Dostawa regałów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu.

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-11 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie
Miejscowość Chrzanów
Województwo małopolskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42695 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa regałów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu.
CPV 39131100-0 regały archiwalne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie
Ulica ul. Oświęcimska 14
Miejscowość Chrzanów
Kod Pocztowy 32-500
Województwo małopolskie
Tel 32 624 53 00
Fax 32 623 29 97
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600055
E-mail bolekT@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Wiedza W celu oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej trzy dostawy regałów przesuwnych wraz z montażem o długości półek użytkowych minimum 900 mb w każdej dostawie z osobna i załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty W przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, to musi ponadto udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dotyczy podmiotu zagranicznego - jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów w zakresie braku likwidacji i upadłości oraz dokumentów w zakresie braku zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne Wykonawca musi złożyć dokument zawierający oświadczenie Wykonawcy (w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy) złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Oświadczenie w zakresie braku likwidacji oraz upadłości powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w zakresie braku zaległości w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółki cywilnej, dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania muszą zostać złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych poniżej: 1) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 2) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które uniemożliwiają realizację umowy; 3) ze względu na zmianę obowiązujących przepisów zrealizowanie zamówienia nie będzie możliwe; 4) konieczności zmiany sposobu i organizacji wykonania zamówienia m. in. terminu realizacji zamówienia, rozmieszczenia regałów (m. in. z przyczyn związanych z wykonaniem robót budowlanych w zakresie rozbudowy Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu np. przesunięciem terminu odbioru robót); 5) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania zamówienia; 6) siły wyższej, przez którą rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia (w tym katastrofalne działania przyrody, akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki); 7) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 8) zlecenia części zamówienia podwykonawcom, innym niż wykazani w niniejszej umowie, jeżeli m. in. wystąpiły przypadki losowe uniemożliwiające wykonywanie umowy przez dotychczasowych podwykonawców (o ile taki przypadek będzie zachodził); 9) zmian korzystnych i neutralnych dla Zamawiającego. 3. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania zamówienia, które: 1) zmniejszą koszty, 2) poprawią jakość dostawy, 3) w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku. 4. Zmiany umowy mogą nastąpić przy zachowaniu poniższych warunków: 1) zainicjowania zmiany treści umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany; 2) akceptacji zmiany przez drugą stronę umowy; 3) podpisania aneksu do umowy. 5. Nie będą traktowane jako zmiana umowy zmiany teleadresowe Zamawiającego i Wykonawcy, a także Centrali ZUS w Warszawie - w tym przypadku strony zobowiązują się do stosownego powiadomienia drugiej strony na piśmie o zmianach.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, Samodzielne Stanowisko Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 404B, ul. Oświęcimska 14, 32-500 Chrzanów.
Data składania wniosków 11/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie, Samodzielne Stanowisko Zamówień Publicznych, sektor B, IV piętro, pok. 404B, ul. Oświęcimska 14, Chrzanów.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin wykonania może ulec przedłużeniu z przyczyn związanych z wykonaniem robót budowlanych w zakresie rozbudowy Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu np. przesunięciem terminu odbioru robót. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt. 1.1) - 1.4) powyżej powinni spełnić ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 2. musi spełnić każdy z Wykonawców samodzielnie. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający organizuje wizję lokalną w siedzibie Inspektoratu ZUS w Oświęcimiu w dniu 4.04.2013 r. o godz. 11.30. Udział w wizji lokalnej należy zgłosić do 3.04.2013 r. do Inspektora Nadzoru Pana inż. Jerzego Chrząszcza tel. 32 624-51-78.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)