Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777461-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
1) Dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, tusze, głowice, itp.), wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku, w którym realizowana jest dostawa. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów nierefabrykowanych, nieregenerowanych, nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych; wyprodukowane bez naruszenia praw patentowych i własności intelektualnych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, do których są dedykowane. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji;
2) odebranie od Zamawiającego wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych;
3) gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia odbioru, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 8 umowy na wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami. Okres gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert;
4) Szczegółowy zakres dostaw zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy / Zestawienie materiałowe) oraz Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór umowy);
5) Zamawiający oświadcza, iż posiada urządzenia drukujące będące na gwarancji producenta i część materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w SIWZ to materiały eksploatacyjne do takich urządzeń.
Ilości poszczególnych materiałów wskazanych w Formularzu cenowym / Zestawieniu materiałowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) są wartościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego do wyliczenia ceny brutto ofert i ich porównania. Rzeczywisty zakres zamówienia zależy od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia dostaw w mniejszym zakresie niż wynikająca z Formularza cenowego, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i będą posiadały parametry techniczne i fizyczne oraz cechy jakościowe, funkcjonalne i użytkowe (wydajność i jakość wydruku) nie gorsze od produktów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Produkty równoważne muszą być kompatybilne z urządzeniami, do których mają być stosowane, zapewniać ich właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne (pochodzące od producenta urządzeń), a także nie mogą pogorszyć jakości parametrów pracy urządzeń (jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia, itp.) oraz nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki lub wylewania się tuszu. Oferowany materiał równoważny powinien w pełni współpracować z programem nadzorującym pracę urządzenia m.in. monitorującym zasób wkładu, informacje o liczbie wydrukowanych stron, tuszu, bębna światłoczułego o ile funkcję tą posiada oryginał. W przypadku kiedy produkt oryginalny przeznaczony dla danego urządzenia posiada wbudowany układ scalony, który monituje proces druku, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. Oznaczenia dotyczące producenta oraz etykiet identyfikujących dany produkt muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03cdec07-83ea-450d-80ff-599405d96108
Biuletyn 777461-N-2020
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Regon 00000035900000
Zamawiajacy adres ulica Okopowa
Zamawiajacy adres numer domu 2a
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 534 97 06,
Zamawiajacy fax 81 528 20 66
Zamawiajacy email zamowienia@lublin.po.gov.pl, bbrus@prokuratura.lublin.pl
Adres strony url https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Prokuratura Okręgowa w Lublinie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.lublin.po.gov.pl/index.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, kurierem, osobiście, przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Lublinie - Al. Kraśnicka 35, 20- 718 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
Numer referencyjny PO VII WB 261.23.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących oraz faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) Dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, tusze, głowice, itp.), wyprodukowanych nie wcześniej niż w roku, w którym realizowana jest dostawa. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w całym swoim procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów nierefabrykowanych, nieregenerowanych, nieuszkodzonych, bez śladów wcześniejszego używania, wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych; wyprodukowane bez naruszenia praw patentowych i własności intelektualnych ich właścicieli lub za ich zgodą. Ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, do których są dedykowane. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji; 2) odebranie od Zamawiającego wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych; 3) gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia odbioru, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 8 umowy na wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami. Okres gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert; 4) Szczegółowy zakres dostaw zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy / Zestawienie materiałowe) oraz Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór umowy); 5) Zamawiający oświadcza, iż posiada urządzenia drukujące będące na gwarancji producenta i część materiałów eksploatacyjnych do drukarek wyszczególnionych w SIWZ to materiały eksploatacyjne do takich urządzeń. Ilości poszczególnych materiałów wskazanych w Formularzu cenowym / Zestawieniu materiałowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) są wartościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego do wyliczenia ceny brutto ofert i ich porównania. Rzeczywisty zakres zamówienia zależy od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia dostaw w mniejszym zakresie niż wynikająca z Formularza cenowego, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i będą posiadały parametry techniczne i fizyczne oraz cechy jakościowe, funkcjonalne i użytkowe (wydajność i jakość wydruku) nie gorsze od produktów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Produkty równoważne muszą być kompatybilne z urządzeniami, do których mają być stosowane, zapewniać ich właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne (pochodzące od producenta urządzeń), a także nie mogą pogorszyć jakości parametrów pracy urządzeń (jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia, itp.) oraz nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki lub wylewania się tuszu. Oferowany materiał równoważny powinien w pełni współpracować z programem nadzorującym pracę urządzenia m.in. monitorującym zasób wkładu, informacje o liczbie wydrukowanych stron, tuszu, bębna światłoczułego o ile funkcję tą posiada oryginał. W przypadku kiedy produkt oryginalny przeznaczony dla danego urządzenia posiada wbudowany układ scalony, który monituje proces druku, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. Oznaczenia dotyczące producenta oraz etykiet identyfikujących dany produkt muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy).
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) niewyczerpania wynagrodzenia umownego w terminie określonym w § 2, termin realizacji umowy może zostać przedłużony o czas nie dłuższy niż 3 miesiące; b) zlecenia dostaw dodatkowych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 2) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności warunkujących ograniczenie możliwości i/lub celowości wykonywania przedmiotu umowy w uzgodnionym zakresie i/lub we wskazany sposób, w szczególności w przypadku wycofania danego materiału eksploatacyjnego wskazanego w ofercie Wykonawcy z produkcji przez producenta lub braku dostępności na rynku polskim w okresie wykonywania dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania Zamawiającemu materiału eksploatacyjnego spełniających oczekiwania Zamawiającego, co jest zobowiązany wykazać odpowiednimi środkami dowodowymi (raporty z testów, certyfikaty itp.) w cenie wskazanej w ofercie Wykonawcy; 3) zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, formy prawnej); 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 5) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z uwagi na: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie obowiązujących przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, na zasadach i w sposób określony w ust. 3-8, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a, wartość wynagrodzenia netto oraz ceny jednostkowe netto nie zmienią się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 5 lit. b - d, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 5 lit. b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników świadczących Usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 5 lit. c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługę. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 9 lit. d, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku ze zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 8. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 5 lit b-d niniejszego paragrafu na zmianę wynagrodzenia umownego Wykonawcy należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego. 9. Warunkiem dokonania zmian może być także zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania, w tym zmiana adresu dostaw. 10. Zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: 1) prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność itp. 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z ustawą, w tym w szczególności: - zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, - zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 11. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno–organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami, 3) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości na oferowane materiały eksploatacyjne
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)