Badania potoków pasażerskich na wybranych liniach komunikacyjnych dziennych autobusowych i tramwajowych

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-03-29 11:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42495 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793100000, 723160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie całodziennych badań marketingowych popytu na następujących liniach komunikacyjnych:
- Linie autobusowe - 50(A), 51(A) (B), 53 (A), 54 (A), 60(A) (B), 70(A), (B), 78 (A),82 (A), 88(A),91(A), (B),92,93,94,97.
- Linie tramwajowe - 9(A), 16 (A),41,43, 46.

2.Zakres zamówienia obejmuje:
a)opracowanie formularza ankiety i przedstawienie go do zatwierdzenia przez Zamawiającego,
b)powielenie druków zatwierdzonego formularza w ilości niezbędnej do wykonania badania,
c)przeprowadzenie całodziennych badań marketingowych popytu na liniach komunikacyjnych dziennych (liczby osób wsiadających, wysiadających oraz pozostających w pojeździe na każdym przystanku badanych linii) w drodze obserwacji i notowania liczby pasażerów korzystających z linii,
d)zestawienie wyników obserwacji dla każdej z w/w linii,
e)wykonanie analizy pomiarów napełnień:
- określenie popytu na przewozy dla przedmiotowych linii komunikacyjnych,
- określenie optymalnej częstotliwości kursowania pojazdów dla wskazanych linii komunikacyjnych w zależności od wykonanego pomiaru napełnienia pojazdów,
- określenie podaży usług przewozowych z uwzględnieniem gabarytów poszczególnych pojazdów w odniesieniu do przyjętej pojemności przestrzeni pasażerskiej pojazdów,
f)wykonanie analizy porównawczej z badaniami potoków pasażerskich z okresu, kiedy przewozy na liniach 43,46 i 97 wykonywane były przez Spółki MKT i TP,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Ulica ul. Piotrkowska 175
Nr domu 175
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-447
Województwo łódzkie
Tel 42 6384959, 6384911
Fax 42 638-49-58
Internet www.zdit.uml.lodz.pl
Regon 47317005200000
E-mail e.wojciechowska@zdit.uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/05/2013
Wadium Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej trzy usługi badania napełnienia linii komunikacyjnych wraz z przeprowadzeniem analizy pomiaru napełnień w miastach powyżej 100 000 mieszkańców oraz załączyć dowody, czy usługi te zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zdit.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175 (I piętro, lewa oficyna), 90-447 Łódź, pokój 09
Data składania wniosków 29/03/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź pokój 208 (Kancelaria ZDiT)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe dot. III.3) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. 4. Dowodami, o których mowa w pkt. III.4.1), są:- poświadczenie,- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. UWAGA: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. od 20 lutego 2013r do 19 lutego 2014r. wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dot. III.4) 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wskazane w pkt. III.4.2. i III.4.3. oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt. III.6)3. musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. 6.Forma złożonych dokumentów. 6.1. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i zobowiązań, o których mowa w pkt. III.6)1. i III.6)2., które należy złożyć w formie oryginału.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów,czy zostały wykonane należycie. 8. Za główne usługi, o których mowa powyżej, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt.III.3.2) 9. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA a)przeprowadzenie obserwacji - do dnia 26.04.2013 r. b)przekazanie wyników przeprowadzonych obserwacji oraz analizy pomiarów do Zamawiającego - do dnia 15.05.2013 r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)