GuidZP400 |
d2c80e77-e23c-4ec1-9ca1-fbba0aae80d7
|
Biuletyn |
772624-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
|
Regon |
290391139
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-375
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 2604200, 41 2604221,
|
Zamawiajacy fax |
41 2604205
|
Zamawiajacy email |
a.masternak@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
|
Adres strony url |
www.zozmswiakielce.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswkielce.pl, www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Jeżeli oferta jest sporządzona w formie pisemnej należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie-pokój B 424 przy ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i podkładów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
|
Numer referencyjny |
18/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i podkładów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dane wskazane w załączniku nr 1 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy towar do Zamawiającego na swój koszt, ryzyko utraty i uszkodzenia. Zafakturowany asortyment powinien zostać oznaczony numerem Umowy.
3. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy Pzp. posłużył się następującą nazwą oraz kodem określonym we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
• 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety,
• 33761000-2 Papier toaletowy,
• 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk.
4. Jeżeli w SIWZ lub którymkolwiek załączniku do niej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru, normy lub produktu, znaku towarowego lub produktu oznacza to, że Zamawiający nie był w stanie za pomocą dostatecznie dokładnych określeń opisać przedmiotu zamówienia i służy jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania dostawy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z cechami i efektem końcowym opisanym w niniejszej SIWZ. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty o właściwościach zgodnych (nie gorszych niż), nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne wymagane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowo warunki w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. karty charakterystyki produktów wystawionych przez producenta zaoferowanego artykułu (do każdej pozycji),
2. świadectwo jakości zdrowotnej (do każdej pozycji),
3. próbki w oryginalnych i opisanych opakowaniach, zgodnie z zapisem w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
6. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji:
6.1 zmiany numeru katalogowego produktu,
6.2 zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
6.3 wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
6.4 zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
6.5 wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
6.6 zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
6.7 zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto. Wartość netto pozostanie stała przez cały czas trwania umowy.
6.8 wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) –
w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
6.9 zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia/wydłużenia) lub terminów płatności,
6.10 wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
6.11 udzielenie przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w aneksie do umowy,
6.12 niewykorzystania wartości umowy przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
6.13 opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2021-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|