Sukcesywne dostawy artykułów medycznych, zestawów medycznych oraz bielizny barierowej dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-03 10:00:00
Instytucja Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Bielizna,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113662 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331416202, 331410000, 192310004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów medycznych, zestawów medycznych oraz bielizny barierowej, w tym
zestawów sterylnych do zabiegów ortopedycznych, zestawów sterylnych do zabiegów neurochirurgicznych, obłożeń do zabiegów, osłon na kończyny, pokrowców na stolik Mayo, fartuchów chirurgicznych, sterylnych osłon na ramię C, sterylnych samoprzylepnych worków (toreb) do przechowywania płynów oraz bielizny barierowej dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę do siedziby Zamawiającego, Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o. w Gdyni, ul. Wójta Radtkego.
Zamawiający wymaga, aby asortyment oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie składanej oferty spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.

Opis

1.Zestaw sterylnych obłożeń do operacji stawu kolanowego (artroskopia kolana, ACL z workiem na płyny, wykonany z miękkiego dobrze układającego się materiału o dużej wytrzymałości i odporności na manipulacje - 280 szt.
2. Zestaw sterylnych obłożeń do endoprotezy stawu kolanowego - 300 szt.
3.Zestaw sterylnych obłożeń do operacji stawu biodrowego (Proteza biodra) - 350 szt.Serwety główne wykonane z laminatu nieprzemakalnego o gramaturze powyżej 60 g na m2, nieprzemakalności min. 250 cm H2O, wytrzymałości na rozerwanie min. 100 Kpa - 25 szt.1. Osłona na kończynę wykonana z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min. 54 g /m2 o wymiarach 35 x 60 - 70 cm z 2 taśmami lepnymi
o wymiarach 9-10 cm x 49-60 cm - 300 szt.
2.Pokrowiec na stolik Mayo o wymiarach min. 80 x 140 cm wykonany z folii PE o grubości 0,05 mm i warstwy chłonnej wykonanej z laminatu o gramaturze powyżej 60 g/m2 i nieprzemakalności min. 250 cm H2O oraz wytrzymałości na rozerwanie min. 70 Kpa - 500 szt.1.Fartuch chirurgiczny - wzmocniony jednokrotnego użytku, do zabiegów wysokiego ryzyka (zabiegi ortopedyczne) sterylny z włókniny dobrze oddychającej, z wstawkami nieprzemakalnymi z laminatu z wewnętrzną warstwą chłonną w części krytycznej - przód i rękawy do łokcia. Rękawy zakończone elastycznymi mankietami z dzianiny, dobrze utrzymującymi się podczas użytkowania. Tylne poły zakładane i wiązane na troki (troki nie mogą się urywać) łączone kartonikiem, sposób złożenia pozwalający na aplikację z zachowaniem sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu. Przy szyi zapięcie na rzep - 600 szt.
2.Fartuch chirurgiczny - standardowy jednokrotnego użytku, sterylny, barierowy, z włókniny dobrze oddychającej bez wstawek nieprzemakalnych, rękawy zakończone elastycznymi mankietami z dzianiny, dobrze utrzymującej się podczas użytkowania, tylne poły zakładane i wiązane na troki łączone kartonikiem, sposób złożenia pozwalający na aplikację z zachowaniem sterylności zarówno z przodu jak i z tyłu, przy szyi zapięcie na rzep. Dopuszcza się szwy ultradźwiękowe i zwykłe - 2000 szt.Sterylna osłona na ramię C (aparatu rtg), jednorazowego użytku, wykonany z przeźroczystej miękkiej dobrze układającej się foli polietylenowej o grubość min 0,05 mm, odporna na przerwanie, składająca się z jednej osłony, pasującej na górną i dolną część ramienia C o wielkości min 75 x 150 cm z zintegrowanymi min dwiema taśmami mocującymi o wielkości min 3 x 100 cm - 500 szt.Sterylny samoprzylepny worek (torba) do przechwytywania płynów
Worek (torba) trójkątny z zaworem i filtrem do podłączenia drenu oraz usztywnionym brzegiem umożliwiającym formowanie worka. Jednorazowego użytku, sterylny z samoprzylepną taśmą odporną na przemakanie Wielkość graniczna max 50 x50 cm ± 2 cm - 800 szt.1.Zestaw okulistyczny - 1200 szt.
2.Osłona na podłokietnik z taśmą lepną zabezpieczającą przed osunięciem się osłony z łokietnika lub gumką max 30 x 55 - 60 cm - 800 szt.
3.Serweta jałowa wykonana z laminatu dwuwarstwowego, niepylącego
o gramaturze min 54 g/m2, wytrzymałości na rozciąganie min 92 N, wytrzymałość na wypychanie min 100 Kpa o miarach 75-80 x 90-100 cm - 800 szt.1. Fartuch barierowy wysokiego ryzyka - 24 szt.
2. Fartuch barierowy standardowego ryzyka - 80 szt.
3. Serwety operacyjne barierowe trójwarstwowe - 80 szt.
4. Serwety barierowe operacyjne nieprzemakalne -580 szt.
5. Serweta barierowa chłonna - 100 szt.
6. Barierowy pokrowiec na stolik instrumentariuszki trójwarstwowy - 38 szt.
7.Taśma lepna sterylna łatwospieralna do mocowania serwet do pola operacyjnego - 446 szt.
8.Opinaki tępe do opinania bielizny barierowej - 24 szt.1. Sukienki operacyjne barierowe 66 szt.
2.Garnitur operacyjny barierowy 145 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o.
Ulica ul. Wójta Radtkego 1
Nr domu 1
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-348
Województwo pomorskie
Tel 58 6207501
Fax 58 6201114
Internet www.szpitalwincentego.pl
Regon 19014158100000
E-mail zam.publiczne@szpitalmiejski-gdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiajacy nie przewiduje zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty -autoryzowana karta techniczna producenta materiału - dotyczy pakietu 1, 2, 3, 4, 7 -aktualne wyniki badań dotyczące barierowości zgodnie z normą PEEN 137951, 2, 3 dla pakietów 1, 2, 3, 4, 7, 9 -deklaracja zgodności CE dotyczy pakietów nr 8 i 9
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiany zawartej umowy będą wymagały, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1)wynagrodzenia wykonawcy; 2)częstotliwości dostaw, miejsca dostaw; 3)zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie; 4)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany - udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian 2)w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a)zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży b)zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP 3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3.Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.szpitalwincentego.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o., ul. Wójta Radtkego 1,81 - 348 Gdynia Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o. o., ul. Wójta Radtkego 1,81 - 348 Gdynia Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)