Remont w pomieszczeniach biurowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-08 11:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42977 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454000001, 453100003, 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1- Przedmiotem zamówienia jest: Remont w pomieszczeniach biurowych oraz montaż klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ.
Wielkość /zakres/ zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe w pomieszczeniach biurowych oraz montaż 3 klimatyzatorów w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7.
Prace remontowe będą obejmować prace budowlane i instalacyjne, zgodnie z załączonymi przedmiarami i rysunkiem.
Pomieszczenie A-09
Prace budowlane
Należy wykonać ścianki działowe z płyt gipsowokartonowych na ruszcie metalowym, o łącznej grubości 12,5 cm, z wypełnieniem wełną mineralną do izolacji ścian działowych o grubości 10 cm, które wydzielą 6 pomieszczeń. Ścianki działowe, ruszt, obudowę GK, wełnę mineralną należy doprowadzić do stropu betonowego z miejscowym wycięciem stropu podwieszonego. Połączenia ścianek GK ze stropem i istniejącymi ścianami należy uszczelnić silikonem.
Na powstałych ściankach działowych oraz istniejących ścianach należy zamontować odbojnice ścienne w kolorze okleiny dąb, szer. 25cm, na wysokości 75cm, oraz wykonać cokolik, o wysokości 10cm, z płytek ceramicznych, jak istniejące posadzki.
W powstałych ściankach należy osadzić drzwi, z ościeżnicą regulowaną, o izolacyjności akustycznej 32 dB, o szerokości skrzydła 90 cm, w okleinie naturalnej kolor jasny dąb, jak istniejąca stolarka drzwiowa. Miejsca usytuowania drzwi są określone w załączonym rysunku.
We wszystkich powstałych pomieszczeniach objętych remontem należy przygotować powierzchnię do malowania i pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną akrylową w kolorze białym, a istniejące grzejniki, parapety i rury c.o. pomalować farbą olejną.
Sufit podwieszony w części koniecznej do wykonania ścianek działowych i przeprowadzenia prac instalacyjnych należy zdemontować a następnie uzupełnić.
W oknach każdego z 5ciu nowo utworzonych pomieszczeń biurowych, należy zamontować po 2 nawiewniki okienne sterowane ręcznie (w sumie 10 kpl).
Instalacje elektryczne, telefoniczne, komputerowe
W ramach zadania należy doprowadzić do powstałych pomieszczeń instalację elektryczną, telefoniczną i komputerową, w ilościach wskazanych w przedmiarze, do miejsc określonych na rysunku.
Zasilanie sieci elektrycznej doprowadzić z tablicy rozdzielczej zlokalizowanej przy pomieszczeniu A06.
Sieć strukturalną należy doprowadzić z szafy komputerowej zlokalizowanej na 1 piętrze pawilonu A, bezpośrednio nad remontowanymi pomieszczeniami, przewodami kabelkowymi UTP 4x2x05, kategorii min. 6, układanymi w listwach PCV i kanałach elektroinstalacyjnych.
W istniejącej szafie komputerowej należy zamontować panel krosowy 19 cali, miedziany, kategorii 6, umożliwiający montaż 32 modułów RJ45, wykonany w standardzie keystone, aby była możliwość wymiany dowolnego pojedynczego modułu bez konieczności wymiany całego panela, oraz panel porządkujący 19V1U.
Należy zdemontować rastrowe oprawy oświetleniowe wpuszczane w sufit 60x60cm i przenieść je w miejsca wskazane jak na rysunku.
W nowo wytworzonych pomieszczeniach należy zamontować oświetlenie ewakuacyjne, zgodnie z przedmiarem i rysunkiem.
Prace elektryczne należy wykonywać pod nadzorem osoby o odpowiednich uprawnieniach, a przebieg instalacji należy przedstawić w inwentaryzacji powykonawczej.
Instalacje sanitarne
Wyloty (anemostaty) istniejącej klimatyzacji zamontowane w płytach stropowych należy przenieść w miejsca wskazane na rysunku.
Należy zdemontować 2 grzejniki żeliwne, w ich miejsce należy zamontować grzejniki 2płytowe, stalowe, o wymiarach 600x500 mm, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego.
Instalacja SAP
Należy zamontować czujki dwu sensorowe optyczno-termiczne DOT4046, zgodne z istniejącymi. Po zamontowaniu czujek w pętli, która jest doprowadzona do centrali POLON 4800, należy przeprogramować centralę przeciwpożarową.
Pomieszczenie K605
Należy wykonać ściankę działową z płyt gipsowokartonowych na ruszcie metalowym, o łącznej grubości 12,5 cm, z wypełnieniem wełną mineralną do izolacji ścian działowych o grubości 10 cm. Ściankę należy pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną kolorową w kolorze białym z uszczelnieniem silikonem połączeń ze stropem i istniejącymi ścianami. Na szerokości powstałej ścianki należy uzupełnić cokolik z płytek ceramicznych w kolorze i gatunku jak istniejąca posadzka.
Pomieszczenie C9
Należy zdemontować istniejącą wykładzinę dywanową, wraz z cokolikiem drewnianym, a następnie wykonać posadzkę z płytek ceramicznych gresowych 30x30 cm oraz cokolik cięty z płytek 30x30 cm o wysokości 10 cm, ścieralność wgłębna < 130 mm2, klasa antypoślizgowości: R10, nasiąkliwość < 0,1%, wytrzymałość na zginanie: min. 45 N/mm2, odporne na plamienie, gatunek I, typ powierzchni: natura-nieszkliwione, kolor jasny beż.
Na istniejących ścianach należy zamontować odbojnice ścienne w kolorze okleiny dąb, szer. 25cm, na wysokości 75cm.
W pomieszczeniu objętym remontem należy przygotować powierzchnię do malowania i pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną akrylową (kolor do uzgodnienia z Inwestorem), a istniejący parapet i rury c.o. pomalować farbą olejną.
Należy wymienić istniejące oprawy świetlówkowe, na oprawy rastrowe nt przykręcane, 2świetlówkowe. Należy również wymienić istniejące gniazda: 230V, DATA, telefoniczne oraz łączniki instalacyjne na takie same, lub o nie gorszych parametrach.
Klimatyzacja typu monosplit.
W każdym z pomieszczeń:
1. Pomieszczenie techniczne z szafą DSO, na poziomie 0 pawilonu K (naprzeciwko portierni).
2. Pomieszczenie techniczne z centralą telefoniczną A06, na poziomie -1 pawilonu A.
3. Pomieszczenie informacji telefonicznej (call center), na poziomie 1 pawilonu E (przy Krajowym Rejestrze Karnym);
należy zamontować klimatyzację typu monosplit (system inverterowy), która będzie obsługiwać te pomieszczenia. Jedną jednostkę zewnętrzną i jedną jednostkę wewnętrzną należy dostosować do wielkości pomieszczeń z możliwością sterowania za pomocą pilota zdalnego sterowania, który powinien umożliwiać włączenie i wyłączenie klimatyzatora, regulację temperatury, siły nawiewu, posiadać tryb AUTO regulacji temperatury/prędkości wentylatora, a także tryb pracy samego wentylatora oraz funkcję SWING ustawiania poruszania lamelkami poziomymi.
Wymagania dla jednostek typu monosplit:
funkcje RESTART, JET COOL, AUTO CLEAN, SLEEP oraz 24-godzinny timer,
tryb: chłodzenie (również w zimie)/grzanie/wentylator/osuszanie/auto,
filtr plazmowy,
potrójny filtr powietrza,
filtr antyalergiczny,
funkcja gorącego startu,
klasa energetyczna A/A.
Doboru urządzeń klimatyzacyjnych (ich wydajności chłodniczej/grzewczej, wskaźnika EER/COP itp.) należy dokonać według następujących danych:
1. Pomieszczenie techniczne z szafą DSO:
wymiary pomieszczenia: 1,60x1,50m,
wysokość pomieszczenia: 2,40m,
okno od strony północnej o wymiarach 0,35x1,50m,
w pomieszczeniu znajduje się urządzenie zarządzające systemem DSO, umieszczone w szafie rakowej, klimatyzator ma zapewnić optymalne warunki dla pracy systemów dozorowych DSO, szczególnie w okresie letnim,
jednostkę wewnętrzną należy zamontować na ścianie w pomieszczeniu, natomiast jednostkę zewnętrzną na poziomie tarasu, w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, długość instalacji nie przekroczy 10m, różnica poziomów przebiegu instalacji do 2m (jednostka zewnętrzna poniżej jednostki wewnętrznej).
2. Pomieszczenie techniczne z centralą telefoniczną A06:
wymiary pomieszczenia : 2,80x6,25m,
wysokość pomieszczenia: 2,95m,
okno od strony północnej o wymiarach 1,55x2,80m,
w pomieszczeniu znajduje się zespół central telefonicznych, obsługujący cały kompleks budynków sądowych, klimatyzator ma zapewnić optymalne warunki dla pracy zespołu central, szczególnie w okresie letnim,
jednostkę wewnętrzną należy zamontować na ścianie w pomieszczeniu, natomiast jednostkę zewnętrzną na ścianie elewacji nad oknem, w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, długość instalacji nie przekroczy 5m, różnica poziomów przebiegu instalacji do 2m (jednostka zewnętrzna powyżej jednostki wewnętrznej).
3. Pomieszczenie informacji telefonicznej (call center):
wymiary pomieszczenia: 2,90x4,30m,
wysokość pomieszczenia: do sufitu podwieszanego z dekoracyjnych płyt gipsowych - 4,00m, do stropu właściwego betonowego - 4,50m,
pomieszczenie umiejscowione jest w środku budynku (bez okien), trzy jego ściany wykonane są jako przeszklenia aluminiowe, natomiast jedna jako ściana żelbetowa,
pracują w nim 4 osoby i są zainstalowane 4 komputery,
jednostkę wewnętrzną należy zamontować na ścianie pomieszczenia, natomiast jednostkę zewnętrzną na ścianie elewacyjnej nad poziomem dachu krótkiego pawilonu C, w bezpośrednim sąsiedztwie pomieszczenia, długość instalacji nie przekroczy 6m, różnica poziomów przebiegu instalacji do 2m (jednostka zewnętrzna powyżej jednostki wewnętrznej).
Wszystkie urządzenia klimatyzacyjne mają zapewnić, w pomieszczeniach, obniżenie temperatury do 210C, w skrajnych warunkach termicznych, tj. 32oC na zewnętrz, za oknem w cieniu.
Przy montażu należy wykonać wszystkie prace wykończeniowe, w szczególności przekucia, malowania, łącznie z elektryczną instalacją zasilającą (osobne obwody do każdego urządzenia). Obwody należy wykonać z przewodu YDY 3x2,5mm2 (w listwach instalacyjnych) i zakończyć je zabezpieczeniami jednofazowymi S typu C-20A w najbliższych tablicach rozdzielczych. Prace elektryczne należy wykonywać pod nadzorem osoby o odpowiednich uprawnieniach, a przebieg instalacji należy przedstawić w inwentaryzacji powykonawczej.
W pomieszczeniu B-30 należy wykonać otwór do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnej jednostki klimatyzacyjnej w ścianie zewnętrznej (warstwowej o grubości 39-42cm), o średnicy 120mm, w linii poziomej, z zachowaniem wysokości istniejących już otworów i zaopatrzyć w anemostat od zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia, oraz korek styropianowy o grubości 20cm, zamykające dopływ chłodnego powietrza w okresie zimowym. Po wykonaniu otworu należy przewidzieć naprawę tynku i powłoki malarskiej, na zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Krakowie
Ulica ul. Przy Rondzie 7
Nr domu 7
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-547
Województwo małopolskie
Tel 012 6195925
Fax 012 6195927
Internet www.krakow.so.gov.pl
Regon 00032269500000
E-mail askalska@krakow.so.gov.pl; kamil_marciniak@krakow.so.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 49
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wymienionego w pkt VI-1 SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) pisemne zobowiązanie podmiotów /jeśli dotyczy/ w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Kryterium długości okresu gwarancji
Kryt 2p 5
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info https://aukcje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej siwz www.krakow.so.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Okręgowy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, pok.E-232, II piętro
Data składania wniosków 08/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Sąd Okręgowy w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7, pok.E-232, II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)