GuidZP400 |
351cbb81-f23f-4dbc-8bb9-120dcd21ea88
|
Biuletyn |
776830-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
|
Regon |
13035572200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gostkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
83
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236 722 242
|
Zamawiajacy fax |
023 6722242 w. 105
|
Zamawiajacy email |
puk@pukciechanow.pl
|
Adres strony url |
www.pukciechanow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
komunalny Sp. z o. o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pukciechanow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pukciechanow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Gostkowska 83, 06-400 Ciechanów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nowych worków z folii polietylenowej i LDPE do selektywnej zbiórki odpadów
|
Numer referencyjny |
ZPD/4/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Każdy z worków powinien:
• zakończony być taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, mogą być konfekcjonowane w workach,
• nadruk na worku informujący o przeznaczeniu worka
(opcjonalnie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego)
• worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt. i separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno) worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania.
• nadruk 1-stronny i 1-kolorowy czarny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny( logo firmy, adres telefon i informacja o sposobie korzystania).
nadruk z logo - wymiar (max: 28cm x 10cm) (opcjonalnie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego)
• dno worka bez szwa
• worek o pojemności 120 l – ma posiadać wymiary: 105/70 cm
• worek o pojemności 80 l na zielony na szkło– ma posiadać wymiary: 105/50 cm.
• worek o pojemności 80 l na szary na popiół – ma posiadać wymiary: 90/60 cm.
• Wytrzymałość worka na rozerwanie min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg. Worki będą poddane badaniu poprzez porównanie próbek o parametrach nominalnych (długość, szerokość, waga 1 sztuki) będących w posiadaniu firmy.
Do oferty należy dołączyć po jednej próbce ( rolce) worków foliowych każdego asortymentu oraz szczegółowy opis oferowanych worków (katalog lub folder) potwierdzający, ze oferowane worki są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
Wzór nadruku zostanie przesłany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-03-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie), dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku tj. co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 200 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, w zakresie wymaganym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.2.a SIWZ (wzór dokumentu zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ)
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zdjęcia wraz z opisem (foldery lub zdjęcia kolorowe 10cmX 15 cm)i dokumentację techniczną (należy określić dane oferowanych worków)
- próbki worków foliowych z każdego rozmiaru
- wszystkie worki muszą posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacji technicznym.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna składać się w szczególności z :
- formularza ofertowego, sporządzonego na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,
- oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
- pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych),
- pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia),
- zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów ( jeśli dotyczy).
- zdjęcia wraz z opisem (foldery lub zdjęcia kolorowe 10cmX 15 cm)i dokumentację techniczną (należy określić dane oferowanych worków)
- próbki worków foliowych z każdego rozmiaru
- wszystkie worki muszą posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacji technicznym.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający określa następujące okoliczności umożliwiające wprowadzenie zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty poprzez:
1) zmiany postanowień umowy będących następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy,
2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
|
IV 4 4 data |
2021-01-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|