Dostawa wraz z montażem i konfiguracją wyposażenia pracowni komputerowego wspomagania projektowania CAD-CAM i CNC, pracowni symulacji pracy CNC, pracowni nowoczesnych obrabiarek CNC, pracowni nowoczesnych obrabiarek konwencjonalnych oraz pracowni obrabiarek do drewna Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku w związku z realizacją projektu pn. Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat leżajski.

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-05-06 09:00:00
Instytucja Powiat Leżajsk
Miejscowość Leżajsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD),
  • Pakiety oprogramowania do produkcji wspomaganej komputerowo (CAM),
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113946 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 420000006, 426000002, 426200008, 426300001, 426421009, 302131006, 302000001, 302133008, 302321407, 302321108, 386521001, 386521207, 384100002, 385200006, 391500008, 391600001, 317000003, 438100004, 483210004, 483230008, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i konfiguracją wyposażenia pracowni komputerowego wspomagania projektowania CAD-CAM i CNC, pracowni symulacji pracy CNC, pracowni nowoczesnych obrabiarek CNC, pracowni nowoczesnych obrabiarek konwencjonalnych oraz pracowni obrabiarek
do drewna Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku w związku z realizacją projektu pn. Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat leżajski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis

Dostawa wyposażenia do:
a) Pracowni komputerowego wspomagania projektowania CAD-CAM i CNC, tj:
- Komputery PC z oprogramowaniem,
- Monitory,
- Laptop z oprogramowaniem,
- Wideoprojektor,
- Ekran+mocowanie projektora,
- Drukarka laserowa,
- Skaner płaski,
- Ploter,
- Oprogramowanie CAD 2D/3D (licencja na 35 stanowisk),
- Oprogramowanie CAD/CAM do automatycznego programowania obrabiarek CNC,
- Stoliki uczniowskie,
- Krzesła uczniowskie,
- Biurko nauczycielskie,
- Fotel nauczycielski.
b) PRACOWNII SYMULACJI PRACY OBRABIAREK CNC tj:
- Trenażery do systemu sterowania Sinumeric ,
- Trenażery do systemu sterowania Heidenhain (TOKARKA),
- Trenażery do systemu sterowania Heidenhain (FREZARKA),
- Sprzęt sieciowy z oprogramowaniem,
- Laptop z oprogramowaniem,
- Projektor i ekran multimedialny,
- Komputery PC do programowania obrabiarek,
- Drukarka laserowa i skaner,
- Oprogramowanie symulacyjne do obsługi obrabiarek CNC (licencja co najmniej 15 stanowiskowa),
- Oprogramowanie CAD/CAM do automatycznego programowania obrabiarek CNC (licencja co najmniej 16 stanowiskowa),
- Oprogramowanie CAD/CAM 2D/3D (licencja na co najmniej 16 stanowisk),
c) PRACOWNII NOWOCZESNYCH OBRABIAREK CNC, tj:
- Frezarka przemysłowa 3-osiowa CNC z wyposażeniem i narzędziami,
- Tokarka przemysłowa CNC z napędzanymi narzędziami, z wyposażeniem i narzędziami,
- Tokarka przemysłowa CNC z napędzanymi narzędziami, z wyposażeniem i narzędziami,
- Stanowisko do ustawiania narzędzi poza obrabiarką,
- System magazynowy osprzętu CNC (meble),
- Zestaw narzędzi pomiarowych,
- Wycinarka elektroerozyjna drutowa CNC,
- Zestaw startowy do wycinarki elektroerozyjnej,
- Oprogramowanie CAD/CAM do wycinarki,
- Kompresor do zasilania centralnej instalacji sprężonego powietrza.Dostawa wyposażenia do pracowni nowoczesnych obrabiarek konwencjonalnych, tj:
- Tokarki uniwersalne z cyfrowym wyświetlaczem 3 osi,
- Frezarki uniwersalne,
- Osprzęt (szafki narzędziowe).Dostawa wyposażenia do pracowni obrabiarek do drewna, tj:
- Frezarka oraz urządzenia posuwowe,
- Tokarka do drewna,
- Strugarka - wyrówniarka,
- Strugarko - grubościówka,
- Szlifierka taśmowa,
- Wiertarka pozioma,
- Okleiniarka,
- Piła ukośnica,
- Piła formatowa,
- Piła tarczowa,
- Odciąg wiór,
- Wkrętarka akumulatorowa,
- Oklejarka ręczna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Leżajsk
Ulica ul. Kopernika 8
Nr domu 8
Miejscowość Leżajsk
Kod Pocztowy 37-300
Województwo podkarpackie
Tel 0-17 2404500, 2404560
Fax 0-17 2404509
Internet www.starostwo.lezajsk.pl
Regon 69058646800000
E-mail powiat@starostwo.leżajsk.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości a) Dla zadania nr 1 - 60 000,00 (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) PLN przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. b) Dla zadania nr 2 - 25 000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) PLN przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. c) Dla zadania nr 3 - 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) PLN przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. Szczegóły dotyczące formy, terminu, miejsca i sposobu wniesienia wadium zawarte są w § 7 SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: a) dla zadania nr 1 - 2 350 000,00 PLN (a w przypadku, jeżeli środki finansowe lub zdolność kredytowa jest wyrażona w walucie obcej - wyrażoną w PLN równowartość kwoty co najmniej 2 350 000,00 PLN wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji banku, potwierdzającej wysokość posiadanych środków na rachunku lub zdolność kredytową Wykonawcy). b) dla zadania nr 2 - 950 000,00 PLN (a w przypadku, jeżeli środki finansowe lub zdolność kredytowa jest wyrażona w walucie obcej - wyrażoną w PLN równowartość kwoty co najmniej 950 000,00 PLN wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji banku, potwierdzającej wysokość posiadanych środków na rachunku lub zdolność kredytową Wykonawcy). c) dla zadania nr 3 - 300 000,00 PLN (a w przypadku, jeżeli środki finansowe lub zdolność kredytowa jest wyrażona w walucie obcej - wyrażoną w PLN równowartość kwoty co najmniej 300 000,00 PLN wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji banku, potwierdzającej wysokość posiadanych środków na rachunku lub zdolność kredytową Wykonawcy). Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część, muszą się wykazać posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż suma wartości wskazanych powyżej dla poszczególnych części.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPZP Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z podaniem warunków ich wprowadzenia: - działanie siły wyższej - zmiany obowiązującego prawa, powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu lub nowej umowy pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy lub nowej umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu lub umowy oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.starostwo.lezajsk.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Leżajsku ul. M. C. Skłodowskiej 8, 37-300 Leżajsk
Data składania wniosków 06/05/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Leżajsku ul. M. C. Skłodowskiej 8, 37-300 Leżajsk. Punkt Obsługi Interesanta. Otwarcie ofert odbędzie się w Wydziale Rozwoju i Inwestycji, pokój nr 3, godz.09:15.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 60
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Czy unieważnienie Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) tj: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 3 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)