| GuidZP400 |
a8330c65-e8fe-4659-a468-734d862bfccc
|
| Biuletyn |
772069-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
|
| Regon |
29011000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spacerowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Morawica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
26-026
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
413 641 378
|
| Zamawiajacy fax |
413 641 226
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@morawica.com.pl
|
| Adres strony url |
www.morawica.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
"Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzenianai się COVID-19 w województwie świętokrzyskim".
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/morawica
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach projektu "Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania sie COVID-19 w województwie świętokrzyskim".
|
| Numer referencyjny |
EZP-252-38/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim” zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załączniku do niniejszej specyfikacji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-04-15T00:00:00+02:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę o wartości brutto minimum: 200 000,00 zł.
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazową dostawę.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Oświadczenie, że oferowane produkty są zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. 2020 r., poz. 186) oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z klasą wyrobu medycznego oraz posiada certyfikaty CE /deklaracje zgodności,
lub
b) Oświadczenie, że oferowane produkty nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają Ustawie o wyrobach medycznych, dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej oraz posiada certyfikaty CE /deklaracje zgodności,
c) Oświadczenie ze Wykonawca posiada badania czystości mikrobiologicznej, wydzielanie się płynu włókiennego w stanie suchym, na przenikalność drobnoustrojów na mokro wg. PN-EN ISO 22610:2007, w języku polskim w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – dot. Poz. Nr 2,
d) Raport z niezależnej jednostki posiadającej akredytację na badania na zgodność z normą 14683 - dot. Poz. Nr 4.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany opisane zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:45
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|