Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.

Data publikacji 2013-10-28
Data zakończenia 2013-11-08 09:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 438072 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 228000008, 301900007, 301997928, 301992301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
2. Materiały biurowe należy dostarczyć w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego tj. do piwnicy, do której prowadzą schody - brak windy.
3. Wymaga się, aby oferowane materiały biurowe posiadały datę ważności na minimum 12 miesięcy od dnia dostaw.
SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA DOSTĘPNE NA STRONIE URZĘDU W SIWZ I OGŁOSZENIU

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Ulica ul. Rzeźnicza 12
Nr domu 12
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-200
Województwo śląskie
Tel 32 2661387, 2663324, 26636335
Fax 32 297 87 01, 297 87 20
Internet www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl
Regon 27671436900000
E-mail kaso@praca.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 5
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 5 zamówień o charakterze i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość każdej z dostaw musi stanowić nie mniej niż 70% ceny ofertowej wykonanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. wykazanie realizacji przynajmniej 5 zamówień o wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie każdego zamówienia - listy referencyjne.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 10.000 PLN lub zdolność kredytową na 10.000 PLN w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 10.000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej10.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty - Formularz ofertowy, - Formularz cenowy, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, - Uzupełniony wzór umowy - Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowy Urząd Pracy ul. Rzeźnicza 12 41-200 Sosnowiec
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12 pokój 508
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)