Data publikacji |
2013-10-29 |
Data zakończenia |
2013-11-07 10:00:00 |
Instytucja |
Gmina Międzyzdroje |
Miejscowość |
Międzyzdroje |
Województwo |
|
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Sprzęt związany z komputerami,
- Krzesła,
- Biurka i stoły,
- Meble ogrodowe,
- Różne meble i wyposażenie,
- Meble różne,
- Meble recepcyjne,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
- Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
- Urządzenia głośnikowe,
- Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne,
- Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
226733 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
391510005, 391560000, 391500008, 391120000, 391210006, 397100002, 397200005, 302000001, 302300000, 302131006, 302132008, 325000008, 325521307, 345226008, 349310002, 349330006, 323424406, 161600004, 391420009, 349284806, 442122506 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Międzyzdroje
|
Ulica |
ul. Książąt Pomorskich 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Międzyzdroje
|
Kod Pocztowy |
72-500
|
Tel |
091 3275652
|
Fax |
0913275630
|
E-mail |
um@miedzyzdroje.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
www.bip.miedzyzdroje.pl
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu niniejszego warunku.
|
Wiedza |
a / dla Części I warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę polegająca na dostawie i montażu sprzętu do monitoringu elektronicznego oraz wizyjnego CCTV ;.
b/ dla Części II warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie i montażu wyposażenia meblowego budynków o wartości minimum 70.000,00 zł, ;
c/ dla Części III warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną
dostawę sprzętu marynistycznego o wartości minimum 10.000,00 zł.
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku dla części I, części II , części III..
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku dla części I, części II , części III..
|
Sytuacja |
a/ dla Części I warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie prowadzonej działalności, na sumę
ubezpieczenia w wysokości co najmniej 50. 000,00 zł .;
b/ dla Części II warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie prowadzonej działalności, na sumę
ubezpieczenia w wysokości co najmniej 70. 000,00 zł .;
c/ dla Części III warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie prowadzonej działalności, na sumę
ubezpieczenia w wysokości co najmniej 20. 000,00 zł .
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów składa również
dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.4. niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, to jest:
a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia,
b) dokumenty dotyczące: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego
podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez
wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie
łączył wykonawcę z innymi podmiotami, zakresu i okresu udziału innego
podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
CZĘŚĆ I :1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej Umowy w przypadkach określonych w § 8 ust. 4 i 5 Umowy.
4. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może być dokonana w przypadku:
a. działania Siły Wyższej, rozumianej jako zdarzenie uniemożliwiające wykonywanie Przedmiotu Umowy, pozostające poza kontrolą Strony, którego to zdarzenia Strona nie mogła rozsądnie przewidzieć i uniknąć i które nie może być przypisane w sposób uzasadniony tej Stronie. W takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw
b. napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich (np. przedłużenie się procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwołań podczas postępowania przetargowego) mających wpływ na termin zawarcia Umowy, wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich za których działania odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron uniemożliwiających wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia,
c. jeżeli wykonywanie świadczeń wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy - wówczas termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów,
d. wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.
5. Niezależnie od postanowień § 8 ust. 4 Strony dopuszczają również możliwość dokonania zmiany sposobu i terminu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany warunków mających wpływ na jego realizację, zmiany prawa lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
CZĘŚĆ II:1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej Umowy w przypadkach określonych w § 8 ust. 4 i 5 Umowy.
4. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może być dokonana w przypadku:
a. działania Siły Wyższej, rozumianej jako zdarzenie uniemożliwiające wykonywanie Przedmiotu Umowy, pozostające poza kontrolą Strony, którego to zdarzenia Strona nie mogła rozsądnie przewidzieć i uniknąć i które nie może być przypisane w sposób uzasadniony tej Stronie. W takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw
b. napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich (np. przedłużenie się procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwołań podczas postępowania przetargowego) mających wpływ na termin zawarcia Umowy, wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich za których działania odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron uniemożliwiających wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia,
c. jeżeli wykonywanie świadczeń wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy - wówczas termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów,
d. wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.
5. Niezależnie od postanowień § 8 ust. 4 Strony dopuszczają również możliwość dokonania zmiany sposobu i terminu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany warunków mających wpływ na jego realizację, zmiany prawa lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy.
CZĘŚĆ III:
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej Umowy w przypadkach określonych w § 8 ust. 4 i 5 Umowy.
4. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może być dokonana w przypadku:
a. działania Siły Wyższej, rozumianej jako zdarzenie uniemożliwiające wykonywanie Przedmiotu Umowy, pozostające poza kontrolą Strony, którego to zdarzenia Strona nie mogła rozsądnie przewidzieć i uniknąć i które nie może być przypisane w sposób uzasadniony tej Stronie. W takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas działania Siły Wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw
b. napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich (np. przedłużenie się procedury przetargowej w tym z powodu wniesienia odwołań podczas postępowania przetargowego) mających wpływ na termin zawarcia Umowy, wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich za których działania odpowiedzialności nie ponosi żadna ze Stron uniemożliwiających wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - wówczas termin realizacji Umowy może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia,
c. jeżeli wykonywanie świadczeń wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy - wówczas termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów,
d. wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego.
5. Niezależnie od postanowień § 8 ust. 4 Strony dopuszczają również możliwość dokonania zmiany sposobu i terminu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany warunków mających wpływ na jego realizację, zmiany prawa lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.miedzyzdroje.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Mięzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72-500 Międzyzdroje
|
Data składania wniosków |
07/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Gmina Międzyzdroje
ulica Książąt Pomorskich 5
72 -500 Międzyzdroje
Pokój nr 10 sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, działanie 6.4.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|