DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM OPROGRAMOWANIEM

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-03 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43067 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302321108, 516111009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania obejmująca:
1) dostawę komputerów, monitorów i drukarek,
2) dostawę serwera wraz z osprzętem i z wymaganym oprogramowaniem,
3) dostawę oprogramowania do tworzenia kopii bezpieczeństwa,
4) dostawę oprogramowania biurowego
5) przeprowadzenie testu funkcjonowania dostarczonego sprzętu w siedzibie zamawiającego w obecności przedstawiciela zamawiającego, test polega na sprawdzeniu, czy urządzenia się włączają i czy części składowe są zgodne ze specyfikacją.
6) dostawę oprogramowania Microsoft w trybie licencji MOLP EDU,
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1) udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt,
2) dostarczenia nośników instalacyjnych.
3) przedstawienia deklaracji CE dla każdego zaoferowanego sprzętu
4) zamawiający wymaga aby całość rozwiązania pochodziła od jednego dostawcy/producenta.
5) zamawiający wymaga, aby sprzęt i oprogramowanie serwisowane było przez serwis dostawcy znajdujący się na terenie Polski i świadczący usługi w języku polskim
6) zamawiający wymaga, aby całe rozwiązanie pochodziło z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na terenie Polski (wymagane oświadczenie producenta)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące sprzętu, oprogramowania
oraz licencji zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
Ulica ul. Józefa Sierakowskiego 13
Nr domu 13
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-709
Województwo mazowieckie
Tel 022 6187979
Regon 01608435500000
E-mail zampub@spkso.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Internet www.spkso.waw.pl
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, Wymagania: a/ Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta na oferowany sprzęt. b/ Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch zamówień obejmujących dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda, z czego co najmniej jedno zamówienie obejmowało dostawę serwera. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
Sytuacja 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Analiza złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie stanowiła podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) wypełnione formularze zawierające wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2) Deklaracje CE dla każdego zaoferowanego sprzętu
Inne dokumenty 1.Dokument poświadczający posiadanie autoryzacji producenta na oferowany sprzęt. Dokument powinien być w formie aktualnego certyfikatu autoryzacyjnego lub oświadczenia producenta wystawionego na rzecz Wykonawcy pod kątem prowadzonego postępowania 2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest oprócz w/w oświadczenia dołączyć do oferty dodatkowo dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne): 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 2) wiedzę i doświadczenie wymagane od Wykonawców w sumie muszą udokumentować podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 r. Poz. 231).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany w umowie mogą być dokonane tylko w następujących przypadkach: 1) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w szczególności w przypadku wystąpienia: a)gwałtownej dekoniunktury, b)ograniczenia dostępności surowców służących do wykonania przedmiotu umowy, c)globalnego wzrostu cen materiałów służących do wykonania przedmiotu umowy, 2)jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze stron wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione; 3)zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron, niezależnego od jej woli. 4)urzędowej zmiany stawek VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian. 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spkso.waw.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. J. Sierakowskiego 13
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. J.Sierakowskiego 13 - Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)