PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY DROBNEGO SPRZETU MEDYCZNEGO, ORTOPEDYCZNEGO, PAPIERÓW REJESTRACJNYCH, REDUKTORA TLENOWEGO, SSAKA ELEKTRYCZNEGO ORAZ BATERII i AKUMULATORÓW DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Data publikacji 2013-03-22
Data zakończenia 2013-04-04 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Bielizna pościelowa,
  • Rękawice,
  • Baterie alkaliczne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 115790 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331410000, 229932009, 331980004, 395120004, 331000001, 184243000, 314110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wspólny słownik zamówień ( CPV )
33140000-3 Materiały medyczne
33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
22993200-9 Papier termoczuły lub tektura
33198000-4 Szpitalne wyroby papierowe
39512000-4 Bielizna pościelowa
33100000 -1 Urządzenia medyczne
18424300-0 Rękawice jednorazowe
31411000-0 Baterie alkaiczne
Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu szczegółowo opisanego w formularzach ofertowych (Pakietach) nr 1 - 22 stanowiących integralną cześć niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Lp
Nr Pakietu
NAZWA PAKIETU
1
Pakiet nr 1 poz.1
ELEKTRODY EKG DLA DOROSŁYCH
2
Pakiet nr 1 poz.2
ELEKTRODY EKG DLA DZIECI
3
Pakiet nr 1 poz.3
ELEKTRODY NOWORODKOWE DO DŁUGOTRWAŁEGO MONITOROWANIA
4
Pakiet nr 1 poz.4
ELEKTRODY DZIECIĘCE DO DŁUGOTRWAŁEGO MONITOROWANIA
5
Pakiet nr 1 poz.5
ELEKTRODY EKG TYPU SENSI -PREMA LUB RÓWNOWAŻNE
6
Pakiet nr 1 poz.6
ELEKTRODY JEDNORAZOWE DO DEFIBRYLATORA MINDRAY
7
Pakiet nr 1 poz.7
ELEKTRODY DO APARATU TENS
8
Pakiet nr 1 poz.8
ELEKTRODY SILIKOWNOWO-WĘGLOWE
9
Pakiet nr 1 poz.9
ELEKTRODY SILIKOWNOWO-WĘGLOWE
10
Pakiet nr 2
PRZEWODY
11
Pakiet nr 3
PASTA przeznaczona do przygotowania skóry pod elektrody jednorazowe
12
Pakiet nr 4
ZMYWACZ DO KLEJU ELEKTRODOWEGO
13
Pakiet nr 5
BATERIE - AKUMULATORY DO WZIERNIKÓW OKULISTYCZNYCH KEELER, VISTA
14
Pakiet nr 6
TACE medyczne
15
Pakiet nr 7
TERMOMETRY RÓŻNE
16
Pakiet nr 8
BAŃKI LEKARSKIE
17
Pakiet nr 9
OSŁONA OKA WILGOTNA (KOMORA WILGOTNA)
18
Pakiet nr 10
FILTRY DO POSIEWÓW WODY
19
Pakiet nr 11
PRZYRZĄDY DO ĆWICZEŃ RĄK (PRZEPLOTNIE)
20
Pakiet nr 12
PAPIERY DO RÓŻNEGO TYPU DEFIBRYLATORÓW
21
Pakiet nr 13
PAPIER TERMOCZUŁY
22
Pakiet nr 14
ŚLISKI PODKŁAD PRZEZNACZONY DO przemieszczania, OBRACANIA PACENTÓW
23
Pakiet nr 15
ŻELE MEDYCZNE
24
Pakiet nr 16
JEDNORAZOWE OKULARY dla noworodków stosowane PODCZAS FOTOTERAPII
25
Pakiet nr 17
APARAT DO ĆWICZEŃ ODDECHOWYCH
26
Pakiet nr 18
REDUKTOR TLENOWY
27
Pakiet nr 19
SSAK ELEKTRYCZNY
28
Pakiet nr 20
BATERIE I AKUMULATORY
29
Pakiet nr 21
RĘKAWICE DO CYTOSTATYKÓW
30
Pakiet nr 22
RĘKAWICE SEKCYJNO - EKSHUMACYJNE

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Ulica ul. J. Iwaszkiewicza 5
Nr domu 5
Miejscowość Legnica
Kod Pocztowy 59-220
Województwo dolnośląskie
Tel (076) 721 11 26
Fax (076) 721 11 27
Internet www.szpital.legnica.pl
Regon 39099944100000
E-mail zam.publiczne@szpital.legnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 30
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na produkty lecznicze Wykonawca musi posiadać ważną koncesję lub zezwolenie, które w świetle obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej uprawniają Wykonawcę do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające B. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Każdy z oferowanych wyrobów medycznych musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w formularzach ofertowych (Pakietach) stanowiących integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do potwierdzenia spełnienia wymogów we właściwej Kolumnie formularza ofertowego, bądź złożenia z ofertą opisu oferowanego przedmiotu zamówienia jako odrębny załącznik opisany numerem Pakietu i pozycji w Pakiecie. 2) Każdy z oferowanych wyrobów medycznych klasy I musi być zgodny z dyrektywą medyczną 93/42/EEC na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą deklaracji zgodności (dotyczy każdej pozycji z Pakietu 21 3) Na potwierdzenie, iż oferowane rękawice spełniają normy określone przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie normy: a) EN: 455-1, 455-2, 455-3, 455- 4 ( dotyczy każdej pozycji Pakietu 21) b) EN: 374 w kategorii III - ochrony przed rozbryzgami koncentratów środków dezynfekcyjnych, czynników chemicznych i cytostatyków ( dotyczy każdej pozycji Pakietu 21) 4) na potwierdzenie wymagań Zamawiającego opisanych w Pakiecie 1 poz.5 wykonawca zobligowany jest do złożenia 6 próbek - w przypadku składania ofert na elektrody równoważne.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy ( dotyczy Pakietów 1-17 oraz 20, 21 i 22 ) 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT w takim przypadku zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny.** 2.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową lub wstrzymania bądź wycofania wyrobu z obrotu przez właściwy organ, b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 3. Zmiana o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową, cechach jakościowych nie gorszych niż asortyment objęty umową i przy cenie: a) nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt a. b) niższej od ceny asortymentu objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt. b. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nadto dotyczyć wielkości opakowania. 5. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w § 9 jednak nie dłużej niż na dalsze 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Zmiany wymienione w ust poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.legnica.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica po. 36B
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica sekretariat szpitala
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Zamówienie w ramach umowy należy realizować w okresie: 1) 12 miesięcy do zawarcia umowy w zakresie Pakietów 1-13, 17 i 20, 2) 24 miesięcy od zawarcia umowy w zakresie Pakietu 14, 15 ,16, 21, 22 3) 10 dni od zawarcia umowy w zakresie Pakietu 18, 19
Inne dokumenty W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( warunek IX.1.5) Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju., w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp (warunek IX.1.6) Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w zależności od swojego statusu): a) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16-02-2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) i wykreślić z druku oferty pkt. 10 ( tj. z załącznika nr 3 do siwz), albo b) oświadczenie, o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16-02-2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) - zgodnie z treścią pkt. 10 zawartą w druku oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz. Jeżeli Wykonawca: 1) przy wykonywaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów winien złożyć w ofercie pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2) wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)