Informacje dodatkowe |
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wymagane w pkt. III.4.1) zaleca się złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.1 do Części I SIWZ (Instrukcji dla Wykonawców - zwanej dalej IDW). 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.4.2) zaleca się złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.2 do IDW. 3. Dokument, o którym mowa w pkt. III.4.4) zaleca się złożyć odpowiednio z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2.3 do IDW. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia mogą oni spełniać łącznie, natomiast brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, musi wykazać każdy z Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania każdego z warunków, na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) i III.6) ogłoszenia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia, mogą oni złożyć łącznie (na jednym druku), w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu; b) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.2) oraz dokument, o którym mowa w pkt III.4.2) albo odpowiadające mu dokumenty, o których mowa w pkt III.4.3.1) i III.6) oraz dokument o którym mowa w pkt. III.4.4) muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, a także wspólnicy spółki cywilnej) mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo (dokument ustanawiający pełnomocnika) może być udzielone w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Zaleca się, aby w treści pełnomocnictwa/dokumentu wskazane były czynności, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np.: podpisania oferty, potwierdzanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania oświadczeń woli i wiedzy, składania wyjaśnień, parafowania dokumentów, podpisania umowy, itp. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Termin związania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 8. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (+48 224590201), z zastrzeżeniem zdania ostatniego w tym punkcie. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Zbigniew Majchrzak - od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30; nr faksu +48 224590201. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości od Wykonawcy, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę, dla którego Zamawiający posiada pozytywny raport transmisji, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te mogą być składane faksem. W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, składane są one w formie określonej odpowiednio dla danego dokumentu w pkt 9 poniżej oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 9. Dokumenty i oświadczenia, wymagane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1) oraz dokumentu o którym mowa w pkt. III.4.4), które muszą być złożone w formie oryginału. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następuje poprzez złożenie podpisu lub parafy osoby osób uprawnionej, z adnotacją - za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. IV.4.16)4. głoszenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Za prawidłowo poświadczone uznane będą również dokumenty poświadczone przez prawidłowo ustanowionego pełnomocnika. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Pełnomocnictwa (dokumenty ustanawiające pełnomocnika) składane przez Wykonawcę wraz z ofertą muszą być przedstawione w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. 10. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 11. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy każdej z czterech Części zamówienia). 12. Postępowanie oznaczone jest numerem - DOZ/07/2013. 13. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 14. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć - dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia - próbki oferowanych artykułów promocyjnych, które będą podlegały ocenie w kryterium Jakość, spełniające odpowiednio dla danego artykułu wymagania określone w Części III SIWZ, w następujących ilościach: a) dla Części 1 zamówienia: Portfel męski - 1 szt. (z pudełkiem), w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-1 SIWZ; Portfel damski - 1 szt. (z pudełkiem), w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-1 SIWZ; Etui na wizytówki - 1 szt. (z pudełkiem), w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-1 SIWZ; Pen-drive z bursztynem 16 GB - 1 szt. (z pudełkiem) - Zamawiający dopuszcza przedłożenie samej obudowy oferowanego pen driva*; Pen-drive drewniany 4 GB - 1 szt. (z pudełkiem) - Zamawiający dopuszcza przedłożenie samej obudowy oferowanego pen-driva*; Długopis z pen-drivem 4 GB i wskaźnikiem laserowym - 1 szt. (z pudełkiem i bateriami) - Zamawiający dopuszcza przedłożenie długopisu bez wyposażenia technicznego pen-driva*; Krawat jedwabny - 1 szt. (z pudełkami, po jednym z rodzajów (standardowy i wąski) określonych przez Zamawiającego w Części III-1 SIWZ; Szal jedwabny - 1 szt. (z opakowaniem - kopertą); Spinki do mankietów - 1 kpl z pudełkami - Zamawiający dopuszcza przedłożenia jako próbki jednej spinki z kompletu wraz z pudełkami*; Pióro kulkowe - 1 szt., (z pudełkiem); Notatnik-organizer - 1 szt. (z pudełkiem); Torba skórzana z uszami - 1 szt.; Płyty CD - 1 komplet z pudełkiem - Zamawiający dopuszcza przedłożenie pudełka wraz z projektem graficznym pudełka*; b) dla Części 2 zamówienia: Zestaw z roślinką do wysiewu- 1 szt. (z pudełkiem); Smycz biodegradowalna - 1 szt.; Notes A5- 1 szt. (z długopisem) - Zamawiający dopuszcza złożenie Notesu z inną ilością kartek niż określona w Części III-2 SIWZ*; Koszyk składany - 1 szt., w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-2 SIWZ; Pojemniki do segregacji - 1 komplet; Teczka kartonowa na dokumenty - 1 szt.; Długopis biodegradowalny - 1 szt.; Teczka konferencyjna- 1 szt., w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-2 SIWZ; Zgniatarka do butelek - 1 szt., w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-2 SIWZ;
Torba konferencyjna PP - 1 szt., w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-2 SIWZ; Worek marynarski jutowy - 1 szt.; Torba do samochodu - 1 opakowanie (3 szt. toreb), z opakowaniem; Teczka na dokumenty - portfolio - 1 szt., w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-2 SIWZ; Pen-drive mini 4GB - 1 szt., w jednym z kolorów określonych przez Zamawiającego w Części III-2 SIWZ - Zamawiający dopuszcza przedłożenie samej obudowy oferowanego pen-driva*. (* dopuszczenia wskazane przez Zamawiającego dotyczą wyłącznie etapu składania ofert, nie dotyczą etapu realizacji umowy). Przedkładane próbki nie będą podlegały uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż składane są jako część oferty podlegającej ocenie w kryterium Jakość, a nie jako dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga, na etapie składania ofert, aby na przedłożonych wraz z ofertą próbkach były jakiekolwiek loga (loga nie będą podlegały ocenie przy ocenie ofert).
Wymagane przez Zamawiającego loga, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w Części III SIWZ, Wykonawca obowiązany będzie umieścić na dostarczanych artykułach promocyjnych w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.
15. W przypadku Części 1 zamówienia, w kryterium Jakość (50 pkt), przy ocenie ofert punkty przyznawane będą w następujący sposób: Portfel męski - 0-5 pkt., Portfel damski - 0-5 pkt., Etui na wizytówki - 0-4 pkt., Pen-drive z bursztynem 16 GB - 0-4 pkt., Pen-drive drewniany 4 GB - 0-3 pkt., Długopis z Pen-drivem 4 GB i wskaźnikiem laserowym - 0-3 pkt., Krawat jedwabny - 0-4 pkt., Szal jedwabny - 0-4 pkt., Spinki do mankietów - 0-4 pkt., Pióro kulkowe - 0-3 pkt., Notatnik-organizer - 0-4 pkt., Torba skórzana z uszami - 0-4 pkt., Płyty CD - 0-3 pkt.. 16. W przypadku Części 2 zamówienia, w kryterium Jakość (50 pkt), przy ocenie ofert punkty przyznawane będą w następujący sposób: Zestaw z roślinką do wysiewu - 0-1 pkt. Smycz biodegradowalna - 0-1 pkt., Notes A5 - 0-3 pkt., Koszyk składany - 0-6 pkt., Pojemniki do segregacji - 0-4 pkt., Teczka kartonowa na dokumenty - 0-4 pkt., Długopis biodegradowalny - 0-1 pkt., Teczka konferencyjna - 0-4 pkt., Zgniatarka do butelek - 0-4 pkt., Torba konferencyjna PP - 0-6 pkt., Worek marynarski jutowy - 0-6 pkt., Torba do samochodu - 0-3 pkt., Teczka na dokumenty portfolio - 0-4 pkt., Pen-drive mini - 0-3 pkt. 17. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery Części zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 19. Warunki określone w pkt. III.3) i III.4) niniejszego ogłoszenia, dotyczą Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4 zamówienia. 20. Po zakwalifikowaniu przedmiotu umowy przez Koordynatora Pomocy Technicznej będzie mógł on zostać zrefundowany ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 21. Termin wykonania zamówienia: a) dla Części 1 i Części 2 i Części 3 zamówienia - Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy; b) dla Części 4 zamówienia - Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 153 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w par. 1 Części II-4 SIWZ - Istotnych postanowień umowy
|