ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA

Data publikacji 2013-10-26
Data zakończenia 2013-11-05 10:00:00
Instytucja Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Mikrofony,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 224993 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 302000001, 302131006, 302132007, 302360002, 323332008, 323410005, 386521001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę na koszt własny (do siedziby Zamawiającego) sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 2. Wraz z dostawą, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do pierwszego uruchomienia dostarczanego sprzętu i urządzeń, ewentualnego skonfigurowania oraz sprawdzenia poprawności działania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktarzu obsługi sprzętu urządzeń w zakresie nie mniejszym niż 5 godzin zegarowych.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe.
Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do prowadzonej przez Zamawiającego działalności dydaktycznej. W razie zaistnienia takiej potrzeby stosowne zaświadczenie zostanie wydane Wykonawcy na etapie podpisywania umowy. Dla potrzeb porównywalności ofert należy wpisać docelowe stawki podatku VAT jakie będą zastosowane w przypadku wystawienia przez Zamawiającego zaświadczenia, o którym jest mowa w zdaniu pierwszym i drugim.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według określonego w pkt. 2 podziału.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Część I - zestaw do nagrań
a) bezprzewodowy zestaw wokalny - 2 kpl,
b) bezprzewodowy zestaw prezentacyjny - 2 kpl,
c) aktywny spliter antenowy wraz z zasilaczem - 1 kpl,
d) uchwyt montażowy do odbiornika zestawu bezprzewodowego - 3 kpl,
e) antena dookólna - 2 szt.
f) kabel antenowy 5 m - 2 szt.
g) para kabli antenowych - 1 kpl,
h) mikrofon nagłowny dookólny - 2 szt.,
i) poprzeczka mikrofonowa - 1 kpl,
j) mikser dźwiękowy z wbudowanym interfejsem audio wraz za skrzynią transportową - 1 kpl,
k) skrzynia transportowa 19 cali - 1 szt,
l) walizka na mikrofony oraz anteny systemu bezprzewodowego - 1 szt.
ł) komputer przenośny (notebook) typu I - 1 szt.
m) oprogramowanie do rejestracji dźwięku - 1 szt.
n) statyw mikrofonowy wysoki - 3 szt.
o) statyw mikrofonowy stołowy - 2 szt.
p) kabel mikrofonowy 3 m - 8 szt.
2.2. Część II - system wideokonferencyjny
a) system wideokonferencyjny - 1 kpl.
b) oprogramowanie do prowadzenia wideokonferencji z poziomu komputera PC - 5 szt.
c) bezprzewodowa przystawka USB (mikrofon i głośnik) do aplikacji wideokonferencyjnej - 4 szt.
d) kamera do obsługi aplikacji wideokonferencyjnej - 4 szt.
2.3. Część III - system do digitalizacji
a) system do digitalizacji - 1 szt.
2.4. Część IV - sprzęt komputerowy
a) komputer stacjonarny - 7 szt.
b) tablet typu I - 25 szt.
c) tablet typu II - 20 szt.
d) przełącznik sieciowy - 7 szt.
e) dysk przenośny - 10 szt.
f) pamięć USB - 45 szt.
g) komputer przenośny typ I - 2 szt.
h) komputer przenośny typ II - 35 szt.
i) projektor - 35 szt.
j) prezenter - 35 szt.
3. W ramach przedmiotu zamówienia z wyłączeniem oprogramowania, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) udzielenia minimum:
- zestaw do nagrań (każdy element, z wyłączeniem oprogramowania) - 2 letniego okresu gwarancji,
- system wideokonferencyjny (każdy element, z wyłączeniem oprogramowania) - 2 letniego okresu gwarancji,
- system do digitalizacji (każdy element, z wyłączeniem oprogramowania) - rocznego okresu gwarancji,
- komputer stacjonarny - 3 letniego okresu gwarancji,
- tablet - 2 letniego okresu gwarancji,
- przełącznik sieciowy - 2 letniego okresu gwarancji,
- pamięci przenośne i USB - 2 letniego okresu gwarancji,
- komputer przenośny (notebook) - 3 letniego okresu gwarancji,
- projektor - 3 letniego okresu gwarancji,
- prezenter - 3 letniego okresu gwarancji.
b) zapewnienia napraw w okresie gwarancji (z wyłączeniem oprogramowania).
4. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy.
5. Kod CPV:
Główny kod - 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne
Dodatkowe kody:
a) 30.20.00.00-1 - Urządzenia komputerowe,
b) 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne,
c) 30.21.32.00-7 - Komputer tablet,
d) 30.23.60.00-2 - Różny sprzęt komputerowy,
e) 32.33.32.00-8 - Kamery wideo,
f) 32.34.10.00-5 - Mikrofony,
g) 38.65.21.00-1 - Projektor,
h) 48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
6. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury)
7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie,
w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny.
8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio:
1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy,
2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji.
Uwagi:
a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami (urządzeniami) wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.

Opis

a) bezprzewodowy zestaw wokalny - 2 kpl,
b) bezprzewodowy zestaw prezentacyjny - 2 kpl,
c) aktywny spliter antenowy wraz z zasilaczem - 1 kpl,
d) uchwyt montażowy do odbiornika zestawu bezprzewodowego - 3 kpl,
e) antena dookólna - 2 szt.
f) kabel antenowy 5 m - 2 szt.
g) para kabli antenowych - 1 kpl,
h) mikrofon nagłowny dookólny - 2 szt.,
i) poprzeczka mikrofonowa - 1 kpl,
j) mikser dźwiękowy z wbudowanym interfejsem audio wraz za skrzynią transportową - 1 kpl,
k) skrzynia transportowa 19 cali - 1 szt,
l) walizka na mikrofony oraz anteny systemu bezprzewodowego - 1 szt.
ł) komputer przenośny (notebook) typu I - 1 szt.
m) oprogramowanie do rejestracji dźwięku - 1 szt.
n) statyw mikrofonowy wysoki - 3 szt.
o) statyw mikrofonowy stołowy - 2 szt.
p) kabel mikrofonowy 3 m - 8 szt.a) system wideokonferencyjny - 1 kpl.
b) oprogramowanie do prowadzenia wideokonferencji z poziomu komputera PC - 5 szt.
c) bezprzewodowa przystawka USB (mikrofon i głośnik) do aplikacji wideokonferencyjnej - 4 szt.
d) kamera do obsługi aplikacji wideokonferencyjnej - 4 szt.System do digitalizacji - 1 szta) komputer stacjonarny - 7 szt.
b) tablet typu I - 25 szt.
c) tablet typu II - 20 szt.
d) przełącznik sieciowy - 7 szt.
e) dysk przenośny - 10 szt.
f) pamięć USB - 45 szt.
g) komputer przenośny typ I - 2 szt.
h) komputer przenośny typ II - 35 szt.
i) projektor - 35 szt.
j) prezenter - 35 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych
Ulica ul. Nowy Świat 27
Nr domu 27
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-029
Województwo mazowieckie
Tel 022 8430068
Fax 022 8430061
Internet www.censa.pl
Regon 14104932700000
E-mail censa@censa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Do wysokości 30% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz złożenie wykazu (wzór w SIWZ) zawierającego zrealizowanie minimum 2 podobnych zamówień, tj. dostawy różnego rodzaju sprzętu i oprogramowania multimedialnego z wyłączeniem urządzeń takich jak telewizory, sprzęt radiofoniczny, rzutniki, tablice interaktywne, o wartości każdego z nich nie mniejszej niż: - w przypadku składania oferty tylko na część I - 25.000,00 zł - w przypadku składania oferty tylko na część II - 50.000,00 zł - w przypadku składania oferty tylko na część III - 30.000,00 zł - w przypadku składania oferty tylko na część IV - 200.000,00 zł i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przypadku składania ofert na więcej niż jedną część - w zależności od konfiguracji części - należy sumować wymagania kwotowe, tj. jeśli Wykonawca składa ofertę na część I i II - wartość zrealizowanych zamówień winna wynosić nie mniej niż 2 x 75.000,00 zł Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Zdolne Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zrealizowanie minimum 2 podobnych zamówień, tj. dostawy różnego rodzaju sprzętu i oprogramowania multimedialnego z wyłączeniem urządzeń takich jak telewizory, sprzęt radiofoniczny, rzutniki, tablice interaktywne, o wartości każdego z nich nie mniejszej niż: - w przypadku składania oferty tylko na część I - 25.000,00 zł - w przypadku składania oferty tylko na część II - 50.000,00 zł - w przypadku składania oferty tylko na część III - 30.000,00 zł - w przypadku składania oferty tylko na część IV - 200.000,00 zł i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przypadku składania ofert na więcej niż jedną część - w zależności od konfiguracji części - należy sumować wymagania kwotowe, tj. jeśli Wykonawca składa ofertę na część I i II - wartość zrealizowanych zamówień winna wynosić nie mniej niż 2 x 75.000,00 zł,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), b) formularz cenowy (wzór w SIWZ). c) formularz oferty (wzór w SIWZ). d) folder lub inne dokumenty, na podstawie których Zamawiający będzie mógł potwierdzić zgodność parametrów proponowanego sprzętu, urządzenia lub oprogramowania z parametrami określonym w SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.censa.pl
Adres uzyskania siwz Warszawa, ul. Nowy Świat 27
Data składania wniosków 05/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Warszawa, ul. Nowy Świat 27
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)