dostawy w ramach realizacji projektu SEGREGUJMY ODPADY I DBAJMY O CZYSTOŚĆ MIAST

Data publikacji 2013-10-28
Data zakończenia 2013-11-05 11:00:00
Instytucja Gmina Miejska Duszniki Zdrój
Miejscowość Duszniki-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 225365 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 349284806, 220000000, 429960006, 196400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. DOSTAWA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW
2. DOSTAWA PRASY DO BELOWANIA ODPADÓW
3. DOSTAWA WORECZKÓW DO PSICH EKSTREMENTÓW

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
-30 sztuk fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1100 l. na plastik,
-30 sztuk fatycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1100 l. na szkło,
-30 sztuk fabrycznie nowych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1100 l. na papier
Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1100 l. czterokołowe wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), odporność na udary mechaniczne, niskie temperatury i chemikalia, filtr pojemnika na działanie promieni UV, barwniki i tworzywa używane w produkcji nie zawierające kadmu, ołowiu lub innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; posiadające atest PZH (Państwowy Zakład Higieny); wyposażone w systemy jezdne, wykonane zgodnie z normą EN-840; koła średnicy min. 200 mm - dwa przednie z blokadą.
-40 sztuk fabrycznie nowych pojemników o pojemności 240 l. na bioodpady.
Pojemniki dwukołowe o pojemności 240 l. na bioodpady wykonane metodą wtryskową z nowego granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), odporność na udary mechaniczne, niskie temperatury i chemikalia, filtr pojemnika na działanie promieni UV, barwniki i tworzywa używane w produkcji nie zawierające kadmu, ołowiu lub innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; posiadające atest PZH (Państwowy Zakład Higieny); wyposażone w systemy jezdne, wykonane zgodnie z normą EN-840; wyposażone w odpowiednie systemy wentylacyjne zapobiegające wydostawaniem się fetoru z rozkładających się bioodpadów.
Pojemniki muszą posiadać logo POWT PL-CZ w dwóch językach ( czeskim i polskim) w formacie A4 w pełnym kolorze ( 4+0), samoprzylepne. Dokładny projekt zostanie przekazany po podpisaniu umowy na zakup i dostawę. Ilość 130 szt.
Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisanym.Opis przedmiotu zamówienia:
Fabrycznie nowa prasa do belowania odpadów.
Parametry techniczne:
- Siła nacisku prasy nie mniej niż (t) 10
- Zasilanie 230/400V
- Silnik (kW) nie mniej niż 2,2 i nie więcej niż 5.0
- Natężenie hałasu (dB) nie więcej niż 74
- Czas cyklu (s) nie więcej niż 15
- Wymiary SxGxW (mm) max. 1315 x 1040 x 1900
- Ciężar (kg) max. 665
- Otwór wrzutowy SxW (mm) min. 800 x 610
- Wysokość zasypu (mm) min. 785
- Wysokość komory (mm) min. 1295
- Skok (mm) min. 845
- Wymiary beli - SxGxW (mm) 800 x 600 x 600
- Ciężar beli - tektura (kg) 60-90
- Ciężar beli - plastik (kg) 70-110
Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisanym.
Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcyOpis przedmiotu zamówienia
Woreczki wykonane z estetycznej, nieprzejrzystej folii biodegradowalnej, jednokolorowe, o wymiarach min. 15 x 30 cm. Każdy woreczek powinien posiadać jednokolorowy nadruk tj.: logo Programu Operacyjnego Współpraca Transgraniczna 2007-2013 Rzeczpospolita Polska - Republika Czeska oraz nazwa projektu Segregujmy odpady i dbajmy o czystość miast. Bloki woreczków powinny posiadać specjalne otwory umożliwiające umieszczenie worków w dystrybutorach. Ilość: 20 000 sztuk. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisanym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Duszniki Zdrój
Ulica ul. Rynek 6
Nr domu 6
Miejscowość Duszniki-Zdrój
Kod Pocztowy 57-340
Województwo dolnośląskie
Tel 74 869 76 60
Fax 74 866 90 25
Internet www.duszniki.pl
Regon 89071790600000
E-mail duszniki@duszniki.pl; ezilbert@duszniki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium 1.Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert w wysokości: 1)Część I Zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - 1500,00 zł. 2) Część II Zakup i dostawa prasy do belowania odpadów - 400,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Segregujmy odpady i dbajmy o czystość miast ze wskazaniem zadania, jeżeli oferta jest częściowa, na następujące konto: Bank Spółdzielczy w Kłodzku o/Duszniki Zdrój Nr 05 952310110200032920020023 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Odnośnie spełnienia warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione według poniższych zasad: a) Część 1 - Zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - Wykonawca spełnia warunek gdy dostarczy wykaz co najmniej dwóch wykonanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, polegających na dostawie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca wykonał usługę/dostawę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Do oferty należy także dołączyć referencje potwierdzające należycie wykonane dostawy wskazane w załączniku nr 2. b) Cześć 2 - Zakup, dostawa i uruchomienie prasy do belowania odpadów - Wykonawca spełnia warunek gdy dostarczy wykaz co najmniej dwóch wykonanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, polegających na dostawie i uruchomieniu prasy do belowania odpadów. Wykonawca wykonał usługę/dostawę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Do oferty należy także dołączyć referencje potwierdzające należycie wykonane dostawy wskazane w załączniku nr 2. c) Część 3 - Zakup i dostawa woreczków do psich ekskrementów - Wykonawca spełnia warunek gdy dostarczy wykaz co najmniej dwóch wykonanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, polegających na dostawie co najmniej 1000 sztuk woreczków na psie ekskrementy. Wykonawca wykonał usługę/dostawę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Do oferty należy także dołączyć referencje potwierdzające należycie wykonane dostawy wskazane w załączniku nr 2.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty . Poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną za część zamówienia, podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium (dla cz. 1 i 2). 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie tylko i wyłącznie w przypadku niezależnym od Wykonawcy, uniemożliwiającym wykonanie zamówienia w terminie umownym.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.duszniki.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Dusznikach - Zdroju, Rynek 6, 57-340 Duszniki - Zdrój
Data składania wniosków 05/11/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, Bioro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Segregujmy odpady i dbajmy o czystość miast jest finansowany z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Rzeczpospolita Polska - Republika Czeska
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)