Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
|
Ulica |
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-031
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
081 5375965
|
Fax |
081 5375965
|
Internet |
www.umcs.lublin.pl
|
Regon |
00000135300000
|
E-mail |
zampubl@umcs.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
19
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście PLN), przed upływem terminu składania ofert.
1 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
9.2 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: _Wadium w postępowaniu na wdrożenie i utrzymanie Informatycznego Systemu do Zarządzania Praktykami Zawodowymi w UMCS (oznaczenie sprawy: PN/6-2013/NMZ)_.
9.3 Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
9.4 Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty.
9.5 W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w art. 45 ust 6 pkt od 2) do 5) ustawy do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału.
9.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
9.7 Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.
9.8 Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 4a ustawy może zatrzymać wadium wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9.9 Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy, zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.10 Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
9.11 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie.
9.12 Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu systemu informatycznego opartego o portal internetowy (WWW) w zakresie wspomagania zarządzania administracją publiczną lub przedsiębiorstwem lub uczelnią, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto każda (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych).
W przypadku kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
|
Zdolne |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, iż dysponuje osobą/osobami posiadającą/ymi 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania w języku PHP lub Java lub ASP.NET.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT nie może prowadzić do zwiększenia ceny brutto wykonania Przedmiotu Umowy oraz wymaga podpisania aneksu do niniejszej Umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy:
a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy,
b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
c) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
e) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
cena ofertowa - za utrzymanie
|
Kryt 2p |
26
|
Kryt 3 |
cena ofertowa - za osobodzień pracy konsultanta
|
Kryt 3p |
4
|
Adres strony internetowej siwz |
www.przetargi.umcs.lublin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203
|
Data składania wniosków |
08/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, plac Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
W części dotyczącej wdrożenia Informatycznego Systemu do Zarządzania Praktykami Zawodowymi w UMCS zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu pt. _Nowoczesny model zarządzania w UMCS_, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Podziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni
|
Czy unieważnienie |
Nie
|