Dostawa wyposażenia oraz środków higienicznych i czystości do Żłobka Gminnego w Drezdenku

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-19 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski
Miejscowość Drezdenko
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777270-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391000003, 375200009, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia oraz środków higienicznych i czystości do Żłobka Gminnego w Drezdenku


1. Rodzaj zamówienia: dostawy

2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz środków higienicznych i czystości do Żłobka Gminnego w Drezdenku.
Miejsce dostawy: Żłobek Gminny ul. Mickiewicza 4A, 66-530 Drezdenko.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części:
• Część I – Urządzenia elektryczne
• Część II – Meble
• Część III – Zabawki, materiały edukacyjne, wyposażenie
• Część IV – Środki higieniczne i czystości
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d0a05c8-23b4-4bcc-8d8d-df9e744b33ca
Biuletyn 777270-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski
Regon 00053000575110
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Drezdenko
Zamawiajacy kod pocztowy 66-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 095 7638027; 7620202
Zamawiajacy fax 095 7620220
Zamawiajacy email inwestycje@drezdenko.pl
Adres strony url www.bip.drezdenko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.drezdenko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.drezdenko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia oraz środków higienicznych i czystości do Żłobka Gminnego w Drezdenku
Numer referencyjny RI.271.1.41.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyposażenia oraz środków higienicznych i czystości do Żłobka Gminnego w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: dostawy 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz środków higienicznych i czystości do Żłobka Gminnego w Drezdenku. Miejsce dostawy: Żłobek Gminny ul. Mickiewicza 4A, 66-530 Drezdenko. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: • Część I – Urządzenia elektryczne • Część II – Meble • Część III – Zabawki, materiały edukacyjne, wyposażenie • Część IV – Środki higieniczne i czystości Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. formularz cenowy dla IV części zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ, C. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Części I-III Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przy-sługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świad-czeniami; 2. Zastosowania zamiennych produktów, materiałów i urządzeń, może nastąpić po podpisaniu przez Zamawiającego i Wykonawcę aneksu do umowy, w którym strony wyrażą zgodę na zastosowanie rozwiązań zamiennych oraz usta-lą wynagrodzenie należne Wykonawcy po zastosowaniu rozwiązań zamiennych; 3. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku wystąpienia zamiennych produktów, materiałów i urządzeń, zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotowego niniejszej umowy. Część IV 1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
IV 4 4 data 2021-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia elektryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia są m. in. zestaw komputerowy, urządzenie wielofunkcyjne, nawilżacz powietrza, lampa bakteriobójcza, zestaw multimedialny, oczyszczacz powietrza, odkurzacz, zestaw żelazko + deska do prasowania, odtwarzacz CD, sterylizator do butelek i smoczków, podgrzewacz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik A do SIWZ. 2) Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostawy używanych urządzeń. 3) Oferowane urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty lub inne dokumenty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia są m. in. półki, regały, biurka, krzesła, fotele kozetka, szafy, stół, apteczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik B do SIWZ. 2) Wszystkie meble będące przedmiotem zamówienia muszą być nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostawy używanych mebli. 3) Oferowane artykuły muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty lub inne dokumenty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zabawki, materiały edukacyjne, wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia są m. in. zabawki, materiały dydaktyczne, artykuły do sprzątania, kocyki, szczoteczki do zębów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik C do SIWZ. 2) Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostawy używanych artykułów. 3) Oferowane artykuły muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty lub inne dokumenty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 4) Wszystkie artykuły muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, a artykuły przeznaczone do używania przez dzieci dodatkowo muszą odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania ich przez dzieci do lat 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki higieniczne i czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia są środki higieniczne i czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik 1a do SIWZ – formularz cenowy. 2) Środki higieniczne i czystości muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach. Na opakowaniach powinny być etykiety handlowe w języku polskim zawierające, zastosowanie, sposób użycia, pojemności, datą produkcji z okresem ważności. Dostarczone środki higieniczne i czystości nie mogą być przeterminowane.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)