REMONT ORAZ WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI STARE WOROWO

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-04-08 10:00:00
Instytucja Gmina Złocieniec
Miejscowość Złocieniec
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble biurowe,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109200 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452121100, 454530007, 454520000, 454310007, 454211005, 454421008, 454500006, 453322005, 453324007, 453110000, 302000001, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające na wykonaniu remontu budynku w następującym zakresie odnowienie elewacji budynku, remont pomieszczeń piwnicy, parteru i poddasza wraz z wyposażeniem świetlicy. Opis ogólny robót zabezpieczenie oraz oznakowanie remontowanego obiektu, remont i wymiana posadzek, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Wykonanie nowych otworów i obsadzenie drzwi, obsadzenie okien połaciowych, wymiana schodów na poddasze, wykonanie schodów na strych, docieplenie połaci dachowych wełną mineralną, wymiana ścianek na poddaszu, roboty remontowe tynkarskie, okładziny ścian i sufity z płyt gipsowo kartonowych, szpachlowanie i malowanie ścian, wykonanie instalacji c.o. demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, Wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, odnowienie i renowacja elewacji budynku, wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych. Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną W przypadku, gdy Wykonawca zauważy rozbieżność ilościową w przedmiarze w stosunku do projektu budowlanego, pierwszeństwo ma ilość wynikająca bezpośrednio z projektu w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY OBEJMUJE
Wyposażenie sali świetlicy i kuchni szafa dwudrzwiowa z półkami sztuk 2, komoda z szufladami sztuka 1, regał książkowy sztuk 2, Zmywarka sztuka 1. kuchnia elektryczna sztuka 1. pochłaniacz kuchenny sztuka 1. kosz na śmieci sztuk 3. mały robot kuchenny sztuka 1. stół kuchenny sztuka 1. taboret kuchenny, drewniany sztuk 2. wieszak naścienny sztuka 3. stół sztuka 9. krzesło sztuka 80. piłkarzyki teleskopowe sztuka 1, mały stół do bilardu oraz sprzęt bilardowy bile 1 komplet, stojak 1 sztuka, kije 4 sztuki, sztuka 1. sprzęt dyskotekowy mikrofon 1 sztuka, kolumny 2 sztuki, statywy 2 sztuki, wzmacniacz 1 sztuka, odtwarzacz CD 1 sztuka, światło dyskotekowe 1 sztuka sterowanie dźwiękiem poprzez wbudowany mikrofon sztuka 1.
Wyposażenie pracowni komputerowej projektor multimedialny sztuka 1. uchwyt sufitowy do projektora sztuka 1. ekran sztuka 1. zestaw komputerowy oprogramowanie sztuka 4. program antywirusowy sztuka 4. drukarka sztuka 1, szafka pod drukarkę sztuka 1. bezprzewodowy punkt dostępowy Router sieci dostępowej WiFi sztuka 1. krzesło do biurka sztuka 4. biurko komputerowe sztuk 4. Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy. Podane ewentualne w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Złocieniec
Ulica Stary Rynek 3
Nr domu 3
Miejscowość Złocieniec
Kod Pocztowy 78-520
Województwo zachodniopomorskie
Tel (094) 36 72 022
Internet www.zlocieniec.pl
E-mail umig.zamowienia@zlocieniec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotu zamówienia jeżeli wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie. Wartość 1 zamówienia wynosi co najmniej 150 000,00 PLN (brutto). W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy należy wskazać w wykazie informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Potencjał w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli dysponuje co najmniej 1 osobą uprawioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej
Sytuacja w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia : 1.Zmiana terminu ukończenia robót - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a)klęski żywiołowe b)warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów 2.zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a)niewypały i niewybuchy b)wykopaliska archeologiczne c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne d)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 3.zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a)wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b)konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 4.zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w szczególności: a)przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. b)odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji 5. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych termin Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku udzielenia wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5. Zmiany osobowe a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)zmiana obowiązującej stawki VAT, c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. d)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. e)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. f)zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego. g)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku zmiany stawki VAT dotyczyć będzie wartości zadania, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku zmiany określonej w pkt c dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu. W przypadku pkt d zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których Zamawiający rezygnuje. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa na zasadach określonych w warunkach umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający dodatkowo przewiduje możliwość dokonania zmian zapisów zawartej umowy w przypadku: 1.wprowadzenie zmian korzystnych dla zamawiającego, 2.konieczności wprowadzenia zmian uzależnionych od wystąpienia zdarzenia powodującego, iż stosunek zobowiązaniowy nie może istnieć w pierwotnym kształcie, 3.zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.zlocieniec.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski ul. Stary Rynek 3 78-520 Złocieniec
Data składania wniosków 08/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski ul. Stary Rynek 3 78-520 Złocieniec
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe ZADANIE REALIZOWANE JEST PRZEZ GMINĘ ZŁOCIENIEC W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYM WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007 - 2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)