DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z ICH TRANSPORTEM, MONTAŻEM I USTAWIENIEM W POMIESZCZENIACH AKADEMICKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-03-29 12:00:00
Instytucja Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113868 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391410002, 391360004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z ICH TRANSPORTEM, MONTAŻEM I USTAWIENIEM W POMIESZCZENIACH AKADEMICKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Ulica ul. Borowska 213
Nr domu 213
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-556
Województwo dolnośląskie
Tel 071 733 11 45, 50
Fax 071 733 11 49
Internet www.aszk.wroc.pl
Regon 00028901200000
E-mail ask.dzp@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 2550,00 zł słownie- dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych lub w rozbiciu na poszczególne zadania Numer zadania,Wartość wadium Zadanie nr 11 096,00 zł Zadanie nr 2268,00 zł Zadanie nr 3894,00 zł Zadanie nr 4292,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów-Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów- Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów-Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wzorów wybarwień drewna i płyt z których wykonane są meble oraz wzorów tapicerki krzeseł. 2.Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ, że zaoferowane meble wykonane są z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa, lub certyfikat zgodności, lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udostępnić wyżej wymienione dokumenty na każdy oferowany mebel w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy. 3.Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy Atesty Higieniczne zaoferowanych mebli, potwierdzające Klasę Higieny E1(jeżeli dotyczy), oraz atesty trudnopalności dla tapicerki krzeseł.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,gwałtownej dekoniunktury, ograniczenia dostępności surowców. Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.aszk.wroc.pl
Adres uzyskania siwz www.aszk.wroc.pl
Data składania wniosków 29/03/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)