Przetarg nieograniczony na prenumeratę prasy i czasopism polskich na 2014 r. dla biblioteki i jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/81/2013

Data publikacji 2013-10-28
Data zakończenia 2013-11-15 12:00:00
Instytucja Politechnika Opolska
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 438096 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa prasy i czasopism polskich (prenumerata roczna) na 2014 rok.
Część I sukcesywna dostawa 133 tytułów czasopism
Część II sukcesywna dostawa 72 tytułów czasopism
Część III sukcesywna dostawa 17 tytułów czasopism
Część IV sukcesywna dostawa 22 tytułów czasopism
Część V sukcesywna dostawa 3 tytułów czasopism
Część VI sukcesywna dostawa 2 tytułów czasopism
Część VII sukcesywna dostawa 1 tytułu czasopisma

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazach tytułów czasopism dla poszczególnych części i stanowi:
a)dla części I załącznik nr 2a do SIWZ,
b)dla części II załącznik nr 2b do SIWZ,
c)dla części III załącznik nr 2c do SIWZ,
d)dla części IV załącznik nr 2d do SIWZ,
e)dla części V załącznik nr 2e do SIWZ
f)dla części VI załącznik nr 2f do SIWZ
g)dla części VII załącznik nr 2g do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Opolska
Ulica ul. Prószkowska 76
Nr domu 76
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-758
Województwo opolskie
Tel 77 4498178 , 77 4498177
Fax 77 4498180
Internet www.po.opole.pl
Regon 00000173200000
E-mail m.hejduk@po.opole.pl; a.guca@po.opole.pl; zamowienia@po.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2014
Zaliczka Nie
Wiedza Dotyczy części I i II Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy, ponadto każda dostawa musi obejmować: a) dla części I co najmniej 90 tytułów czasopism polskich (w prenumeracie rocznej), b) dla części II co najmniej 40 tytułów czasopism polskich (w prenumeracie rocznej). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ b) dowodów czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Dowodami potwierdzającym czy dostawy zostały wykonane należycie są : - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należycie wykonane dostawy, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Politechnika Opolska) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów i których mowa w pkt. b) W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz dostaw lub dowody potwierdzające czy dostawy zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b)kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykazy czasopism stanowiących załączniki nr 2a-2g adekwatne do danej części c) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego) d) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 10 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: -pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń -ponadto jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 11.2 SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3. 3.Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a)Zmiany dotyczące warunków płatności oraz sposobu wystawiania faktur są możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy; b)Zmiany dotyczące zgłaszania i załatwiania reklamacji, o których mowa w § 5, są możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy; c)W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; d)W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. e)W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; f)Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. g)Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 4.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.po.opole.pl
Adres uzyskania siwz Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 5, pokój 2.
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76, budynek nr 5, pokój 2.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)