GuidZP400 |
ff7a7dcf-fc32-47cc-b64c-15be16485455
|
Biuletyn |
776781-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
|
Regon |
01563355800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227510474
|
Zamawiajacy fax |
227515915
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@icds.pl
|
Adres strony url |
http://bip.icds.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.icds.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843.) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe
w Łomiankach działa w imieniu jednostek a) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym, 05-092 Łomianki, ul. M. Konopnickiej 65
b) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 8, 05-092 Łomianki,
c) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach, Szpitalna 1, 05-092 Łomianki
d) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie, ul. Kolejowa 51, 05-092 Łomianki
e) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej, ul. Warszawska 73, 05-092 Łomianki
f) Szkoła Podstawowa im. por. A. Pilcha ps. Góra- Dolina w Dziekanowie Polskim, ul. Rolnicza 435, 05-092 Łomianki
g) Szkoła Podstawowa im. Jadwigi i Romana Kobendzów w Sadowej, ul. Strzelecka 35, 05-092 Łomianki
h) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 6, 05-092 Łomianki
i) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki
j) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Partyzantów 31, 05-092 Łomianki
k) Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach ul. Szpitalnej 7, 05-092 Łomianki,
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.icds.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.icds.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego oraz jednostek obsługiwanych.
|
Numer referencyjny |
DA.26.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach:
a) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym, 05-092 Łomianki, ul. M. Konopnickiej 65
b) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 8, 05-092 Łomianki,
c) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach, Szpitalna 1, 05-092 Łomianki
d) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie, ul. Kolejowa 51, 05-092 Łomianki
e) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej, ul. Warszawska 73, 05-092 Łomianki
f) Szkoła Podstawowa im. por. A. Pilcha ps. Góra- Dolina w Dziekanowie Polskim, ul. Rolnicza 435, 05-092 Łomianki
g) Szkoła Podstawowa im. Jadwigi i Romana Kobendzów w Sadowej, ul. Strzelecka 35, 05-092 Łomianki
h) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 6, 05-092 Łomianki
i) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki
j) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Partyzantów 31, 05-092 Łomianki
k) Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach ul. Szpitalnej 7, 05-092 Łomianki,
Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Dostawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego w formie informacji pisemnej lub telefonicznej, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu powiadomienia w dni robocze (poniedziałek – piątek), w godzinach od 8:00 do 13:00, do lokalizacji wskazanych powyżej.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia według rzeczywistych potrzeb i nie ma obowiązku realizacji zamówienia w maksymalnych ilościach.
3. Zamawiający zamierza zawrzeć dwie umowy jedna w imieniu Ośrodek Pomocy Społecznej Łomiankach ul. Szpitalnej 7, 05-092 Łomianki, oraz druga dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki oraz jednostek obsługiwanych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że: - wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości; -co najmniej 20 000,00 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; — lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych 2) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy ( który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy)-dokumenty wymienione w części 1) 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4ust. 1): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że:
- wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości;
-co najmniej 20 000,00 zł brutto
każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz dostaw- załącznik nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego .Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności łub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
- 5 000,00 P LN (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).
4. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w szczególności: pkt.1) i 2 ) ustawy Pzp w sytuacji gdy zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie z zapisami art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, w szczególności gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ogłoszenia dotyczące zamówień ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowę
z Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2021-01-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|