Dostawa sprzętu komputeowego oraz oprogramowania na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-03-29 11:00:00
Instytucja Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Serwery,
  • Serwery komputerowe,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114052 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302133008, 302131006, 302313000, 488200002, 488220006, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie.
Cześć 1 - obejmująca dostawę przełącznika z osprzętem (1 szt.)
Cześć 2 - obejmująca dostawę półki dyskowej (1 szt.)
Cześć 3 - obejmująca dostawę serwerów (3 szt.)
Część 4 - obejmująca dostawę komputerów stacjonarnych (10 szt.)
Część 5 - obejmująca dostawę monitorów (9 szt.)
Część 6 - obejmująca dostawę laptopów (7 szt.)
Część 7 - obejmująca dostawę oprogramowania (11 szt.)

Opis

Dostawa przełącznika z osprzętemDostawa półki dyskowej - 1 szt.Dostawa serwerów - 3 szt.Dostawa komputerów stacjonarnych - 10 szt.Dostawa monitorów - 9 szt.Dostawa laptopów - 7 szt.Dostawa oprogramowania - 11 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa
Ulica ul. Ks. Trojdena 4
Nr domu 4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-109
Województwo mazowieckie
Tel 022 5970790
Fax 022 5970715
Internet www.iimcb.gov.pl
Regon 01308279800000
E-mail akarbowska@iimcb.gov.pl; przetargi@iimcb.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Naukowy
Rodzaj zam inny Instytut Naukowy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Dodatkowe wyposażenie serwera bazy danych - część 3 tabela 2
Zaliczka Nie
Uprawnienie O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego lub oprogramowania odpowiadającego zakresowi w części na jaką składa ofertę - o wartości brutto nie mniejszej niż: Dla cześci 1 - 14.000,00 PLN Dla części 2 - 16.000,00 PLN Dla części 3 - 30.000,00 PLN Dla części 4 - 15.000,00 PLN Dla części 5 - 4.000,00 PLN Dla części 6 - 22.000,00 PLN Dla części 7 - 10.000,00 PLN UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część części zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej części zamówienia, wymagana wartość dostaw musi być sumą wartości dostaw w tych częściach.
Potencjał O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zdolne O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca: - wykaże, że posiada - aktualne na dzień składania ofert - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej: Dla cześci 1 - 14.000,00 PLN Dla części 2 - 16.000,00 PLN Dla części 3 - 30.000,00 PLN Dla części 4 - 15.000,00 PLN Dla części 5 - 4.000,00 PLN Dla części 6 - 22.000,00 PLN Dla części 7 - 10.000,00 PLN UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część części zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej części zamówienia, wymagana wartość ubezpieczenia musi być sumą wartości ubezpieczeń w tych częściach.
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Opis parametrów technicznych oferowanego urządzenia Dokumentacja techniczna producenta oferowanego sprzętu (oryginalny katalog), i dokumentacja producenta potwierdzająca posiadanie zdeklarowanych w załączniku nr 2 do SIWZ parametrów technicznych, Dokument autoryzacji serwisu wystawiony przez producenta sprzętu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Wybor wyk nie dotyczy
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a)gdy zaistnieje zdarzenie losowe o charakterze siły wyższej, uniemożliwiające terminowe wykonanie zamówienia - w umowie może zostać odpowiednio zmieniony termin realizacji (po uzgodnieniach między stronami); b)w przypadku zaistnienia uzasadnionych konieczności zastosowania wymiany części urządzeń związanych z realizacją umowy, których brak uniemożliwiłby prawidłowe wykonanie zamówienia - dopuszczalna jest zmiana stosownych warunków umowy (po uzgodnieniach między stronami). c) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - nastąpi dostosowanie jej treści do nowo obowiązujących przepisów d) gdy nastąpi zmiana osób wyznaczonych do realizacji umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu nie dotyczy
Adres strony internetowej siwz www.iimcb.gov.pl
Adres uzyskania siwz Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej, ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa, budynek D, secretariat, pokój 004
Potrzeb nie dotyczy
Wys nagrod nie dotyczy
Data składania wniosków 29/03/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej, ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa, budynek D, secretariat, pokój 004
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe WELCOME/2009/1; FP7-REGPOT-2012-CT2012-316125-FishMed; TEAM/2009-4/2; ERC 61351; PROJEKT CENTRUM BADAŃ PRZEDKLINICZNYCH CEPT POIG.02.02.00-14-024/08-00
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)