Mundur wyjściowy leśnika. Mundur wyjściowy męski: Marynarka 8 szt., spodnie 16 szt., Koszula z długim rękawem 18 szt., Koszula z krótkim rękawem 7 szt., Krawat do munduru wyjściowego i codziennego 11 szt. Płaszcz wiosenno-jesienny męski 3 szt., Kapelusz damski 1 szt., Kapelusz męski 4 szt., Kurtka zimowa damska 1 szt., Kurtka zimowa męska 10 szt., Czapka 3 szt., Szalik 2 szt. , Skarpety 46 szt., Półbuty do munduru wyjściowego 15 szt., Mundur codzienny leśnika: Koszula z długim rękawem 18 szt., Koszula z krótkim rękawem 16 szt., Bluzka damska z długim rękawem 4 szt., Bluzka damska z krótkim rękawem 4 szt., Spodnie 23 szt., Sweter 27 szt., Kamizelka 8 szt., Bluza z polaru 35 szt., Kurtka 21 szt., Czapka zimowa 9 szt., Peleryna 2 szt., Półbuty do munduru codziennego 3 szt., Mundur terenowy leśnika. Mundur letni: bluza z kamizelką 8 szt., spodnie 12 szt., mundur zimowy kurtka 5 szt., spodnie 5 szt., Czapka letnia 11 szt., Czapka zimowa 6 szt., Trzewiki z membraną typu sympatex 29 szt., Rękawice damskie 3 szt., Rękawice męskie 10 szt., Trzewiki z membraną typu Goretex 28 szt., Elementy uzupełniające mundur leśnika. Wizerunek orła 3 szt., Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 2 szt., BHP: buty gumowe 49 szt., kurtka przeciwdeszczowa 23 szt., buty gumowo - filcowe 49 szt., ubranie ocieplane 2 szt., beret lub czapka 6 szt., czapka ocieplana 4 szt., trzewiki przemysłowe 2 szt., ubranie letnie 5 szt., koszula flanelowa 4 szt., Kalesony 4 szt., ubranie całoroczne 2 szt., kamizelka ocieplana 5 szt., czepek lub chustka 3 szt., płaszcz roboczy 1 szt., trzewiki ochronne 2 szt. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław
|
Ulica |
Koniaczów 1L
|
Nr domu |
1L
|
Miejscowość |
Jarosław
|
Kod Pocztowy |
37-500
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
016 6281117
|
Fax |
016 6281097
|
Internet |
http://www.jaroslaw.krosno.lasy.gov.pl/
|
Regon |
65001676200000
|
E-mail |
maciej.wodka@krosno.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Tożsame z zamówieniem podstawowym
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2013
|
Wadium |
W danym postepowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu dostaw charakterem odpowiadających przedmiotowi zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości netto, co najmniej 80 000.00 PLN łącznie. W sytuacji, gdy złożone przez wykonawców dokumenty zawierające dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia ukończenia usługi wskazanej w ofercie przez wykonawcę. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_wiecej.html. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu usług i referencji
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na postawie oświadczenia wykonawcy.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 85 000.00 PLN, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 85 000.00 PLN. W sytuacji, gdy złożone przez wykonawców dokumenty zawierające dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wystawienia dokumentu. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_wiecej.html. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek oraz dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: a: zmiany w przedmiocie zamówienia, wskazanego w umowie wynikające z: ujawnienia błędu Zamawiającego, w trakcie realizacji zamówienia, niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty; nastąpienia wywierającej bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie przedmiotu umowy zmiany obowiązującego stanu prawnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych); konieczności wykonania dostaw zamiennych (zmiany ilości, rozmiarów poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, że wartość zamówienia określona w umowie nie ulegnie zmianie); gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej; okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego. b: konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej:okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego. c: konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że wiąże się z: zmianami zakresu przedmiotu umowy opisanymi w punkcie 1 litera a; jest to wynikiem urzędowej zmiany stawki podatku VAT (należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury); d: przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści
oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.jaroslaw.krosno.lasy.gov.pl/, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_radymno
|
Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiajacego, Koniaczów 1L, 37-500 Jarosław
|
Data składania wniosków |
05/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiajacego, Koniaczów 1L, 37-500 Jarosław, pokój nr 1 (sekretariat).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|