Dostawa nowych worków z folii polietylenowej i LDPE do selektywnej zbiórki odpadów

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-18 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776830-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Każdy z worków powinien:
• zakończony być taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, mogą być konfekcjonowane w workach,
• nadruk na worku informujący o przeznaczeniu worka
(opcjonalnie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego)
• worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt. i separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno) worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania.
• nadruk 1-stronny i 1-kolorowy czarny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny( logo firmy, adres telefon i informacja o sposobie korzystania).
nadruk z logo - wymiar (max: 28cm x 10cm) (opcjonalnie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego)
• dno worka bez szwa
• worek o pojemności 120 l – ma posiadać wymiary: 105/70 cm
• worek o pojemności 80 l na zielony na szkło– ma posiadać wymiary: 105/50 cm.
• worek o pojemności 80 l na szary na popiół – ma posiadać wymiary: 90/60 cm.
• Wytrzymałość worka na rozerwanie min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg. Worki będą poddane badaniu poprzez porównanie próbek o parametrach nominalnych (długość, szerokość, waga 1 sztuki) będących w posiadaniu firmy.
Do oferty należy dołączyć po jednej próbce ( rolce) worków foliowych każdego asortymentu oraz szczegółowy opis oferowanych worków (katalog lub folder) potwierdzający, ze oferowane worki są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
Wzór nadruku zostanie przesłany Wykonawcy po podpisaniu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 351cbb81-f23f-4dbc-8bb9-120dcd21ea88
Biuletyn 776830-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
Regon 13035572200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gostkowska
Zamawiajacy adres numer domu 83
Zamawiajacy miejscowosc Ciechanów
Zamawiajacy kod pocztowy 06-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 722 242
Zamawiajacy fax 023 6722242 w. 105
Zamawiajacy email puk@pukciechanow.pl
Adres strony url www.pukciechanow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny komunalny Sp. z o. o.
Dostep dokumentow zamowienia www.pukciechanow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pukciechanow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Gostkowska 83, 06-400 Ciechanów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nowych worków z folii polietylenowej i LDPE do selektywnej zbiórki odpadów
Numer referencyjny ZPD/4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1 Każdy z worków powinien: • zakończony być taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, mogą być konfekcjonowane w workach, • nadruk na worku informujący o przeznaczeniu worka (opcjonalnie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) • worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt. i separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno) worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania. • nadruk 1-stronny i 1-kolorowy czarny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny( logo firmy, adres telefon i informacja o sposobie korzystania). nadruk z logo - wymiar (max: 28cm x 10cm) (opcjonalnie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) • dno worka bez szwa • worek o pojemności 120 l – ma posiadać wymiary: 105/70 cm • worek o pojemności 80 l na zielony na szkło– ma posiadać wymiary: 105/50 cm. • worek o pojemności 80 l na szary na popiół – ma posiadać wymiary: 90/60 cm. • Wytrzymałość worka na rozerwanie min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg. Worki będą poddane badaniu poprzez porównanie próbek o parametrach nominalnych (długość, szerokość, waga 1 sztuki) będących w posiadaniu firmy. Do oferty należy dołączyć po jednej próbce ( rolce) worków foliowych każdego asortymentu oraz szczegółowy opis oferowanych worków (katalog lub folder) potwierdzający, ze oferowane worki są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Wzór nadruku zostanie przesłany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-03-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie), dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku tj. co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 200 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, w zakresie wymaganym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.2.a SIWZ (wzór dokumentu zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ) Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci zdjęcia wraz z opisem (foldery lub zdjęcia kolorowe 10cmX 15 cm)i dokumentację techniczną (należy określić dane oferowanych worków) - próbki worków foliowych z każdego rozmiaru - wszystkie worki muszą posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacji technicznym.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna składać się w szczególności z : - formularza ofertowego, sporządzonego na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. - pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), - pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia), - zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów ( jeśli dotyczy). - zdjęcia wraz z opisem (foldery lub zdjęcia kolorowe 10cmX 15 cm)i dokumentację techniczną (należy określić dane oferowanych worków) - próbki worków foliowych z każdego rozmiaru - wszystkie worki muszą posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacji technicznym. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający określa następujące okoliczności umożliwiające wprowadzenie zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty poprzez: 1) zmiany postanowień umowy będących następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a które mają wpływ na realizację umowy i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na pod-stawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
IV 4 4 data 2021-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)