Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Kościan w 2013 roku. Łączna ilość zamówienia na elementy sortów mundurowych w sztukach tj. Płaszcz do munduru wyjściowego męski,damski 4, Kurtka zimowa do munduru wyjściowego męska,damska 11, Kurtka do munduru codziennego 11, Marynarka do munduru wyjściowego męska,damska 11, Spodnie do munduru wyjściowego i codziennego i Spódnica do munduru wyjściowego i codziennego 21, Sweter do munduru codziennego 14, Kamizelka do munduru codziennego i Kamizelka do munduru terenowego letniego 7, Bluza do munduru codziennego 17, Bluza do munduru terenowego letnia 8, Kurtka do munduru terenowego zimowego 5,
Spodnie do munduru terenowego letniego 28, Spodnie do munduru terenowego zimowego 9, Kapelusz męski,damski 5, Czapka z galonem do munduru wyjściowego 2,Czapka zimowa do munduru codziennego 5, Czapka letnia do munduru terenowego i Czapka zimowa do munduru terenowego 2, Koszula biała długi rękaw męska,damska i Koszula biała krótki rękaw męska,damska, Koszula khaki długi rękaw męska,damska i Koszula khaki krótki rękaw męska,damska razem 40, Krawat 9, Szalik 2, Rękawice 4,Skarpety 63, Półbuty do munduru wyjściowego i Półbuty do munduru codziennego z membraną klimatyczną SYMPATEX 18, Trzewiki do munduru terenowego typu Sympatex 17, Trzewiki do munduru terenowego typu Gore-Tex 25, Peleryna 2,Oznaki służbowe 2 |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Nadleśnictwo Kościan
|
Ulica |
Kurza Góra, ul. Gostyńska 89
|
Nr domu |
89
|
Miejscowość |
Kościan
|
Kod Pocztowy |
64-000
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
65 5120233
|
Fax |
65 5120890
|
Internet |
www.koscian.lasypanstwowe.poznan.pl
|
Regon |
41000812200000
|
E-mail |
koscian@poznan.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2013
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000 zł.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w sposób należyty minimum 2 dostaw o podobnym charakterze (dostawa sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł netto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
|
Sytuacja |
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
- opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł. Polisa musi być ważna przynajmniej na dzień złożenia oferty, a następnie przedłużona na okres realizacji zadania. W przypadku dokumentu o krótszym terminie ważności niż czas trwania umowy Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że odpowiednio przedłuży jego termin w stosownym czasie, tak aby zachować ciągłość oraz przedłoży go zamawiającemu, nie później niż dzień w którym wygasa ważność przedłożonego wcześniej dokumentu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści Umowy.
Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniemokoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy.
Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców.
W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki.
Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy.
Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej Umowy dokonywane będą
z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym
w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy oraz art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Zamawiający dopuszcza możliwość redukcji zamówienia maksymalnie o 20 % wartości brutto umowy. Ograniczenie przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego.
W przypadku zmian w przepisach wewnętrznych Lasów Państwowych zostaną wprowadzone stosowne zmiany w obowiązującej umowie.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.koscian.poznan.lasy.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Kościan Kurza Góra, ul. Gostyńska 89 64-000 Kościan, pokój nr 14.
|
Data składania wniosków |
04/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
08:00
|
Miejsce |
Nadleśnictwo Kościan Kurza Góra, ul. Gostyńska 89 64-000 Kościan, pokój nr 14.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|