Dostarczenie oraz wszelka instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, serwera sieciowego wraz z oprogramowaniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, oraz dostawa i instalacja drukarek laserowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

Data publikacji 2013-03-20
Data zakończenia 2013-03-28 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery,
  • Serwery sieciowe,
  • Komputerowe usługi pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42283 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 725000000, 488200002, 488210009, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie oraz wszelka instalacja sprzętu komputerowego wraz
z oprogramowanie, serwera sieciowego wraz z oprogramowaniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego
w zakresie użytkowania oraz drukarek laserowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu zgodnie z podziałem na 3 pakiety.
Zamówienie realizowane będzie na podstawie zleceń Zamawiającego na poszczególne części osobno.
Opis dodatkowy:
CZĘŚĆ 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
Przedmiotem niniejszej części postępowania jest dostarczenie 110 stanowisk komputerowych w których skład wchodzą sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem oraz sprzętem kompatybilnym do komputerów opisanych
w załączniku nr 8 do SIWZ tj. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w części 1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia bezpośrednio na adres odbiorcy wskazanego w Protokole odbioru. GWARANCJA: Oferowany produkt musi być fabrycznie nowy, oryginalny i musi być objęty gwarancją wynoszącą minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany w ramach gwarancji do naprawy awarii zgłaszanych przez Zamawiającego. Czas reakcji od daty zgłoszenia awarii do daty rozpoczęcia naprawy nie może przekroczyć 48 godzin.
TERMIN DOSTAWY: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu opisanego w pakiecie 1 w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca pozostawać będzie w stanie gotowości do dostarczenia wymienionego sprzętu od 21 dnia licząc od dnia podpisania umowy. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu w dni robocze, nie później niż do godziny 14.00 po uprzednim (co najmniej dzień wcześniej) skutecznym powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
DOSTAWA: Sprzęt zostanie dostarczony przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Wykonawca w zakresie umowy wykona:
podłączenie maszyn wraz z monitorem w skazanym miejscu,
podłączenie do sieci LAN, konfiguracja DHCP, unikalna nazwa komputera wg systemu podanego przez Zamawiającego.
włączenie oprogramowania office celem sprawdzenia poprawności instalacji,
potwierdzenie pingiem widzialności serwerów.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wolnych pozycji w załączniku nr 9 do SIWZ stanowiącym formularz oferty dla części postępowania nr 1.
Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczeń, certyfikatów oraz innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego zawartymi SIWZ. Do ww dokumentów Zamawiający w szczególności zalicza:
a)Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność)
b)Certyfikat MICROSOFT, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym proponowany przez Wykonawcę (wydruk ze strony WHCL)
c)Oświadczenie producenta oraz raport badawczy wykazujący poziom emitowanego hałasu w trybie pracy twardego dysku
d)Deklaracja zgodności CE (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność)
e)Oświadczenie producenta zapewniające poprawną pracę jednostki centralnej zarówno w pionie jak i poziomie (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność)
f)Numer oraz adres email dla wsparcia technicznego i informacji produktowej, możliwość weryfikacji konfiguracji fabrycznej zakupionego sprzętu, a także weryfikacji posiadanej wykupionej gwarancji oraz statusu napraw urządzenia po podaniu unikalnego numeru seryjnego.
g)Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
h)Oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputerów (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność).
CZĘŚĆ 2 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ KLASTRA SERWEROWEGO, AKCESORIÓW SERWEROWYCH ORAZ INSTALACJA OPROGRAMOWANIA
Przedmiotem zamówienia dla części 2 postępowania jest dostarczenie, montaż oraz instalacja we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, fabrycznie nowych serwerów, macierzy dyskowej, akcesoriów serwerowych oraz oprogramowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz instalację fabrycznie nowych serwerów, macierzy dyskowej, akcesoriów serwerowych oraz oprogramowania o charakterystyce podanej w załączniku nr 9 do SIWZ tj. Szczegółowym opisie zamówienia.
GWARANCJA: Wykonawca zapewnia minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt wg załącznika nr 9 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
TERMIN DOSTAWY: Oferent zobowiązany jest do gotowości dostawy zamawianego towaru w terminie 21 dni od podpisania umowy.
DOSTAWA: Dostarczenie urządzeń oraz montaż i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym terminu dostawy, montażu oraz uruchomienia.
Odbiór przedmiotu zamówienia po wcześniejszych testach zostanie przeprowadzony przy udziale obu stron postępowania lub ich przedstawicieli na podstawie protokołu odbioru. Wykonawca przedstawi przy odbiorze niezbędną dokumentację techniczną urządzenia.
Strony ustalają, iż datą wykonania usługi jest data podpisania przez obie strony protokołu odbioru.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, z wykorzystaniem narzędzi oraz maszyn będących w jego dyspozycji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie przepisami BHP.
Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie awarii w terminie do 12 godzin w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00.
UWAGI DODATKOWE: Wykonawca ma możliwość - przed terminem składania ofert - do dokonania wizji lokalnej pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (po wcześniejszym ustaleniu terminu) oraz zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia.
Instalacja:
Zamontować szafę w serwerowni zamawiającego, zamontować klaster w szafie, zainstalować wirtualizację w konsultacji z zamawiającym, przenieść maszyny wirtualne z posiadanego serwera z wirtualizacją VSphere4 na nowy klaster (2xWindows 2003 Server Standard R2, 6xlinux różne dystrybucje), przekonwertować 2 serwery fizyczne oparte na Windows Server 2003 Standard R2 na nowy klaster.
Zainstalować Windows 2003 Server Standard R2 2 sztuki, oraz 2 sztuki Windows Server 2008 R2.
Zbudować i skonfigurować nową domenę Active Directory wg zaleceń zamawiającego (podstawowe usługi: autoryzacja użytkowników, DHCP, DNS )
Instalacja i konfiguracja usług związanych z archiwizacją maszyn wirtualnych, oraz poprawnym zamknięciem klastra w przypadku braku zasilania
Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczeń, certyfikatów oraz innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego zawartymi SIWZ. Do ww dokumentów Zamawiający w szczególności zalicza:
a)Wydruk z testu SPECint_rate_base2006
b)Oświadczenie producenta o 3 letniej gwarancji na części i robociznę z gwarantowanym przez producenta czasem zakończonej naprawy do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia (dokument należy złożyć
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem )
c)Oświadczenie producenta, że elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub przez niego certyfikowane (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)
d)Oświadczenie producenta , że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)
e)Karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację parametrów oferowanego sprzętu
f)Numer telefoniczny infolinii
g)Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
CZĘŚĆ 3 - DOSTAWA 25 FABRYCZNIE NOWYCH DRUKAREK LASEROWYCH ORAZ DODATKÓW
Przedmiotem zamówienia dla części 3 postępowania jest dostarczenie we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, 25 sztuk fabrycznie nowych drukarek laserowych czarno-białych (zgodnych ze specyfikacją szczegółową opisaną w załączniku nr 11 do SIWZ) oraz dodatków.
GWARANCJA: Wykonawca zapewnia minimum 12 miesiące gwarancji na dostarczony sprzęt wg załącznika nr 11 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
TERMIN DOSTAWY: Oferent zobowiązany jest do gotowości dostawy zamawianego towaru w terminie 21 dni od podpisania umowy jednakże termin wykonania dostawy zostanie ustalony na podstawie zlecenie Zamawiającego. DOSTAWA: Dostarczenie urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym terminu dostawy.
Strony ustalają, iż datą wykonania usługi jest data podpisania przez obie strony protokołu odbioru.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, z wykorzystaniem narzędzi oraz maszyn będących w jego dyspozycji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie przepisami BHP.
Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie awarii w terminie do 12 godzin w dni robocze w godzinach
od 8.00 do 15.00.

Opis

Przedmiotem niniejszej części postępowania jest dostarczenie 110 stanowisk komputerowych w których skład wchodzą sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem oraz sprzętem kompatybilnym do komputerów - opisanych
w załączniku nr 8 do SIWZ tj. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w części 1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia bezpośrednio na adres odbiorcy wskazanego w Protokole odbioru. GWARANCJA: Oferowany produkt musi być fabrycznie nowy, oryginalny i musi być objęty gwarancją wynoszącą minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany w ramach gwarancji do naprawy awarii zgłaszanych przez Zamawiającego. Czas reakcji od daty zgłoszenia awarii do daty rozpoczęcia naprawy nie może przekroczyć 48 godzin.
TERMIN DOSTAWY: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu opisanego w pakiecie 1 w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca pozostawać będzie w stanie gotowości do dostarczenia wymienionego sprzętu od 21 dnia licząc od dnia podpisania umowy. Oferent zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu w dni robocze, nie później niż do godziny 14.00 po uprzednim (co najmniej dzień wcześniej) skutecznym powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.
DOSTAWA: Sprzęt zostanie dostarczony przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Wykonawca w zakresie umowy wykona:
- podłączenie maszyn wraz z monitorem w skazanym miejscu,
- podłączenie do sieci LAN, konfiguracja DHCP, unikalna nazwa komputera wg systemu podanego przez Zamawiającego.
- włączenie oprogramowania office celem sprawdzenia poprawności instalacji,
- potwierdzenie pingiem widzialności serwerów.
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wolnych pozycji w załączniku nr 9 do SIWZ stanowiącym formularz oferty dla części postępowania nr 1.
Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczeń, certyfikatów oraz innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego zawartymi SIWZ. Do ww dokumentów Zamawiający w szczególności zalicza:
a)Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność)
b)Certyfikat MICROSOFT, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym proponowany przez Wykonawcę (wydruk ze strony WHCL)
c)Oświadczenie producenta oraz raport badawczy wykazujący poziom emitowanego hałasu w trybie pracy twardego dysku
d)Deklaracja zgodności CE (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność)
e)Oświadczenie producenta zapewniające poprawną pracę jednostki centralnej zarówno w pionie jak i poziomie (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność)
f)Numer oraz adres email dla wsparcia technicznego i informacji produktowej, możliwość weryfikacji konfiguracji fabrycznej zakupionego sprzętu, a także weryfikacji posiadanej wykupionej gwarancji oraz statusu napraw urządzenia po podaniu unikalnego numeru seryjnego.
g)Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
h)Oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputerów (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność)Przedmiotem zamówienia dla części 2 postępowania jest dostarczenie, montaż oraz instalacja we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, fabrycznie nowych serwerów, macierzy dyskowej, akcesoriów serwerowych oraz oprogramowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz instalację fabrycznie nowych serwerów, macierzy dyskowej, akcesoriów serwerowych oraz oprogramowania o charakterystyce podanej w załączniku nr 9 do SIWZ tj. Szczegółowym opisie zamówienia.
GWARANCJA: Wykonawca zapewnia minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt wg załącznika nr 9 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
TERMIN DOSTAWY: Oferent zobowiązany jest do gotowości dostawy zamawianego towaru w terminie 21 dni od podpisania umowy.
DOSTAWA: Dostarczenie urządzeń oraz montaż i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym terminu dostawy, montażu oraz uruchomienia.
Odbiór przedmiotu zamówienia po wcześniejszych testach zostanie przeprowadzony przy udziale obu stron postępowania lub ich przedstawicieli na podstawie protokołu odbioru. Wykonawca przedstawi przy odbiorze niezbędną dokumentację techniczną urządzenia.
Strony ustalają, iż datą wykonania usługi jest data podpisania przez obie strony protokołu odbioru.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, z wykorzystaniem narzędzi oraz maszyn będących w jego dyspozycji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie przepisami BHP.
Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie awarii w terminie do 12 godzin w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00.
UWAGI DODATKOWE: Wykonawca ma możliwość - przed terminem składania ofert - do dokonania wizji lokalnej pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (po wcześniejszym ustaleniu terminu) oraz zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia.
Instalacja:
Zamontować szafę w serwerowni zamawiającego, zamontować klaster w szafie, zainstalować wirtualizację w konsultacji z zamawiającym, przenieść maszyny wirtualne z posiadanego serwera z wirtualizacją VSphere4 na nowy klaster (2xWindows 2003 Server Standard R2, 6xlinux różne dystrybucje), przekonwertować 2 serwery fizyczne oparte na Windows Server 2003 Standard R2 na nowy klaster.
Zainstalować Windows 2003 Server Standard R2 2 sztuki, oraz 2 sztuki Windows Server 2008 R2.
Zbudować i skonfigurować nową domenę Active Directory wg zaleceń zamawiającego (podstawowe usługi: autoryzacja użytkowników, DHCP, DNS )
Instalacja i konfiguracja usług związanych z archiwizacją maszyn wirtualnych, oraz poprawnym zamknięciem klastra w przypadku braku zasilania
Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczeń, certyfikatów oraz innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego zawartymi SIWZ. Do w/w dokumentów Zamawiający w szczególności zalicza:
a)Wydruk z testu SPECint_rate_base2006
b)Oświadczenie producenta o 3 letniej gwarancji na części i robociznę z gwarantowanym przez producenta czasem zakończonej naprawy do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia (dokument należy złożyć
w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem )
c)Oświadczenie producenta, że elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub przez niego certyfikowane (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)
d)Oświadczenie producenta , że serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)
e)Karta produktowa oferowanego serwera umożliwiająca weryfikację parametrów oferowanego sprzętu
f)Numer telefoniczny infolinii
g)Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem (dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).Przedmiotem zamówienia dla części 3 postępowania jest dostarczenie we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, 25 sztuk fabrycznie nowych drukarek laserowych czarno-białych (zgodnych ze specyfikacją szczegółową opisaną w załączniku nr 11 do SIWZ) oraz dodatków.
GWARANCJA: Wykonawca zapewnia minimum 12 miesiące gwarancji na dostarczony sprzęt wg załącznika nr 11 do SIWZ. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
TERMIN DOSTAWY: Oferent zobowiązany jest do gotowości dostawy zamawianego towaru w terminie 21 dni od podpisania umowy jednakże termin wykonania dostawy zostanie ustalony na podstawie zlecenie Zamawiającego. DOSTAWA: Dostarczenie urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym terminu dostawy.
Strony ustalają, iż datą wykonania usługi jest data podpisania przez obie strony protokołu odbioru.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, z wykorzystaniem narzędzi oraz maszyn będących w jego dyspozycji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie przepisami BHP.
Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie awarii w terminie do 12 godzin w dni robocze w godzinach
od 8.00 do 15.00.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ulica ul. Roosevelta 40
Nr domu 40
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-800
Województwo śląskie
Tel 032 2777800
Fax 032 2777802
Internet www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
Regon 00345348100000
E-mail mopr@zabrze.pol.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 01/06/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczeń
Wiedza na podstawie oświadczeń
Potencjał na podstawie oświadczeń
Zdolne na podstawie oświadczeń
Sytuacja na podstawie oświadczeń
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty pełnomocnictwo, certyfikaty, oświadczenia oraz inne tego rodzaju dokumenty wymagane w poszczególnych częściach zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: - zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego - zmiana asortymentu na sprzęt nie gorszy niż wymagany w SIWZ oraz spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego, za pisemną zgodą Zamawiającego (Zamawiający przewiduje weryfikację oferowanego sprzętu)
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl
Adres uzyskania siwz MOPR Zabrze, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze pokój 216
Data składania wniosków 28/03/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce MOPR Zabrze, ul. Roosevelta 40, Kancelaria pokój nr 117, I piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)