prowadzenia korespondencji z wydawcami czasopism, w tym reklamowania brakujących zeszytów u wydawców w oparciu o zawiadomienia skierowane do wykonawcy przez pracowników Biblioteki Politechniki Krakowskiej.
g. Zapewnienia prawa dostępu do prenumerowanych czasopism, objętych niniejszą umową, także po zakończeniu okresu ich prenumeraty, na serwerze wydawcy lub przysłania archiwum przystosowanego do odczytu na nośniku elektronicznym.
h. Przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w zakresie dostępu do zamawianych czasopism elektronicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ab6333f-4350-48b9-aeee-faee7c016d19
Biuletyn 770576-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2019 poz. 1051 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zagranicznych czasopism drukowanych i elektronicznych dla Biblioteki oraz jednostek Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok
Numer referencyjny KA-2/119/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Temat: Dostawa zagranicznych czasopism drukowanych dla Biblioteki Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok Opis: Listę tytułów zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Temat: Dostawa zagranicznych czasopism w wersji elektronicznej dla Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok Opis: Listę tytułów zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ Temat: Dostawa zagranicznych czasopism zamawianych przez i do zbiorów jednostek Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok Opis: Listę tytułów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ W trakcie realizacji Wykonawca zobowiązuje się do: DOT. CZASOPISM DRUKOWANYCH a) Dostarczania wszystkich zaplanowanych do prenumeraty na rok 2021, opłaconych numerów, niezależnie od daty ich wydrukowania i przesłania do dystrybucji przez wydawców. b) Wystawienia specyfikacji zawierającej: tytuły czasopism, ISSN-y, częstotliwości, roczne ceny jednostkowe czasopism, oraz łączną kwotę za prenumeratę, c) Dostarczania czasopism własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych zamawiającego (bezpośrednio do kancelarii lub na portiernię), zgodnie z wykazem adresów zamieszczonym w Załącznikach nr 1 i 3 do SIWZ. d) Zabezpieczenia dostarczanych czasopism przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu. W przypadku, gdyby przesłane czasopisma dotarły do Zamawiającego w stanie uszkodzonym lub posiadały defekty wydawnicze, Wykonawca jest zobowiązany do ich wymiany bez dodatkowego wynagrodzenia. e) Prowadzenia korespondencji z wydawcami czasopism, w tym reklamowania brakujących zeszytów u wydawców w oparciu o zawiadomienia skierowane do wykonawcy przez pracowników Biblioteki lub pracowników poszczególnych jednostek Politechniki Krakowskiej. f) Zapewnienia kompletnych informacji związanych z przedmiotem umowy, a w szczególności o zmianach w prenumeracie, takich jak: podział, łączenie się tytułów, zmiany częstotliwości itp. g) Informowania o dostępie do elektronicznych wersji czasopism zaprenumerowanych przez Zamawiającego, do których wersja on-line jest bezpłatna, a także organizowania w/w dostępu, h) Zapewnienia nieodpłatnej obsługi prenumeraty, za pośrednictwem telefonu, faxu, poczty elektronicznej, aż do czasu zakończenia dostaw, w tym przyjmowania reklamacji bez konieczności potwierdzenia ich na piśmie. i) Realizowania reklamacji w terminie do 4 tygodni od momentu złożenia reklamacji przez Zamawiającego. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z tego terminu Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu niedostarczonego numeru tytułu danego czasopisma u innego dostawcy oraz obciążenia Wykonawcy wszelkimi kosztami związanymi z realizacją zakupu. j) Przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi posiadanego systemu komunikacyjno-informacyjnego zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie prenumeraty. DOT. CZASOPISM ELEKTRONICZNYCH a. Zorganizowania dostępu do elektronicznych wersji czasopism dla Politechniki Krakowskiej na podany zakres adresów IP: 149.156.128.* - 149.156.154.* 149.156.155.1 - 41 149.156.155.43 - 255 149.156.156.* - 149.156.159.* b. Zapewnienia dostępu do elektronicznych czasopism natychmiast po ich ukazaniu się. c. Zapewnienia kompletnych informacji związanych z przedmiotem umowy, a w szczególności o zmianach w prenumeracie, takich jak: podział, łączenie się tytułów, zmiany częstotliwości itp. d. Wystawienia specyfikacji zawierającej: tytuły czasopism, ISSN-y, częstotliwości, roczne ceny jednostkowe czasopism, oraz łączną kwotę za prenumeratę, e. Zapewnienia nieodpłatnej obsługi prenumeraty, za pośrednictwem telefonu, faxu, poczty elektronicznej, aż do czasu zakończenia dostaw, w tym przyjmowania reklamacji bez konieczności potwierdzenia ich na piśmie. f. Prowadzenia korespondencji z wydawcami czasopism, w tym reklamowania brakujących zeszytów u wydawców w oparciu o zawiadomienia skierowane do wykonawcy przez pracowników Biblioteki Politechniki Krakowskiej. g. Zapewnienia prawa dostępu do prenumerowanych czasopism, objętych niniejszą umową, także po zakończeniu okresu ich prenumeraty, na serwerze wydawcy lub przysłania archiwum przystosowanego do odczytu na nośniku elektronicznym. h. Przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w zakresie dostępu do zamawianych czasopism elektronicznych.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:Od zawarcia umowy do 31.12.2021 r. – dla zadania częściowego: 1, 2, 3 Uwaga: Wykonawca dostarczy zamawiane czasopisma od pierwszych numerów z rocznika 2021.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla zadania częściowego nr 1: za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na świadczeniu usług prenumeraty zagranicznych czasopism o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN każda (dwie odrębne umowy)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a, składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 11 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 7 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załączniki nr 1, nr 2, nr 3 do SIWZ- odpowiednio do zadania częściowego, na które Wykonawca składa ofertę. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy).Zobowiązanie innego (ych) podmiotu(ów)- załącznik nr 9 do SIWZ o ile dotyczy. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 10 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” 2) w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby emisji poszczególnych numerów tytułów zaprenumerowanych czasopism, lub ukazania się płatnych dodatków do zaprenumerowanych tytułów, Wykonawca powiadomi pisemnie o tym fakcie Zamawiającego. Wówczas za zgodą Zamawiającego Wykonawca stosownie do zaistniałej zmiany wystawi fakturę korygującą zwiększająca lub zmniejszającą wartość zamówienia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w zakresie prenumerowanych tytułów w ramach kwoty stanowiącej wartość przedmiotu umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zagranicznych czasopism drukowanych dla Biblioteki Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Listę tytułów zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w projekcie umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zagranicznych czasopism w wersji elektronicznej dla Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Listę tytułów zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w projekcie umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa zagranicznych czasopism zamawianych przez i do zbiorów jednostek Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Listę tytułów zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w projekcie umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)