Dostawa wyposażenia Leśnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej wraz z usługą wykonania ekspozycji edukacyjnej

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-03-28 11:30:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
Miejscowość Wisła
Województwo śląskie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41189 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 392200000, 397000009, 320000003, 380000005, 923100007, 375000003, 378000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa wyposażenia Leśnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej wraz z usługą wykonania ekspozycji edukacyjnej. W szczególności:
A. Wyposażenie parteru budynku, tj. przedsionka, toalet, recepcji, sali konferencyjnej i kuchni (wraz ze sprzętem agd i rtv);
B. Wyposażenie piwnicy budynku, tj. szatni, toalet, pracowni malarskiej, magazynku pracowni i kotłowni;
C. Usługa wykonania ekspozycji edukacyjnej w tym wykonanie dioram i makiet zgodnie ze szczegółowym projektem wraz z dostawą sprzętu;
Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy wraz z usługą określa załącznik nr 4 do SIWZ
3.2. Po wykonaniu dostaw wraz z usługą wykonawca zamontuje, poskręca i uruchomi (dokonując przy tym sprawdzenia poprawności działania) wszystkie urządzenia i sprzęty, makiety, dioramy, a także inne elementy ekspozycji edukacyjnej objęte zamówieniem tak, aby były gotowe do przeznaczonego użytku oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi.
3.3. Wszystkie urządzenia i sprzęty, makiety, dioramy, a także inne elementy ekspozycji edukacyjnej objęte dostawą mają być fabrycznie nowe, nie pochodzące z ekspozycji i wystaw, wysokiej jakości i spełniające polskie normy, ponadto muszą spełniać wymogi Sanepidu, BHP, przeciwpożarowe, posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, być sprawne technicznie i spełniać warunki techniczne i gwarancji.
3.4. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy opis techniczny urządzeń i sprzętów, makiet, dioram, a także innych elementów ekspozycji edukacyjnej, instrukcję obsługi, warunki eksploatacji, certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, wymagane badania lub atesty, dopuszczające do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, jeżeli są wymagane odrębnymi przepisami.
3.5. Miejsce realizacji zamówienia: Polska, Gmina Istebna, Istebna Dzielec, Leśny Ośrodek Edukacji Ekologicznej, 43-470 Istebna 749.
3.6. Dostawę należy wykonać zgodnie ze szczegółowym zakresem dostawy wraz z usługą, specyfikacjami technicznymi, zestawieniami robocizny, sprzętu i materiałów (Załącznik nr 4 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła
Ulica ul. Czarne 6
Nr domu 6
Miejscowość Wisła
Kod Pocztowy 43-460
Województwo śląskie
Tel 33 8552426
Fax 33 8551160
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
Regon 07100193200000
E-mail wisla@katowice.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: PGL LP
Rodzaj zam inny PGL LP
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy PZP, polegających na rozszerzeniu dostaw wraz z usługami będących przedmiotem zamówienia lub jego części - o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy).
Czas D
Data zakończenia 15/10/2013
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 8000 zł (słownie osiem tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje tego warunku
Wiedza Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie prac związanych z przedmiotowym zamówieniem Dla potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga: Wykazania i udokumentowania doświadczenia w wykonywaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch (2) dostaw lub usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 tys. zł. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykonanie dostaw sprzętu wraz z montażem lub usługę wykonania ekspozycji edukacyjnej lub multimedialnej. Należy wypełnić Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączyć dowody, o których mowa w §1 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w prawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231) potwierdzające, że dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie opisuje tego warunku
Zdolne Zamawiający nie opisuje tego warunku
Sytuacja Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jako spełnienie tego warunku Zamawiający uważać będzie przedłożenie przez Wykonawcę: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przynajmniej na kwotę 400 tys. zł albo - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej na kwotę 400 tys. zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) z następującymi dokumentami (załącznikami) poza wymienionymi w pkt III.4: 1. Kosztorysy uproszczone sporządzone na podstawie wykazów materiałów, sprzętu i robocizny, będących przedmiotem zamówienia (Załącznik nr 4) 2. Dowód uiszczenia wadium Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku uczestnicy konsorcjum muszą złożyć komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem na stronie dokumentu (nie na jego rewersie) przez Wykonawcę lub przedstawiciela Wykonawcy upoważnionego do jego reprezentacji. W Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Przed podpisaniem umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia publicznego, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia umowy konsorcjum - jeżeli dotyczy (Art. 23 Ust. 1 Ustawy PZP).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wisla/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz PGL LP Nadleśnictwo Wisła, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła.
Data składania wniosków 28/03/2013
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Sekretariat PGL LP Nadleśnictwo Wisła, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła
Termin D
Okres data do 26/04/2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)