BZP 003/01001/13 - Dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2013-03-18
Data zakończenia 2013-03-26 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107672 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach wraz z ich transportem i rozładunkiem: Magazyn Centralny - Katowice, ul. Bogucicka 3A - Budynek B.

2. Zamówienie będzie realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2013 roku w dostawach cząstkowych do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia telefonicznego, faksem lub pocztą elektroniczną.

3. Termin płatności wynosił będzie 21 dni od daty dostarczenia Zamawaiającemu faktury VAT lub faktury korygującej VAT. W przypadku, gdy którakolwiek z cen podanych na fakturze będzie niezgodna z ceną obowiązującą lub gdy ilości towarów (wszystkich lub niektórych) podanych na fakturze będą niezgodne z ilościami zamawianymi nastąpi odmowa zapłaty całej faktury. Strony niniejszym uznają, że Wykonawca jest w zwłoce z wystawieniem prawidłowej faktury.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu nr 4 SIWZ stanowiącym kalkulację ceny ofertowej, jak również w Formularzu nr 5 SIWZ stanowiącym projekt umowy.

5. Zamawiający zastrzega, że wielkość zamówienia ujęta w Formularzu nr 4 SIWZ może nie być zrealizowana w pełnym wymiarze, wielkości i zakresie. Podane ilości zamawianych produktów stanowią wielkość szacunkową i mogą być zmniejszane lub zwiększane pomiędzy poszczególnymi pozycjami, lecz ogólna wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty oferty.

6. Wykonawcy zobowiązani są do określenia w każdej pozycji kalkulacji ceny ofertowej (Formularz nr 4 SIWZ) producenta oraz nazw handlowych lub innych określeń identyfikujących oferowane produkty w sposób jednoznaczny (np. numer katalogowy). W przypadku oferowania produktu identycznego jak wskazany przez Zamawiającego (dotyczy to produktów, przy których Zamawiający wskazał typ produktu - poz. od 1 do 10 kalkulacji ceny ofertowej) w kolumnie nr 4 dopuszcza się wpisanie adnotacji: taki sam.

7. Zamawiający dopuszcza (na podstawie art. 29 ust 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej dla produktów opisanych w Formularzu nr 4 SIWZ poprzez wskazanie typu konkretnego produktu, przy czym za równoważne uznaje produkty charakteryzujące się taką samą lub wyższą klasą jakościową oraz spełniające minimalne wymagania Zamawiającego określone w kolumnie nr 2 tabeli znajdującej się w Formularzu nr 4 SIWZ. Wskazany typ produktu w poz. 5 kalkulacji ceny ofertowej stanowi optymalne rozwiązanie z uwagi na posiadane tablice suchościeralne i empiryczne doświadczenie Zamawiającego w zakresie ich współpracy z innymi produktami. W przypadku produktów równoważnych muszą one charakteryzować się taki samymi lub lepszymi parametrami w zakresie i pisania i ścierania w praktycznym zastosowaniu z zamontowanymi tablicami suchościeralnymi.

8. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - szczegółowy opis wymagań technicznych oraz sposobu przeprowadzenia aukcji elektronicznej określa Załącznik nr 1 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Ulica ul. 1 Maja 50
Nr domu 50
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-287
Województwo śląskie
Tel 32 2577000 w. 7108, 2577108
Fax 32 257 74 99,2577108
Internet www.ue.katowice.pl
Regon 00000154800000
E-mail bzp@ue.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Wiedza 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianych jako wykazanie się wykonaniem z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 zamówień, których przedmiotem była, jest dostawa materiałów biurowych, o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto każde. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw materiałów biurowych,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według wzoru Formularz nr 3 SIWZ, b) dowody, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Dowodami, o których mowa w pkt. 2b są a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminiu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń o których mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawioający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia 20-02-2013 r., Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 226, poz. 1817.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Opis każdego proponowanego artykułu w formie kserokopii z katalogu produktów (w języku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającego dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Opis należy opatrzyć numerem porządkowym pozycji asortymentowej, której on dotyczy oraz potwierdzić za zgodność z oryginałem zgodnie ze statusem Wykonawcy; 2. Dla produktów określonych w kolumnie nr 2 w poz. od 1 do 6 kalkulacji ceny ofertowej - Formularz nr 4 SIWZ - pozycje oznaczone * - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek oferowanych w wyżej wymienionych pozycjach produktów w ilości jednej sztuki każdego z nich.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, działając zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty (na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy): 1. Dopuszcza się możliwość dostarczenia produktów po cenie niższej od wskazanej w umowie. 2. Kupujący zastrzega sobie możliwość, a Sprzedawca wyraża zgodę na zmianę ilości poszczególnych produktów określonych w załączniku do umowy w zależności od swoich potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych. 3. W przypadku zmiany właściwości technicznych lub jakościowych oferowanych produktów na gorsze oraz w przypadku udokumentowanego braku spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem realizacji części lub całości dostaw produktów będących przedmiotem umowy o nazwie handlowej wskazanej przez Sprzedawcę w ofercie i umowie, Kupujący dopuszcza produkt równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w załączniku Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu produktu równoważnego przez Kupującego.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info Portal aukcyjny Urzędu Zamówień Publicznych: https://aukcje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej siwz www.ue.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice.
Data składania wniosków 26/03/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach; Biuro Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. nr 7, bud. E; 40-287 Katowice.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego formularz nr 2A SIWZ. 2. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia dla osoby podpisującej ofertę w przypadku, gdy wykonawca nie ma możliwości osobistego podpisania oferty. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj właściwy do poszczególnych czynności. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W formularzu ofertowym (Formularz nr 1 SIWZ) należy wskazać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo (upoważnienie) dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej.
Czy dialog Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)