Sukcesywne dostawy środków czystości dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie,

Data publikacji 2013-03-22
Data zakończenia 2013-04-03 14:00:00
Instytucja Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
Miejscowość Błonie
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Rękawice,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 115918 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000, 337119006, 337600005, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy, transportem Wykonawcy, środków czystości do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- PIB w Radzikowie, gm. Błonie.

2. Szczegółowy wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik nr 2 do SIWZ:

3. Wykaz asortymentu, wymagania techniczno-jakościowe oraz szacunkowe jego ilości zawiera Formularz cenowy-Załącznik nr 5 do SIWZ.

Zaoferowane produkty muszą spełniać parametry określone w opisie asortymentu zamówienia.

4) Kod CPV:

18 42 43 00-0 Rękawice jednorazowe
33 71 19 00-6 Mydło
33 76 00 00-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki papierowe do rąk, serwety.
39 80 00 00-0 Środki czyszczące i polerujące
Termin wykonania zamówienia
Realizacja zamówienia będzie odbywała się poprzez sukcesywne dostawy w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31.03.2014 r lub do wyczerpania kwoty brutto umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
Ulica Radzików 1
Nr domu 1
Miejscowość Błonie
Kod Pocztowy 05-870
Województwo mazowieckie
Tel 22 7253611
Fax 22 7254714
Internet www.ihar.edu.pl
Regon 00007948000000
E-mail k.zurek@ihar.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Państwowy Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2014
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie handlu detalicznego lub hurtowego artykułami będącymi przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6.
Wiedza Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej trzech głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy (art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy (art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dla produktów równoważnych: a - Karty technicznej wystawionej przez producenta, potwierdzającej wymagania zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ b). - dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. tj. analizy porównawcze przeprowadzone przez uprawnione niezależne laboratoria, w postaci zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości zgodnie zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 2-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Na Wykonawcy, zgodnie z art. 6 kodeksu cywilnego spoczywa ciężar dowodu na potwierdzenie zgodności rozwiązań równoważnych z rozwiązaniami określonymi przez Zamawiającego
Inne dokumenty 1.Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia: a. podpisanej Oferty- zał. nr 1do SIWZ b. podpisanego Formularza cenowego- załącznik nr 5 do SIWZ c.podpisanego Oświadczenia Wykonawcy art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.- załącznik nr 3 do SIWZ, d. podpisanego Oświadczenia osoby fizycznej art 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3a do SIWZ, 2. Wykonawca wraz z ofertą, składa Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 3b Oświadczenia należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez Zamawiającego. 3. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia Oświadczeń, stanowiących załączniki nr 3, 3a i 3b do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)zmiany numeru katalogowego produktu, 2)zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 3)zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 4)zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2 - 3, o zakres tych zmian, 5)w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), 6) wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. W przypadku ustawowej zmiany podatku vat w wynagrodzeniu zostanie uwzględniona stawka podatku vat obowiązująca w dniu wystawienia faktury. W związku ze zmianą stawki podatku vat cena netto pozostaje niezmienna natomiast cena brutto może ulec zmianie. 4.Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego. 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ihar.edu.pl/dostawy_i_uslugi.php
Adres uzyskania siwz Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy w Radzikowie, 05-870 Błonie Budynek Laboratorium II, p.36
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce IHAR - PIB Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)