Umundurowanie dla pracowników Służby Leśnej oraz odzież i akcesoria bhp zgodne z:
1.Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia;
2.Zarządzeniem Nr 57 DGLP z dnia 31 maja 1999r., w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia,
3.Zarządzeniem Nr 62 DGLP z dnia 25 czerwca 1999r., w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
4.Zarządzeniem Nr 34 DGLP z dnia 7 czerwca 2000r, zmieniającym zarządzenie Nr 62 DGLP z dnia 25 czerwca 1999r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
5.Zarządzeniem nr 68 DGLP z dnia 20 lipca 2001r, w sprawie określenia rodzajów tkanin, które mogą być używane do szycia mundurów leśnika,
6.Zarządzeniem nr 11 DGLP z dnia 6 lutego 2002r, w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
7.Zarządzeniem Nr 16 DGLP z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, wraz z załącznikiem,
8.Zarządzeniem nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, wraz z załącznikiem,
9.Zarządzeniem nr 54 DGLP z dnia 6 lipca 2012r., w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012r, w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, wraz z załącznikiem,
Zgodność oferowanych sortymentów umundurowania z ww. aktami prawnymi musi być potwierdzona aktualną oceną zgodności ze wzorcem wystawioną dla producentów przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu.
Wykonawca będzie dostarczał zamówione partie towaru do siedziby Nadleśnictwa Kartuzy - minimum 2 razy w miesiącu lub wykonawca umożliwi odbiór towaru z możliwością przymierzenia w punkcie magazynowym na podstawie wystawionego dokumentu ,Wz potwierdzonym podpisem pracownika Zamawiającego. Punk magazynowy winien być położony nie dalej niż 40 km od siedziby Nadleśnictwa Kartuzy, czynne w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00
Dostawa obejmuje:
- 37 sortymentów umundurowania - łącznie 582 szt.,
- 14 sortymentów odzieży i akcesoriów bhp - łącznie 229 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy
|
Ulica |
Burchardztwo 181
|
Nr domu |
181
|
Miejscowość |
Kartuzy
|
Kod Pocztowy |
83-300
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
058 681 16 36
|
Fax |
058 681 16 36
|
Internet |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamowienia_publiczne
|
Regon |
19003681000000
|
E-mail |
kartuzy@gdansk.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy
|
Rodzaj zam inny |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2013
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 900.00 PLN (słownie: trzy tysiące dziewięćset 00/100 PLN).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-03-27 do godz. 10:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP O/KARTUZY 10 1020 1866 0000 1202 0012 9478;
b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c:gwarancjach bankowych;
d:gwarancjach ubezpieczeniowych;
e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu wykonanych dostaw.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie dostawy o zakresie, charakterze i wartości podobnych do przedmiotu zamówienia - to jest wykonał co najmniej dwie dostawy odzieży branżowej (umundurowania i bhp) o wartości co najmniej 55 000,00 zł netto każda.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. na podstawie załączonej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenie OC.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w dniu otwarcia ofert wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł.
|
Lata obrotowe |
1
|
Lata obrotowe 2 |
1
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Dowodami, o których mowa powyżej są:
1) poświadczenie,
2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt. 1).
W miejsce poświadczeń, o których mowa w punkcie 1 powyżej, Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania przedmiotowych dowodów.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oświadczenie o spełnianiu warunków, formularz oferty na dostawy, kosztorys ofertowy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w zakresie zmiany wzorów umundurowania, o ile w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów dotyczących wzorów umundurowania,
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamowienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Kartuzy, Burchardztwo 181 , 83-300 Kartuzy
|
Data składania wniosków |
27/03/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego( Nadleśnictwo Kartuzy, Burchardztwo 181 , 83-300 Kartuzy), pokój nr: 16 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|