Dostawa i montaż regulatorów energii elektrycznej w obwodach oświetlenia ulicznego

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-02 11:50:00
Instytucja Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
Miejscowość Muszyna
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42563 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 312300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż regulatorów energii elektrycznej w obwodach oświetlenia ulicznego
Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie obejmuje dostawę i montaż jedno i trójfazowych regulatorów energii elektrycznej przeznaczonych do sterowania i stabilizacji napięcia do istniejącej szafy oświetleniowej, zlokalizowanej w pasie drogowym. Regulatory energii mają być zamontowane na obwodach oświetlenia ulicznego w skrzynkach rozdzielczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zestawienie obwodów: L.p. - 1, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Korona, Moc zainstalowana [kW] -4,60, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 2, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Grunwaldzka 2, Moc zainstalowana [kW] -10,80, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi ;L.p. - 3, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Powroźnik 1, Moc zainstalowana [kW] -10,14, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi ;L.p. - 4, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Powroźnik 2, Moc zainstalowana [kW] -3,00, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -2, Uwagi; L.p. - 5, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Powroźnik 3, Moc zainstalowana [kW] -19,90, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi ;L.p. - 6, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Elgród, Moc zainstalowana [kW] -8,20, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -3, Uwagi; L.p. - 7, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Piłsudskiego I, Moc zainstalowana [kW] -2,40, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi ;L.p. - 8, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Złockie 2, Moc zainstalowana [kW] -7,24, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -3, Uwagi; L.p. - 9, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Polna, Moc zainstalowana [kW] -11,31, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 10, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Kościelna, Moc zainstalowana [kW] -5,00, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 11, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - al. Zdrojowa, Moc zainstalowana [kW] -13,10, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 12, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Henryka, Moc zainstalowana [kW] -8,40, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -2, Uwagi; L.p. - 13, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Kity, Moc zainstalowana [kW] -8,10, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -3, Uwagi ;L.p. - 14, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Pod Basztą, Moc zainstalowana [kW] -25,61, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi ;L.p. - 15, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Budowlani, Moc zainstalowana [kW] -4,90, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 16, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Zazamcze II, Moc zainstalowana [kW] -4,85, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi ;L.p. - 17, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Alchemik, Moc zainstalowana [kW] -6,80, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -3, Uwagi; L.p. - 18, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Szczawnik - Fakro, Moc zainstalowana [kW] 12,40, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 19, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Szczawnik I, Moc zainstalowana [kW] 4,90, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 20, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Szczawnik II, Moc zainstalowana [kW] 4,90, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 21, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Milik I, Moc zainstalowana [kW] 2,20, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi ;L.p. - 22, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Milik II, Moc zainstalowana [kW] 1,20, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 23, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Milik II, Moc zainstalowana [kW] 1,20, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 24, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Piłsudskiego II, Moc zainstalowana [kW] 2,20, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 25, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Podgórna, Moc zainstalowana [kW] 1,40, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi; L.p. - 26, Typ -1 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Ogrodowa I, Moc zainstalowana [kW] 5,90, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -2, Uwagi; L.p. - 27, Typ -3 faz, Lokalizacja (nazwa robocza) - Rolanda, Moc zainstalowana [kW] 15,75, Rodzaj źródła światła - sodowe, Ilość reduktorów -1, Uwagi
Przewidywana ilość reduktorów;
L.p. 1, ilość faz x natężenie do/graniczna zmiana napięcia -3x80A/35V, ilość - 2; L.p. 2, ilość faz x natężenie do/graniczna zmiana napięcia -3x50A/35V, ilość - 6; L.p. 3, ilość faz x natężenie do/graniczna zmiana napięcia -1x10A/35V, ilość - 8; L.p. 4, ilość faz x natężenie do/graniczna zmiana napięcia -1x16A/35V, ilość - 11; L.p. 5, ilość faz x natężenie do/graniczna zmiana napięcia -1x20A/35V, ilość - 4; L.p. 6, ilość faz x natężenie do/graniczna zmiana napięcia -1x25A/35V, ilość - 7; Razem - 38
Wymagania dla reduktorów;
1.zabezpieczenie przed przegrzaniem i przekroczeniem obciążenia bez wyłączenia zasilania obwodu,
2.nastawienie czasu zapłonu do osiągnięcia pełnej mocy, a następnie zmniejszenie do mocy założonej,
3.tryb pracy zdalny, automatyczny,
4.zabudowany zegar czasu rzeczywistego lecz umożliwiający również pracę astro-zegara, zależnego od daty i godziny,
5.regulacja czasu dobowego w min. czterech różnych nastawach z min. czterema różnymi nastawami wysokości napięcia,
6.zabezpieczenie przed przeciążeniem,
7.napięcie wejściowe 230V±10%.
8.min. klasa IP - IP20
Przedmiot zamówienia, t. j. reduktor oświetlenia powinien spełniać następujące wymagania:
1.Zasadą działania urządzenia powinno być kilkustopniowe obniżenie napięcia o ok. 50V.
2.Urządzenie musi mieć możliwość ustawienia stabilizacji napięcia na poziomie nominalnym 230V.
3.Elementem wykonawczym w reduktorze powinien być transformator.
4.Możliwość pracy w systemie TN-C i TN-S.
5.Możliwość sterowania czasem załączania redukcji i wyłączania.
6.Wymuszony tryb zapłonu lamp - ograniczający współczynniki rozruchu do 1,3 prądu znamionowego (tryb pracy umożliwiający poprawne wygrzanie źródeł światła).
7.Wbudowany przełącznik, tzw. BYPASS.
8.Osobne zabezpieczenia każdej fazy wyłącznikiem nadprądowym.
9.Możliwość ustawienia poziomu napięcia redukcji oraz napięcia stabilizacji z osobna dla każdej z faz.
10.Urządzenie powinno mieć regulację napięcia w zakresie 230V - 180V maksymalnie co 5V.
11.Obudowa o IP minimum 44, wykonana z aluminium - malowana proszkowo.
12.Reduktor powinien współpracować z systemem zdalnego sterowania i monitoringu oświetlenia typu CPAnet - który jest wykorzystywany do sterowania oświetleniem na terenie miasta Muszyna.
13.System redukcji powinien umożliwiać zdalny podgląd zużycia energii elektrycznej na redukowanych obwodach oświetleniowych.
14.Napięcie zasilania modułu sterującego: 230V, +/- 15%.
15.Temperatura pracy: - 40
Warunki płatności;
1.Wynagrodzenie Wykonawcy za zamontowane urządzenia płatne będzie z uzyskanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej.
2.Ustala się następujące zasady rozliczeń;
- Wykonawca otrzyma 80% wartości osiągniętych oszczędności w danym okresie rozliczeniowym.
- Wynagrodzenie płatne będzie przez okres 6 lat. Jeżeli suma rozliczeń okresowych w pełni pokryje wynagrodzenie Wykonawcy przed tym terminem, to zobowiązanie Zamawiającego wobec Wykonawcy uznaje się za zaspokojone.
- Oszczędności w zużyciu energii - różnica w zużyciu energii elektrycznej pomiędzy obecnym okresem rozliczeniowym, a analogicznym okresem rozliczeniowym roku 2012. wyrażona w kWh.
- Wartość oszczędności - iloczyn oszczędności w zużyciu energii i stawki za kWh jaką Zamawiający płaci w dniu 31.12.2012 r.
- Okres rozliczeniowy - okres jaki określony jest w otrzymanych przez Zamawiającego fakturach za zużycie energii elektrycznej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
Ulica Rynek 31
Nr domu 31
Miejscowość Muszyna
Kod Pocztowy 33-370
Województwo małopolskie
Tel 18 4714009
Fax 18 4777921
Internet www.muszyna.pl
Regon 49189306100000
E-mail przetargi@muszyna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Wadium 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu Dostawa i montaż regulatorów energii elektrycznej w obwodach oświetlenia ulicznego 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1)Zamawiający informuje, że w związku ze zmiana przepisów ustawy Pzp. Wprowadzona została nowa przesłanka do wykluczenia. Zgodnie z treści art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. Zm.) złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenia zamówienia. Zgodnie z treścią art. 26 ust 2d Ustawy Pzp. Wymaga się aby Wykonawca/y do oferty dołączył listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór zał. Nr 4 do SIWZ). 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 3) - 5) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społecznie i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. a SIWZ) i nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. b SIWZ). 4.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2)- 5) SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 4 i 5 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7.Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 10.W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 11.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)wypełnionego druku oferty, 2)Wypełnionego i zaparafowanego projektu umowy, 3)Wypełnionego formularza- przedmiar robót- załącznik nr 6 4)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 5)listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.2 pkt. 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 4), 6)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Obowiązujące zasady! 1)Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2)Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki takiej zmiany: 1)Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień treści umowy, w następujących przypadkach: a.Zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające realizację zamówienia b.Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji zamówienia lub wykonania innych czynności przewidzianych umową 2)Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a.Zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego usług jest możliwa za uprzednią zgodą Zamawiającego zgodnie z art. 647 KC. b.Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy c.Zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, d.Ustawowa zmiana stawki podatku VAT e.Zmiana miejsca usługi 1.Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania nie wpłynęła by na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. : zmiana konta, siedziby firmy, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.muszyna.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Sekretariat.
Data składania wniosków 02/04/2013
Godzina składania wniosków 11:50
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy. DODATKOWE INFORMACJE: Zamawiający nie przewiduje: 1)składania ofert częściowych i wariantowych, 2)zawarcia umowy ramowej, 3)ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 4)dialogu technicznego, 5)wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 6)rozliczenia w walucie innej niż złoty polski.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)