Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2013r.

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-03-27 10:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
Miejscowość Kraśnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież branżowa,
  • Odzież wierzchnia,
  • Odzież różna,
  • Koszulki i koszule,
  • Odzież specjalna i dodatki,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy,
  • Obuwie,
  • Buty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109234 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009, 181000000, 181100003, 182000001, 182300000, 183300001, 184000003, 184230000, 184240007, 184400005, 188000007, 188150005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika i sortów bhp wykonanych według wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r., nr 51, poz. 342); Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-2/2012); Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-3/2012); opisem przedmiotu zamówienia podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z w/w zarządzeniami są do wglądu w siedzibie RDLP w Lublinie, ul. Czechowska 4 oraz w/w zarządzenia są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu(www.bedon.lasy.gov.pl). Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996, obuwie ochronne PN 345:1996, odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 4935 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000 r. Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania: I. Mundur wyjściowy leśnika: 1. Mundur wyjściowy męski - marynarka 2 szt. (50pkt), - spodnie 2 szt. (30pkt). 2. Mundur wyjściowy damski - marynarka 1 szt. (25pkt), - spódnica 1 szt. (15pkt), - spodnie 5 szt. (75pkt). 3. Koszula biała męska z długim rękawem 9 szt. (54pkt). 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem 5 szt. (30pkt). 5. Bluzka biała damska z długim rękawem 3 szt. (18pkt). 6. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 1 szt. (6pkt). 7. Krawat 3 szt. (9pkt). 8. Kapelusz męski 3 szt. (27pkt). 9. Kurtka zimowa męska 9 szt.(360pkt). 10. Czapka mundurowa 1 szt. (7pkt). 11. Półbuty wyjściowe 13 par (130pkt). II. Mundur codzienny leśnika: 1. Koszula zielona męska z długim rękawem 20 szt. (120pkt). 2. Koszula zielona męska z krótkim rękawem 12 szt. (72pkt). 3. Bluzka zielona damska z krótkim rękawem 3 szt. (18pkt). 4. Spodnie męskie 29 szt. (435pkt). 5. Sweter 16 szt. (160pkt). 6. Kamizelka 12 szt. (144pkt). 7. Bluza z polaru z membraną 18 szt. (306pkt). 8. Kurtka 12 szt. (360pkt). 9. Czapka zimowa 5 szt. (25pkt). 10. Peleryna 2 szt. (36pkt). 11. Półbuty codzienne 17 par (170pkt). 12.Skarpety przejściowe termoaktywne 29 par (29pkt). III. Mundur terenowy leśnika: 1. Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 9 szt. (198pkt). 2. Ubranie zimowe /kurtka/ 3 szt. (90pkt). 3. Ubranie zimowe /spodnie/ 4 szt. (80pkt). 4. Czapka letnia 4 szt. (8pkt). 5. Czapka zimowa 3 szt. (15pkt). IV. Przedmioty uzupełniające: 1. Rękawice damskie 2 szt. (12pkt). 2. Rękawice męskie 6 par (36pkt). 3. Trzewiki terenowe z wkładką Sympatex lub równoważną 20 par (400pkt). 7. Trzewiki terenowe z wkładką Goretex lub równoważną 34 par (1360pkt). V. Oznaki: 1. Stylizowany wizerunek orła 2 szt. (10pkt). 2. Oznaki służbowe 3 szt. (15pkt). Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp: ubranie robocze ocieplane 2 szt., ubranie robocze letnie 2 szt., ocieplacz bezrękawkowy 1 szt., czapka robocza ocieplana 1 szt., czapka robocza letnia 1 szt., płaszcz przeciw deszczowy 12 szt., gumofilce 18 par, buty gumowe 20 par, trzewiki skórzane 1 para, obuwie robocze 1 para, ubranie całoroczne 1 szt., torba lesna bhp 12 szt. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 30 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania leśnika. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ilościach, rozmiarach, rodzajach sortów, terminach - każdorazowo indywidualnie uzgadnianych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy położonego w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi na 30 dni wcześniej przed żądaną dostawą. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób nietypowych.Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 61.947,00 zł.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
Ulica ul. Janowska 139
Nr domu 139
Miejscowość Kraśnik
Kod Pocztowy 23-200
Województwo lubelskie
Tel 081 8252041, 8252042
Fax 081 8843709
Internet www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
Regon 43051620000000
E-mail krasnik@lublin.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732, nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz.620). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 16 (kasa) w siedzibie Zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Miarą spełnienia warunku przez Wykonawcę będzie wykonanie w okresie ostatnich trzech lat od daty upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia (nie mniej niż 50 tys. zł każda), odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. W przypadku oferty wspólnej spełnienie tego warunku będzie oceniane łącznie.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Kraśnik, ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik.
Data składania wniosków 27/03/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, pokój nr 3 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1, Termin wykonania zamówienia sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ilościach, rozmiarach, rodzajach sortów, terminach - każdorazowo indywidualnie uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzania zmian korzystnych dla Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy najkorzystniejszą ofertą będzie oferta Wykonawcy prowadzącego działalność na zasadzie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, Zamawiający w dniu podpisania umowy o zamówienie publiczne, zażąda kopii aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, z zakresu elementów umundurowania, odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, tj. ORWLP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych. W przypadku, gdy Wykonawca jest dystrybutorem wymagane jest również upoważnienie producenta posiadającego takie świadectwo do posługiwania się nim - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Równoważnym dokumentem w stosunku do upoważnienia producenta będą protokoły odbioru produktu lub faktury dla jednostek Lasów Państwowych od producentów posiadających świadectwa zgodności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na elementy, na które ORWLP w Bedoniu dotychczas nie opracowała świadectwa zgodności, Wykonawca przedstawi deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub równoważny dokument.
Czy unieważnienie Nie
Dok grup kap 1 Tak
Zdolne Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)