Dostawa opatrunków, nici chirurgicznych, środków dezynfekcyjnych, środków myjących do dezynfektorów i myjek endoskopowych

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-07 11:30:00
Instytucja Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226737 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 398312400, 331411197, 331411142, 331411111, 331411214
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, nici chirurgicznych, środków dezynfekcyjnych, środków myjących do dezynfektorów i myjek endoskopowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć pakietów. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawiera Formularz cenowy Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Opis

Preparaty do mycia idezynfekcji urządzeń ze stali nierdzewnejProfesjonalne środki higienyŚrodki do mycia instrumentów medycznychŚrodki do dezynfektorówOpatrunekOpatrunkiOpatrunekOpatrunekOpatrunekSzwy chirurgiczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Ulica ul. Kruczkowskiego 21
Nr domu 21
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-468
Województwo lubelskie
Tel 081 531-42-02
Fax (081) 744 14 64
Internet www.osk.lublin.pl
E-mail osk@free.med.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenia o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), tj.: a. deklarację zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b. certyfikat jednostki notyfikującej (dot. klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) c. zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.) - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie - dotyczy pakietów, w których oferowane przez Wykonawców produkty są skalsyfikowane jako wyroby medyczne. W przeciwnym razie należy załączyć do oferty stosowne wyjaśnienie. W przypadku wątpliwości co do zgodności zaoferowanych produktów z wymogami SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu w celu weryfikacji danych zawartych w ofercie.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy -Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany Załącznik Formularz cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 2. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 3. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków. 4. W każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych (nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy). 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: a) zakończenia produkcji oferowanego produktu, b) wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.osk.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Okręgowy Szpital Kolejowy SPZOZ, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin
Data składania wniosków 07/11/2013
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Okręgowy Szpital Kolejowy SPZOZ, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)