Utwardzenie działek budowlanych wraz z remontem świetlicy oraz budowa obiektów małej architektury (w ramach zadania dostawa wyposażenia)

Data publikacji 2013-03-20
Data zakończenia 2013-03-28 09:50:00
Instytucja Gmina Sanniki
Miejscowość Sanniki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111984 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Utwardzenie działek budowlanych wraz z remontem świetlicy oraz budowa obiektów małej architektury (w ramach zadania dostawa wyposażenia).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu gospodarstwa domowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Sprzęt gospodarstwa domowego
Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa wyposażenia kuchni - kuchenka mikrofalowa, sterowana elektronicznie
o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 1
2. Dostawa wyposażenia kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7l z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny płaska płyta, moc min. 2000W. Kolor inox/srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 2
3. Dostawa wyposażenia kuchni - lodówko-zamrażarka
Dane techniczne:
- klasa energetyczna: min. A
- pojemność chłodziarki: min.300 l
- rodzaj: side by side
- posiada system No frost
- szerokość: 85-95 cm
- wysokość: 173-186 cm
- głębokość min. 66 cm
Kolor: inox - srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 1
4. Dostawa wyposażenia kuchni - kuchnia elektryczna z piekarnikiem
Kuchnia elektryczna z blatem ceramicznym i piekarnikiem.
Obudowa ze stali nierdzewnej w kolorze inox - srebrny, sterowana elektronicznie z wyświetlaczem elektronicznym, wymagane funkcje: turbo-grill (opiekacz obrotowy), termoobieg, funkcja rozmrażania, oświetlenie wnętrza, szuflada.
System grzania komory - góra, dół oraz góra i dół.
Dane techniczne:
- wymiary: 800x700x900 mm
- moc płyt: 2x4,0 kW + 1x 2,1 kW + 1,8kW = 11,9kW
- zasilanie:3NPE 230/400V 50Hz
- wymiary komory: 695x550x310 mm GN2/1
- ilość pól:4
- moc piekarnika: 6,5kW
Ilość zamawianych sztuk: 2
5. Dostawa wyposażenia do kuchni - okap kuchenny kominowy wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe: programator, pilot, czujnik wymiany filtra.
Dane techniczne:
- typ okapu: kominowy
- szerokość: 90cm
- wydajność: 650 m3/h
- sterowanie: elektroniczne
- oświetlenie: halogenowe 2x35W
- warianty pracy: wyciąg lub pochłaniacz
- głośność: max. 54dB
- wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe - 1szt., filtry węglowe - 2szt.
Ilość zamawianych sztuk:2
6. Dostawa wyposażenia do kuchni - lada chłodnicza wykonana z profili aluminiowych w kolorze srebrnym i szarym, szyba frontowa uchylna, chłodzenie grawitacyjne, komora przechowalnicza z blachy nierdzewnej, termostat z automatycznym odszranianiem i cyfrowym wyświetlaczem, oświetlenie ekspozycyjne - świetlówka biała, przesłonki nocne, agregat chłodniczy wewnętrzny, górna półka wydawcza - aluminiowa, blat roboczy z granitu lub blachy nierdzewnej, przegroda i półka w części ekspozycyjnej, przegroda ruchoma, podświetlany panel przedni, dolna półka dla klienta (reling), świetlówka mięsna natura
Dane techniczne:
- wymiary:ok.900x1200x1500
- zakres temperatury:od+1 do +7
- czynnik chłodzący: R507
- napięcie zasilania:230V /50Hz
- moc: max 400W
- masa: max 150kg.
Ilość zamawianych sztuk:1
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sanniki
Ulica ul. Warszawska 169
Nr domu 169
Miejscowość Sanniki
Kod Pocztowy 09-540
Województwo mazowieckie
Tel 24 277 68 51
Fax 24 277 68 51, 277 78 15
Internet www.sanniki.bip.org.pl
Regon 61101591600000
E-mail olaalx@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zam uzupelniajace -
Czas D
Data zakończenia 16/07/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty potwierdzające -
Inne dokumenty Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2) oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna a także listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 4 do SIWZ, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych w ramach inwestycji pod nazwą: Utwardzenie działek budowlanych wraz z remontem świetlicy oraz budowa obiektów małej architektury b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, c) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego. 2) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, 3) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sanniki.bip.org.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Sannikach, ul.Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 14.
Data składania wniosków 28/03/2013
Godzina składania wniosków 09:50
Miejsce Urząd Gminy w Sannikach, ul.Warszawska 169, 09-540 Sanniki, pokój nr 10.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00364-6922-UM0700301/10 RW.II./AR/0219.4-301/10 projekt jest dofinansowany w wysokości do 75% kosztów kwalifikowalnych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013...
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)