Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik

Data publikacji 2013-10-28
Data zakończenia 2013-11-06 11:00:00
Instytucja Miasto Kraśnik
Miejscowość Kraśnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 438914 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302360002, 480000008, 302321108, 301251105, 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego, nienoszącego śladów uprzedniego użycia sprzętu komputerowego, drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części:

Część I - Dostawa kserokopiarek kolorowych wraz z dodatkowymi tonerami.
Kolorowa kopiarka laserowa A4 - szt.1
Kolorowa kopiarka laserowa A3 - szt.1

Część II - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oraz dodatkowych materiałów eksploatacyjnych.
Zestaw komputerowy - szt. 1;
Komputer przenośny (laptop) - szt. 2;
Oprogramowanie użytkowe do tworzenia szablonów stron internetowych - szt. 1;
Oprogramowanie użytkowe do przechwytywania i obróbki materiału audio video - szt. 1;
Oprogramowanie użytkowe do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej - szt. 1;
Taśma do streamerów LTO Ultrium 4 1600GB - 10 szt.;
Router ADSL - szt.2;
Kabel sieciowy U/FTP kat. 6 -100mb;
Łącznik kabli sieciowych zakończonych wtykiem RJ-45 kat. 6 - szt. 20;
Wtyk RJ45 kat.6 uniwersalny - szt. 100;
Niszczarka - szt.3;
Tablet - szt. 2;
Zestaw komputerowy - szt. 1;
Macierz dyskowa - szt. 1;
Urządzenie wielofunkcyjne - szt.3;
Monochromatyczna drukarka laserowa - szt.3;
Monochromatyczna drukarka laserowa - szt.2;
Przełączniki sieciowe - szt. 2;

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
3. Wskazane w specyfikacji znaki towarowe i patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
4. Dostarczony sprzęt (w tym panel na urządzeniu oraz sterownik w systemie operacyjnym) oraz oprogramowanie musi posiadać możliwość obsługi w języku polskim. Wymagane jest również aby Wykonawca dostarczył wszelkie niezbędne poprawnie wypełnione dokumenty niezbędne do realizacji gwarancji oraz legalnego używania oprogramowania (karty gwarancyjne, licencje). Zakup licencji powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy innej opłaty powodującej utrzymanie jej ważności.
5. Dostarczone urządzenia powinny być gotowe do pracy po rozpakowaniu, bez dodatkowych zakupów czy inwestycji. Drukarki oraz kserokopiarki powinny mieć w komplecie pełne tonery - Zamawiający nie dopuszcza tonerów startowych. Dotyczy to również dodatkowych zapasowych tonerów do każdego urządzenia wyszczególnionych w specyfikacji.
6. W przypadku kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dopuszczalne jest wykonanie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego czynności mających na celu konfiguracje, regulacje oraz pierwsze uruchomienie. Wykonawca zapewni w zaoferowanej cenie urządzeń gotowość do pracy kserokopiarek oraz szkolenie z obsługi dla 3 pracowników Urzędu Miasta Kraśnik. Powyższe czynności będą wliczone w cenę urządzeń.
7. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

Opis

Dostawa kserokopiarek kolorowych wraz z dodatkowymi tonerami:
Kolorowa kopiarka laserowa A4 - szt.1;
Kolorowa kopiarka laserowa A3 - szt.1;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, oraz dodatkowych materiałów eksploatacyjnych.
Zestaw komputerowy - szt. 1;
Komputer przenośny (laptop) - szt. 2;
Oprogramowanie użytkowe do tworzenia szablonów stron internetowych - szt. 1;
Oprogramowanie użytkowe do przechwytywania i obróbki materiału audio video - szt. 1;
Oprogramowanie użytkowe do tworzenia i obróbki grafiki rastrowej - szt. 1;
Taśma do streamerów LTO Ultrium 4 1600GB - 10 szt.;
Router ADSL - szt.2;
Kabel sieciowy U/FTP kat. 6 -100mb;
Łącznik kabli sieciowych zakończonych wtykiem RJ-45 kat. 6 - szt. 20;
Wtyk RJ45 kat.6 uniwersalny - szt. 100;
Niszczarka - szt.3;
Tablet - szt. 2;
Zestaw komputerowy - szt. 1;
Macierz dyskowa - szt. 1;
Urządzenie wielofunkcyjne - szt.3;
Monochromatyczna drukarka laserowa - szt.3;
Monochromatyczna drukarka laserowa - szt.2;
Przełączniki sieciowe - szt. 2;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Kraśnik
Ulica ul. Lubelska 84
Nr domu 84
Miejscowość Kraśnik
Kod Pocztowy 23-200
Województwo lubelskie
Tel 81 8251540
Fax 81 8252709
Internet http://www.krasnik.um.gov.pl
Regon 00052410500000
E-mail zp@krasnik.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), Część II 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik, Część I lub Część II. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06.11.2013 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach -kreślonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych dostaw (załącznik nr 3 do SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający określa, że warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla Części I - wykonał co najmniej dwie dostawy kserokopiarek wraz z konfiguracją na kwotę minimum 20 000,00 zł brutto (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) każda; - dla Części II - wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego na kwotę minimum 40 000,00 zł brutto (słownie czterdzieści tysięcy złotych) każda. Należy dołączyć dowody czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga! W przypadku składania oferty na obie części warunek udziału w postępowaniu należy spełnić łącznie.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku. Zamawiający oceni warunek na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku. Zamawiający oceni warunek na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający określa, że warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla Części I - wykonał co najmniej dwie dostawy kserokopiarek wraz z konfiguracją na kwotę minimum 20 000,00 zł brutto (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) każda; - dla Części II - wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego na kwotę minimum 40 000,00 zł brutto (słownie czterdzieści tysięcy złotych) każda. Należy dołączyć dowody czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga! W przypadku składania oferty na obie części warunek udziału w postępowaniu należy spełnić łącznie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku nr 7 do SIWZ należy złożyć oświadczenie że oferowane produkty określonym normom lub specyfikacjom technicznym i posiadają zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, 2. w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SIWZ należy złożyć opis oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5a i 5b do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca może wnosić o przedłużenie czasu wykonania umowy, jeżeli ma opóźnienia lub może być opóźniony w wykonaniu usług i dostaw z powodu niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, 3. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto. 4. Istnieje możliwość zmian umowy spowodowanych podpisaniem umów o dofinansowanie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Krasnik p. 312
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Krasnik Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)