Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Ulica |
ul. Chałubińskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Nowa Sól
|
Kod Pocztowy |
67-100
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
068 3882111
|
Fax |
-68 3871281
|
Internet |
www.szpital-nowasol.pl
|
Regon |
97077473300000
|
E-mail |
zpnowasol@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.
|
Wiedza |
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert dwóch dostaw na pościel i bieliznę szpitalną o wartości nie mniejszej 119.000,00 zł netto każda z nich lub:
- W Pakiecie I dwóch dostawy pościeli szpitalnej każda o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł netto.
- W Pakiecie II dwóch dostaw serwet operacyjnych i pościeli każda o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł netto.
- W Pakiecie III dwóch dostaw bielizny szpitalnej o wartości nie mniejszej niż 11.000,00 zł netto.
- W Pakiecie IV dwóch dostaw odzieży roboczej dla pracowników medycznych o wartości nie mniejszej 18.000,00 zł netto, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia warunku w tym punkcie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty n/w dokumenty:
3.1 Certyfikaty i dopuszczenia zgodne z obowiązującym prawem lub oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i dopuszczeń przez Wykonawców zgodnych z obowiązującym prawem- załączyć do oferty
3.2 Oryginalne katalogi, broszury lub ulotki informacyjne producenta - załączyć do oferty. Dotyczy Pakietu III i IV
3.3 Certyfikat zgodności na wyrób gotowy Instytutu Włókiennictwa zgodnie z Polską Normą- załączyć do oferty- dotyczy Pakietu IV
3.4 Świadectwo jakości tkanin- załączyć do oferty- dotyczy Pakietu IV
3.5 Wykonawca wraz z oferta zobowiązany jest do dostarczenia próbek zaoferowanego
asortymentu
Pakiet I po 1 sztuce
-poz. 3,11,22,30,39,50,57,64
Pakiet II po 1 sztuce
- poz. 1,4,6
Pakiet III po 1 sztuce
- poz. 1,2,3,4,
Pakiet IV po 2 sztuki/komplety w różnych rozmiarach
-poz. 1,2,3,4,5
Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego asortymentu z wymogami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą. Opis musi zawierać nazwę Wykonawcy oraz nazwę i numer zadania
Uwaga:
Zamawiający zastrzega, iż złożone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i z którym zostanie podpisana umowa w przedmiocie wykonania zamówienia próbki oferowanych dóbr, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ofertą a które stanowią załącznik do protokołu postępowania podlegać będą zatrzymaniu przez Zamawiającego przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania.
3.6 Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie dodatkowych próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ.
|
Inne dokumenty |
4.Inne oświadczenia i dokumenty.
1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ
2)Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z zał. Nr 3, 3a, 3b i 3c do SIWZ
3)Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy.
4)Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy,
5)Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
2.1 Zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto.
2.2 Konieczności przesunięcia terminów umownych, jako następstwa okoliczności, których nie można było przewidzieć, a wynikających:
a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
b) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2.3 W przypadku, gdy umowa wygaśnie przed terminem określonym w § 3 ust. 1 z uwagi na to, że wartość przedmiotu umowy, który został dostarczony na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień, przed upływem okresu obowiązywania umowy, osiągnie wysokość maksymalnego wynagrodzenia, które Wykonawca może uzyskać zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 1.
2.4W przypadku, gdy wartość złożonych zamówień i dostarczonego przedmiotu zamówienia nie przekroczy maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1, w terminie wskazanym w § 3 ust. 1, umowa może być przedłużona - w drodze aneksu do umowy o maksymalnie dwa miesiące, jednak nie dłużej niż do zrealizowania dostawy przedmiotu zamówienia odpowiadającej wartości maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy.
3.Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie może nastąpić tylko i wyłącznie w formie pisemnej wraz ze szczegółowym uzasadnieniem i staje się skuteczne z chwilą jego doręczenia.
4.O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-nowasol.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiającego biurowiec, pokój numer 6- Dział Zamówień Publicznych, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.
|
Data składania wniosków |
18/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego biurowiec, pokój numer 34- Sekretariat, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|