Data publikacji |
2013-03-22 |
Data zakończenia |
2013-04-04 11:00:00 |
Instytucja |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy |
Miejscowość |
Legnica |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
- Bielizna pościelowa,
- Rękawice,
- Baterie alkaliczne,
- Materiały medyczne,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
- Urządzenia medyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
115790 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
331400003, 331410000, 229932009, 331980004, 395120004, 331000001, 184243000, 314110000 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
|
Ulica |
ul. J. Iwaszkiewicza 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Legnica
|
Kod Pocztowy |
59-220
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
(076) 721 11 26
|
Fax |
(076) 721 11 27
|
Internet |
www.szpital.legnica.pl
|
Regon |
39099944100000
|
E-mail |
zam.publiczne@szpital.legnica.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
30
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na produkty lecznicze Wykonawca musi posiadać ważną koncesję lub zezwolenie, które w świetle obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej uprawniają Wykonawcę do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi.
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
B. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Każdy z oferowanych wyrobów medycznych musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w formularzach ofertowych (Pakietach) stanowiących integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do potwierdzenia spełnienia wymogów we właściwej Kolumnie formularza ofertowego, bądź złożenia z ofertą opisu oferowanego przedmiotu zamówienia jako odrębny załącznik opisany numerem Pakietu i pozycji w Pakiecie.
2) Każdy z oferowanych wyrobów medycznych klasy I musi być zgodny z dyrektywą medyczną 93/42/EEC na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą deklaracji zgodności (dotyczy każdej pozycji z Pakietu 21
3) Na potwierdzenie, iż oferowane rękawice spełniają normy określone przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie normy:
a) EN: 455-1, 455-2, 455-3, 455- 4 ( dotyczy każdej pozycji Pakietu 21)
b) EN: 374 w kategorii III - ochrony przed rozbryzgami koncentratów środków dezynfekcyjnych, czynników chemicznych i cytostatyków ( dotyczy każdej pozycji Pakietu 21)
4) na potwierdzenie wymagań Zamawiającego opisanych w Pakiecie 1 poz.5 wykonawca zobligowany jest do złożenia 6 próbek - w przypadku składania ofert na elektrody równoważne.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
( dotyczy Pakietów 1-17 oraz 20, 21 i 22 )
1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT w takim przypadku zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny.**
2.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową lub wstrzymania bądź wycofania wyrobu z obrotu przez właściwy organ,
b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego.
3. Zmiana o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową, cechach jakościowych nie gorszych niż asortyment objęty umową i przy cenie:
a) nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt a.
b) niższej od ceny asortymentu objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt. b.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nadto dotyczyć wielkości opakowania.
5. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w § 9 jednak nie dłużej niż na dalsze 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
6.Zmiany wymienione w ust poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.legnica.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica
po. 36B
|
Data składania wniosków |
04/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica
sekretariat szpitala
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie w ramach umowy należy realizować w okresie:
1) 12 miesięcy do zawarcia umowy w zakresie Pakietów 1-13, 17 i 20,
2) 24 miesięcy od zawarcia umowy w zakresie Pakietu 14, 15 ,16, 21, 22
3) 10 dni od zawarcia umowy w zakresie Pakietu 18, 19
|
Inne dokumenty |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( warunek IX.1.5) Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju., w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz.
4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 uPzp (warunek IX.1.6) Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w zależności od swojego statusu):
a) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16-02-2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) i wykreślić z druku oferty pkt. 10 ( tj. z załącznika nr 3 do siwz), albo
b) oświadczenie, o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16-02-2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) - zgodnie z treścią pkt. 10 zawartą w druku oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz.
Jeżeli Wykonawca:
1) przy wykonywaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów winien złożyć w ofercie pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
2) wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|