Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Kraśnik
|
Ulica |
ul. Lubelska 84
|
Nr domu |
84
|
Miejscowość |
Kraśnik
|
Kod Pocztowy |
23-200
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 8251540
|
Fax |
81 8252709
|
Internet |
http://www.krasnik.um.gov.pl
|
Regon |
00052410500000
|
E-mail |
zp@krasnik.um.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I 500,00 zł (słownie: pięćset złotych),
Część II 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych),
które może być wnoszone w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.)
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424.
3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Kraśnik, Część I lub Część II.
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 06.11.2013 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli:
-odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach -kreślonych w ofercie,
-nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych dostaw (załącznik nr 3 do SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający określa, że warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- dla Części I - wykonał co najmniej dwie dostawy kserokopiarek wraz z konfiguracją na kwotę minimum 20 000,00 zł brutto (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) każda;
- dla Części II - wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego na kwotę minimum 40 000,00 zł brutto (słownie czterdzieści tysięcy złotych) każda.
Należy dołączyć dowody czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga!
W przypadku składania oferty na obie części warunek udziału w postępowaniu należy spełnić łącznie.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Zamawiający oceni warunek na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Zamawiający oceni warunek na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający określa, że warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- dla Części I - wykonał co najmniej dwie dostawy kserokopiarek wraz z konfiguracją na kwotę minimum 20 000,00 zł brutto (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) każda;
- dla Części II - wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego na kwotę minimum 40 000,00 zł brutto (słownie czterdzieści tysięcy złotych) każda.
Należy dołączyć dowody czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga!
W przypadku składania oferty na obie części warunek udziału w postępowaniu należy spełnić łącznie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku nr 7 do SIWZ należy złożyć oświadczenie że oferowane produkty określonym normom lub specyfikacjom technicznym i posiadają zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ,
2. w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymogi określone w SIWZ należy złożyć opis oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5a i 5b do niniejszej SIWZ.
2. Wykonawca może wnosić o przedłużenie czasu wykonania umowy, jeżeli ma opóźnienia lub może być opóźniony w wykonaniu usług i dostaw z powodu niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,
3. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto.
4. Istnieje możliwość zmian umowy spowodowanych podpisaniem umów o dofinansowanie.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Krasnik
p. 312
|
Data składania wniosków |
06/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Krasnik
Kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|