Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
|
Ulica |
ul. Józefa Sierakowskiego 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
03-709
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6187979
|
Regon |
01608435500000
|
E-mail |
zampub@spkso.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Internet |
www.spkso.waw.pl
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do
oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wymagania:
a/ Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta na oferowany sprzęt.
b/ Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawę sprzętu komputerowego i
oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda, z czego co najmniej jedno
zamówienie obejmowało dostawę serwera.
Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do
oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia.
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do
oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do
oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia.
|
Sytuacja |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do
oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1) wypełnione formularze zawierające wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia
stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
2) Deklaracje CE dla każdego zaoferowanego sprzętu
|
Inne dokumenty |
1.Dokument poświadczający posiadanie autoryzacji producenta na oferowany sprzęt. Dokument powinien być w formie aktualnego certyfikatu autoryzacyjnego lub oświadczenia producenta wystawionego na rzecz Wykonawcy pod kątem prowadzonego postępowania
2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest oprócz w/w oświadczenia dołączyć do oferty dodatkowo dokumenty dotyczące w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne):
1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców
występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;
2) wiedzę i doświadczenie wymagane od Wykonawców w sumie muszą udokumentować
podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie;
4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich
w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia
publicznego;
5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako reprezentant pozostałych.
4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z
dnia 19 lutego 2013 r. Poz. 231).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiany w umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach:
1) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby
połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w szczególności w przypadku wystąpienia:
a)gwałtownej dekoniunktury,
b)ograniczenia dostępności surowców służących do wykonania przedmiotu umowy,
c)globalnego wzrostu cen materiałów służących do wykonania przedmiotu umowy,
2)jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze stron wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione;
3)zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron, niezależnego od jej woli.
4)urzędowej zmiany stawek VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian.
5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.spkso.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. J. Sierakowskiego 13
|
Data składania wniosków |
03/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. J.Sierakowskiego 13 - Kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|