dostawa do Zamawiającego TABLICY INTERAKTYWNEJ dla potrzeb Technikum Gastronomiczno - Hotelarskiego w ramach realizacji projektu - Już czas na staż

Data publikacji 2013-10-28
Data zakończenia 2013-11-05 14:30:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 439174 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488131001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa jednej tablicy interaktywnej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II
Ulica ul. Elsnera 5
Nr domu 5
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-854
Województwo lubelskie
Tel 81 740 40 19
Fax 81 740 40 19
Internet www.zs5.lublin.pl
Regon 00018759900000
E-mail sekretariat@zs5.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza Wymaga się, aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedno zamówienie, którego przedmiotem była tablicy interaktywnej - na kwotę nie mniejszą niż 4 000 brutto.
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz musi uwzględniać co najmniej jedną dostawę - spełniającą cechy dostawy referencyjnej określonej jako warunek udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian w zawartej umowie: - zmianą organizacyjno-prawną lub w zakresie danych teleadresowych Stron; - zmianą właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego; - wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia; -zmianą terminu realizacji przedmiotu zamówienia będącą wynikiem wystąpienia okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy; - wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. - zmianą nazwy produktu, numeru katalogowego przy zachowaniu parametrów minimalnych produktu, zmianą wielkości opakowań z przeliczeniem na odpowiednią ilość przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy lub całkowity brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571Kodeksu cywilnego, - obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www,zs5.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Nr 5 w Lublinie, ul. Elsnera 5, pok. 234
Data składania wniosków 05/11/2013
Godzina składania wniosków 14:30
Miejsce Zespół Szkół Nr 5 w Lublinie, ul. Elsnera 5, pok. 116 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Jest to projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2: Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)