Dostawa nabiału i pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2021.

Data publikacji 2020-12-24
Data zakończenia 2021-01-04 00:00:00
Instytucja Zespół Żłobków Miejskich
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771729-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału i pieczywa do czterech żłobków miejskich:
Żłobka Miejskiego Nr 1 w Olsztynie przy ul. Herberta 2b, 10-686 Olsztyn
Żłobka Miejskiego Nr 2 w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 47, 10-437 Olsztyn
Żłobka Miejskiego Nr 3 w Olsztynie przy ul. Mochnackiego 37, 10-036 Olsztyn
Żłobka Miejskiego Nr 4 w Olsztynie przy ul. Wyspiańskiego 2, 10-287 Olsztyn
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. wg. indywidualnych zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzach cenowych dla każdej części zamówienia stanowiących załączniki nr 1 do formularza oferty.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części:
Część I – nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)
Cześć II - pieczywo
3. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by:
- artykuły żywnościowe w każdej grupie towarowej (w części zamówienia) były wysokiej jakości w gat. I, ponieważ przeznaczone są do żywienia dzieci do lat 3.
- dostawy były realizowane zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.)
oraz zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji.
- Wykonawca dysponował samochodem /samochodami dostawczymi spełniającymi wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności odpowiednie dla każdej grupy żywności poświadczone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny.
- Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych
przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia.
- Wykonawca realizował każde zamówienie, również te o niskiej wartości.
- Wykonawca przekazał numery telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

Wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz informacje
w formularzach cenowych określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.

Cześć I - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)
1.Wymaga się by oferowane produkty był dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz. U Nr 31 poz. 265 z 2005 r.) mleko i przetwory mleczarskie wysokiej jakości w gat. I, ponieważ przeznaczone są
do żywienia dzieci do lat 3.
2. Oferowane produkty powinny być wysokiej jakości bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych
i bakterii chorobotwórczych.
3. Mleko i przetwory mleczarskie powinny pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie krótszy niż 5 dni przed jego upływem.
4. Artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach detalicznych o gramaturze nie niższej
niż przewidziana w załączniku nr 1a do formularza oferty.
5. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, klasa jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
6. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać
na sobie czysty fartuch
7. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1a do formularza oferty.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych
przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.

Część II - pieczywo
1. Wymaga się, by oferowane produkty były wysokiej jakości w gat. I, ponieważ przeznaczone są do żywienia dzieci do lat 3 oraz muszą być dopuszczone do obrotu
i spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz. U Nr 31 poz. 265 z 2005 r.).
2. Zamawiający wymaga dostaw pieczywa o gramaturze nie mniejszej niż podana w załączniku nr 2b do formularza oferty.
3. Pieczywo i ciasta powinny być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, świeże, powinny pochodzić
z bieżącej produkcji.
4. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, pojemniki do transportu pieczywa czyste, całe, nie uszkodzone. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu
oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch.
5. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1b do formularza oferty.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych
przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.

Warunki równoważności:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 do formularza oferty. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podaje opis
ze wskazaniem na typ, nazwy produktów czy pochodzenia to znaczy, że produkty te preferowane są przez Zamawiającego, jednocześnie Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotem zamówienia.
Wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają minimalny dopuszczalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego, o walorach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych to po stronie Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a1b1ed2-6f83-4e68-8459-cc8ff82de5e6
Biuletyn 771729-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Żłobków Miejskich
Regon 51091966500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-287
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 533 37 66
Zamawiajacy fax 89 533 37 66
Zamawiajacy email zlobki@wp.pl
Adres strony url http://www.zzmolsztyn.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Żłobek szansą na powrót do aktywności zawodowej rodziców” RPWM.10.04.00-28-0025/18-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10 – Regionalnej rynek pracy, Działania 10.4 - Pomoc w powrocie lub wejściu na rynek pracy osobom sprawującym opiekę nad dziećmi do lat 3
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zzmolsztyn.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zzmolsztyn.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Żłobków Miejskich w Olsztynie, ul. Wyspiańskiego 2, 10-287 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nabiału i pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2021.
Numer referencyjny ZŻM.261.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału i pieczywa do czterech żłobków miejskich: Żłobka Miejskiego Nr 1 w Olsztynie przy ul. Herberta 2b, 10-686 Olsztyn Żłobka Miejskiego Nr 2 w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 47, 10-437 Olsztyn Żłobka Miejskiego Nr 3 w Olsztynie przy ul. Mochnackiego 37, 10-036 Olsztyn Żłobka Miejskiego Nr 4 w Olsztynie przy ul. Wyspiańskiego 2, 10-287 Olsztyn od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. wg. indywidualnych zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzach cenowych dla każdej części zamówienia stanowiących załączniki nr 1 do formularza oferty. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: Część I – nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) Cześć II - pieczywo 3. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by: - artykuły żywnościowe w każdej grupie towarowej (w części zamówienia) były wysokiej jakości w gat. I, ponieważ przeznaczone są do żywienia dzieci do lat 3. - dostawy były realizowane zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.) oraz zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. - Wykonawca dysponował samochodem /samochodami dostawczymi spełniającymi wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności odpowiednie dla każdej grupy żywności poświadczone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. - Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia. - Wykonawca realizował każde zamówienie, również te o niskiej wartości. - Wykonawca przekazał numery telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz informacje w formularzach cenowych określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Cześć I - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) 1.Wymaga się by oferowane produkty był dopuszczone do obrotu i spełniały wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz. U Nr 31 poz. 265 z 2005 r.) mleko i przetwory mleczarskie wysokiej jakości w gat. I, ponieważ przeznaczone są do żywienia dzieci do lat 3. 2. Oferowane produkty powinny być wysokiej jakości bez zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. 3. Mleko i przetwory mleczarskie powinny pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie krótszy niż 5 dni przed jego upływem. 4. Artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach detalicznych o gramaturze nie niższej niż przewidziana w załączniku nr 1a do formularza oferty. 5. Każde opakowanie powinno zawierać nazwę i adres producenta, klasa jakości, datę produkcji, datę przydatności do spożycia, warunki przechowywania. 6. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch 7. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1a do formularza oferty. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Część II - pieczywo 1. Wymaga się, by oferowane produkty były wysokiej jakości w gat. I, ponieważ przeznaczone są do żywienia dzieci do lat 3 oraz muszą być dopuszczone do obrotu i spełniać wymagania określone w ustawie o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz. U Nr 31 poz. 265 z 2005 r.). 2. Zamawiający wymaga dostaw pieczywa o gramaturze nie mniejszej niż podana w załączniku nr 2b do formularza oferty. 3. Pieczywo i ciasta powinny być wysokiej jakości, bez uszkodzeń, świeże, powinny pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP, pojemniki do transportu pieczywa czyste, całe, nie uszkodzone. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch. 5. Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1b do formularza oferty. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru. Warunki równoważności: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 do formularza oferty. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podaje opis ze wskazaniem na typ, nazwy produktów czy pochodzenia to znaczy, że produkty te preferowane są przez Zamawiającego, jednocześnie Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotem zamówienia. Wszelkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają minimalny dopuszczalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego, o walorach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych to po stronie Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy o wartości nie większej niż 30% zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na dodatkowych dostawach towaru wyszczególnionego w Załącznikach nr 2 do oferty. Warunki jakim będą podlegać powyższe zamówienia będą odpowiadały warunkom określonym i zgodnym z zamówieniem podstawowym określonym w niniejszym postępowaniu.
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych oraz oświadczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy z załącznikiem w postaci formularza cenowego , Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, Upoważnienie /pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian postanowień umowy określa § 6 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Część artykułów wchodzących w skład zamówienia dla utworzonych 40 miejsc opieki nad dziećmi do lat trzech w Żłobku Miejskim Nr 4 przy ul. Wyspiańskiego 2 w Olsztynie realizowana jest w ramach projektu „Żłobek szansą na powrót do aktywności zawodowej rodziców” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr umowy: RPWM.10.04.00-28-0025/18-00 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zespół Żłobków Miejskich w Olsztynie. Oferenci mogą się z nami kontaktować w następujący sposób: Listownie na adres Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie, ul. Wyspiańskiego 2 10-287 Olsztyn, poprzez e-mail: biuro@zzmolsztyn.pl Telefonicznie: (89) 533 37 66 2. Inspektor Ochrony Danych. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się w następujący sposób: Listownie na adres: Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie, ul. Wyspiańskiego 2 10-287 Olsztyn , poprzez e-mail: iodo@zzmolsztyn.pl 3. Cel przetwarzania danych Oferenta oraz podstawy prawne. Dane Oferenta będą przetwarzane w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda Oferenta wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2018 r. poz. 1025 ze zm.) Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) 4. Okres przechowywania danych. Dane Oferenta pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Komu przekazujemy dane? a) Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. b) Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postepowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Zespół Żłobków Miejskich w Olsztynie zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 6. Uprawnienia przysługujące Oferentowi, związane z przetwarzaniem danych osobowych. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Oferentowi przysługują następujące uprawnienia: Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; Prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; Prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub naszym inspektorem ochrony danych. 7. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa nabiał (mleko i przetwory mleczarskie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 69665,95
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1a do formularza oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18769,14
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określona w załączniku nr 1b do formularza oferty.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)