DOSTAWA ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA, KLOSZY I OPRAW ORAZ APARATURY MODUŁOWEJ

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-03 11:30:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne,
  • Części lamp i opraw oświetleniowych,
  • Artykuły elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112662 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317311000, 315323100, 315241006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji źródeł światła, kloszy i opraw oraz aparatury modułowej, zwanych dalej artykułami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 2A -2C, stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część A -Źródła światła - opis przedmiotu zamówienia oraz ilosci wskazano w załączniku 2A do SIWZ
Część B- Klosze i oprawy przemysłowe - opis przedmiotu zamówienia oraz ilosci wskazano w załączniku 2B do SIWZ
Część C - Aparatura modułowa - opis przedmiotu zamówienia oraz ilosci wskazano w załączniku 2C do SIWZ
3. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem artykułów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
4. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia:
a) umowa realizowana będzie na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego i przesyłanych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy;
b) termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki 2A-2C do siwz), a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
6. Wymagany termin gwarancji:
a) Część A - zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta oferowanego artykułu,
b) Część B i C - minimum 12 miesięcy.
Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wszelkie wskazania określonego typu aparatury należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
11. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji źródeł światła zwanych dalej artykułami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem artykułów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
4. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia:
a) umowa realizowana będzie na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego i przesyłanych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy;
b) termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
6. Wymagany termin gwarancji: zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta oferowanego artykułu. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji kloszy i opraw zwanych dalej artykułami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem artykułów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
3. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia:
a) umowa realizowana będzie na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego i przesyłanych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy;
b) termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia , a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
5. Wymagany termin gwarancji: minimum 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, pochodzącej z bieżącej produkcji aparatury modułowej, zwanej dalej artykułami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku 2C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem artykułów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
3. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia:
a) umowa realizowana będzie na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego i przesyłanych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy;
b) termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
5. Wymagany termin gwarancji: minimum 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa 12
Nr domu 12
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-007
Województwo śląskie
Tel 32 3592048
Fax 32 3592048
Internet www.us.edu.pl
E-mail dzp-l@us.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta, nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym), a także w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z rozdz. II pkt 6 SIWZ). W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, 3) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta artykułu/Wykonawcę, 4) zakończenia serii produkcyjnej danego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji artykułu o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, od opisanych przez Zamawiającego w siwz, 5) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w pkt 4) powyżej, z zastrzeżeniem iż termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zwiększeniu, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie projektu (dotyczy części C), w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pokój 69
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pokój 69
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot niniejszego postępowania w zakresie części C współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ze środków projektu: Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) - projekt realizowany przez Uniwersytet Śląski na podstawie umowy Nr UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 z dnia 19.09.2008r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IV Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)