Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, faksów) oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku i Rejonów

Data publikacji 2013-10-25
Data zakończenia 2013-11-06 10:50:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 224461 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301923004, 301923004, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, faksów) oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku i Rejonów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku
Ulica ul. Zwycięstwa 2
Nr domu 2
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-703
Województwo podlaskie
Tel 085 6645800
Fax 085 6513783
Internet www.gddkia.gov.pl
Regon 01751157500029
E-mail zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1200,00 PLN (słownie złotych: tysiąc dwieście).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych i/lub akcesoriów komputerowych do drukarek komputerowych i/lub faksów i/lub kserokopiarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 PLN brutto.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Przez główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia poświadczeń, należy rozumieć dostawy, o których mowa w pkt III.3.2. Ogłoszenia, wskazane w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 stawy Pzp - w odniesieniu do podmiotów na zasobach których Wykonawca polega wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określone zostały w SIWZ - Tom II Istotne dla stron postanowienia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gddkia.gov.pl
Adres uzyskania siwz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, pokój 214 - wersja papierowa.
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 10:50
Miejsce Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, Punkt Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2014 r. lub do wyczerpania kwoty całkowitego wynagrodzenia brutto, lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota całkowitego wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia dostaw objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. 2.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)