Dostawa z wymianą 50 opraw oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-25 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Lubartów
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776922-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostawę i wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami światła typu LED – 45 szt. usytuowanych w Lubartowie na ulicach:
- Kościuszki – liczba punktów świetlnych: 17;
- Legionów – liczba punktów świetlnych: 16 ;
- Powstańców Warszawy – liczba punktów świetlnych: 3;
- 1 Maja – liczba punktów świetlnych: 9
b) Dostawę i wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami światła typu LED, z zainstalowaniem zintegrowanego systemu zasilania z modułów fotowoltaicznych – 5 szt. usytuowanych na terenie przy ulicy 1 Maja w Lubartowie.
c) Wymianę przewodów zasilających biegnących w wysięgnikach i słupach na których zamontowane są oprawy oświetlenia ulicznego 50 kpl.
d) Wymianę zabezpieczeń opraw na nowe izolowane wraz z wkładkami topikowymi typu BZO lub TB lub IZK – 50 kpl.
e) Wymianę 50 kpl. drzwiczek wnękowych słupów oświetleniowych
f) Pionowanie słupów oświetlenia ulicznego w ilości 20 szt.
g) Zainstalowanie, zaprogramowanie zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz uruchomienie inteligentnego systemu sterowania oprawami oświetlenia ulicznego z indywidualnym sterowaniem pojedynczą oprawą, grupą opraw i całym systemem oraz monitoringiem parametrów pracy opraw.
h) Utylizację demontowanych opraw oświetleniowych, źródeł światła, przewodów i zabezpieczeń opraw. Roboty montażowe będą prowadzone na podstawie zgłoszenia budowy lub robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę dla zadania polegając na wymianie istniejących opraw ze źródłami sodowymi na nowe oprawy ze źródłami typu LED – zainstalowaniem indywidualnego systemu sterowania strumieniem świetlnym oraz monitoringiem działania opraw w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów” przy ul. Kościuszki i ul. Legionów w Lubartowie, z dnia 28.02.2020 r.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5 do IDW-SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
4) Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne i kompletne, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Zamawiający zaznacza, że w zakresie wyceny robót montażowych, załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ. 6) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 7) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie urządzenia, które posiadają parametry techniczne i/lub funkcjonalne spełniające co najmniej warunki określone IDW-SIWZ z załącznikami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8644bfd2-94ed-4b93-b346-cdd44a7607f5
Biuletyn 776922-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Lubartów
Regon 43101938800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Lubartów
Zamawiajacy kod pocztowy 21-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 552 273
Zamawiajacy fax 818 552 016
Zamawiajacy email bzp@um.lubartow.pl
Adres strony url www.lubartow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak, w formie pisemnej, osobiście, pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, sekretariat pok. 108
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa z wymianą 50 opraw oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”
Numer referencyjny BZP.271.92.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Dostawę i wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami światła typu LED – 45 szt. usytuowanych w Lubartowie na ulicach: - Kościuszki – liczba punktów świetlnych: 17; - Legionów – liczba punktów świetlnych: 16 ; - Powstańców Warszawy – liczba punktów świetlnych: 3; - 1 Maja – liczba punktów świetlnych: 9 b) Dostawę i wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami światła typu LED, z zainstalowaniem zintegrowanego systemu zasilania z modułów fotowoltaicznych – 5 szt. usytuowanych na terenie przy ulicy 1 Maja w Lubartowie. c) Wymianę przewodów zasilających biegnących w wysięgnikach i słupach na których zamontowane są oprawy oświetlenia ulicznego 50 kpl. d) Wymianę zabezpieczeń opraw na nowe izolowane wraz z wkładkami topikowymi typu BZO lub TB lub IZK – 50 kpl. e) Wymianę 50 kpl. drzwiczek wnękowych słupów oświetleniowych f) Pionowanie słupów oświetlenia ulicznego w ilości 20 szt. g) Zainstalowanie, zaprogramowanie zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz uruchomienie inteligentnego systemu sterowania oprawami oświetlenia ulicznego z indywidualnym sterowaniem pojedynczą oprawą, grupą opraw i całym systemem oraz monitoringiem parametrów pracy opraw. h) Utylizację demontowanych opraw oświetleniowych, źródeł światła, przewodów i zabezpieczeń opraw. Roboty montażowe będą prowadzone na podstawie zgłoszenia budowy lub robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę dla zadania polegając na wymianie istniejących opraw ze źródłami sodowymi na nowe oprawy ze źródłami typu LED – zainstalowaniem indywidualnego systemu sterowania strumieniem świetlnym oraz monitoringiem działania opraw w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów” przy ul. Kościuszki i ul. Legionów w Lubartowie, z dnia 28.02.2020 r. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5 do IDW-SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. 4) Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne i kompletne, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Zamawiający zaznacza, że w zakresie wyceny robót montażowych, załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ. 6) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 7) Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie urządzenia, które posiadają parametry techniczne i/lub funkcjonalne spełniające co najmniej warunki określone IDW-SIWZ z załącznikami. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: wymagane jest wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje w przypadku podmiotów zagranicznych, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zadania dla podanych niżej stanowisk: - kierownik robót (min. 1 osoba) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - elektrycy ( min. 1 osoba) posiadającymi ważne upoważnienia lub uprawnienia do wykonywania prac na sieci nN w technologii prac pod napięciem (PPN). Dopuszcza się łączenie tych uprawnień przez jedną osobę np. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat D i E i PPN, b) w zakresie zdolności technicznej wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę opraw z montażem o wartości 150 000 brutto lub wykonali min. 1 robotę budowlaną polegająca na budowie/modernizacji oświetlenia ulicznego o wartości 150 000 brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących dostawy lub robót, określających, czy zostały one wykonane w sposób należyty, a w przypadku robót - czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia. 2) Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Pzp może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim/nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień jego złożenia, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w niniejszym punkcie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień jego złożenia, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w niniejszym punkcie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do IDW-SIWZ, 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW-SIWZ 4) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do IDW-SIWZ; 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów (jeśli dotyczy) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW-SIWZ; 4) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze; 5) Wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna;
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące);
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi część II do IDW- SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty brutto.
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2021-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)