Zakup i sukcesywna dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i podkładów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach

Data publikacji 2020-12-28
Data zakończenia 2021-01-05 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772624-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i podkładów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dane wskazane w załączniku nr 1 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy towar do Zamawiającego na swój koszt, ryzyko utraty i uszkodzenia. Zafakturowany asortyment powinien zostać oznaczony numerem Umowy.
3. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy Pzp. posłużył się następującą nazwą oraz kodem określonym we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
• 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety,
• 33761000-2 Papier toaletowy,
• 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk.
4. Jeżeli w SIWZ lub którymkolwiek załączniku do niej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru, normy lub produktu, znaku towarowego lub produktu oznacza to, że Zamawiający nie był w stanie za pomocą dostatecznie dokładnych określeń opisać przedmiotu zamówienia i służy jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania dostawy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z cechami i efektem końcowym opisanym w niniejszej SIWZ. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty o właściwościach zgodnych (nie gorszych niż), nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne wymagane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d2c80e77-e23c-4ec1-9ca1-fbba0aae80d7
Biuletyn 772624-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Regon 290391139
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-375
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 2604200, 41 2604221,
Zamawiajacy fax 41 2604205
Zamawiajacy email a.masternak@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
Adres strony url www.zozmswiakielce.pl
Adres strony internetowej narzedzia www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswkielce.pl, www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
Zamieszczona bedzie specyfikacja www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www. platformazakupowa.pl/pn/zozmswiakielce
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Jeżeli oferta jest sporządzona w formie pisemnej należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie-pokój B 424 przy ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i podkładów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Numer referencyjny 18/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego i podkładów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dane wskazane w załączniku nr 1 są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy towar do Zamawiającego na swój koszt, ryzyko utraty i uszkodzenia. Zafakturowany asortyment powinien zostać oznaczony numerem Umowy. 3. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy Pzp. posłużył się następującą nazwą oraz kodem określonym we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): • 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety, • 33761000-2 Papier toaletowy, • 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk. 4. Jeżeli w SIWZ lub którymkolwiek załączniku do niej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru, normy lub produktu, znaku towarowego lub produktu oznacza to, że Zamawiający nie był w stanie za pomocą dostatecznie dokładnych określeń opisać przedmiotu zamówienia i służy jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania dostawy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z cechami i efektem końcowym opisanym w niniejszej SIWZ. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty o właściwościach zgodnych (nie gorszych niż), nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne wymagane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowo warunki w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. karty charakterystyki produktów wystawionych przez producenta zaoferowanego artykułu (do każdej pozycji), 2. świadectwo jakości zdrowotnej (do każdej pozycji), 3. próbki w oryginalnych i opisanych opakowaniach, zgodnie z zapisem w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 6. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji: 6.1 zmiany numeru katalogowego produktu, 6.2 zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 6.3 wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, 6.4 zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, 6.5 wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, 6.6 zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, 6.7 zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto. Wartość netto pozostanie stała przez cały czas trwania umowy. 6.8 wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, 6.9 zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenia/wydłużenia) lub terminów płatności, 6.10 wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 6.11 udzielenie przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w aneksie do umowy, 6.12 niewykorzystania wartości umowy przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 6.13 opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2021-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji (R)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin każdej sukcesywnej dostawy ( D )
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)