Dostawa pościeli i bielizny operacyjnej, odzieży ochronnej i obuwia profilaktycznego, drobnego sprzętu medycznego oraz worków na zwłoki dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-03-27 09:30:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108312 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 395180006, 188300006, 181000000, 395120004, 339200009, 395111008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli i bielizny operacyjnej, odzieży ochronnej i obuwia profilaktycznego, drobnego sprzętu medycznego oraz worków na zwłoki dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach zgodnie z opisem i w szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 5 do SIWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został odpowiednio w Załączniku nr 5 do SIWZ oraz wszelkich innych miejscach SIWZ, które go dotyczą.
3.określone w załączniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Ulica ul. Szpitalna 60
Nr domu 60
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 087 5629582, 5629462, 5629595
Fax 087 5629594
Internet www.szpital.suwalki.pl/przetargi
Regon 79031936200000
E-mail zamowienia@szpital.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 41
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zam uzupelniajace nie dotyczy
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium W przedmiotowym postępowaniu nie wymagana jest wpłata wadium.
Zaliczka Nie
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1.3.1.Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ; 1.3.2.Dokładne opisy katalogowe oferowanych produktów wraz z tabelą rozmiarów (jeżeli dotyczy) uwzględniając wymagania podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 SIWZ. 1.3.3 Karty danych technicznych tkanin / pisemne opisy / karty parametrów użytkowych - jeżeli dotyczy 1.3.4. Certyfikat Zgodności CE - jeżeli dotyczy; 1.3.5. Oświadczenie że przedmiot zamówienia określony w pakiecie nr 1, pakiecie 2, pakiet 4 poz. 1,3,4,5,6 - zakwalifikowany jest do klasy I wg reguły I wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia; 1.3.6. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia (pakiet 1, pakiet 2, pakiet 4 pozycja 1,3,4,5,6) podlega Ustawie z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych; 1.3.7. oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP; 1.3.8. aktualny wpis do rejestru Wyrobów Medycznych pakiet 1, pakiet 2, pakiet 4 poz. 1, 3, 4 ,5, 6; 1.3.9. Certyfikat zgodności - z ENV 14237:2002 tekstylia w ochronie zdrowia - wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą - pakiet 1, pakiet 2, pakiet 4 poz. 1, 3, 4, 5, 6; 1.3.10. deklaracja zgodności tj. oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi; 1.3.11. Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... (należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną;
Inne dokumenty 2.1.Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2.2.Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.2, do oferty należy dołączyć: 2.2.1.aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 2.2.2.pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.2.2. lub 2.2.1 oraz jej podpisem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a)wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości asortymentu, b)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4 projektu umowy. d)numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony , przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony e)zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości netto, natomiast wartość brutto pozostaje bez zmian. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.suwalki.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki Dział Zamówień i Inwestycji pok. 12
Data składania wniosków 27/03/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ul. Szpitalna 60 16-400 Suwałki Sekretariat pok.nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Uprawnienie do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
Wiedza do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolne do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
Dok potw 5 Tak
Potencjał do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)