Dostawa i montaż zestawu stanowisk laboratoryjnych z zakresu sterowników przemysłowych i systemów sterowania i kontroli w ramach projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-07 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226557 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453170002, 481000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawu stanowisk laboratoryjnych z zakresu sterowników przemysłowych i systemów sterowania i kontroli w ramach projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
Dostawa obejmuje:dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko
wniesienie Sprzętu przez Wykonawcę oraz jego instalację (montaż) i uruchomienie
przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego w języku polskim w zakresie obsługi sprzętu wraz z oprogramowaniem i projektowanie dla 2 pracowników co najmniej 12 godzin zegarowych przez 3 dni po 4 godziny w siedzibie Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Ulica ul. Kordeckiego 20
Nr domu 20
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-225
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 374-93-32, 374-94-03
Fax 52 3749332
Internet www.utp.edu.pl
Regon 00000168900000
E-mail agnieszka.jankowska@utp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/12/2013
Wadium zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie
Wiedza Warunek dotyczący posiadania WIEDZY I DOŚWIADCZENIA będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedna dostawę sprzętu o podobnym charakterze.Spełnianie przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni na pod-stawie następujących dokumentów: a) oświadczenia złożonego wraz z ofertą , b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie co najmniej jedna dostawę sprzętu o podobnym charakterze wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z dowodem należytego wykonania tej dostawy.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian:zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ,zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ,zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1. przerw w trakcie prac instalacyjnych i montażowych, powstałych z przyczyn za-leżnych od Zamawiającego; 2. zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia;w takim wypadku, termin zostanie przedłużony wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://zamowienia.utp.edu.pl/
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, 85-789 Bydgoszcz, Al. Prof. S. Kaliskiego 7 Fordon, budynek nr 3.1, pok. 141.
Data składania wniosków 07/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, 85-789 Bydgoszcz, Al. Prof. S. Kaliskiego 7 Fordon, budynek nr 3.1, pok. 141.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe projekt Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)