Dostawa środków chemii gospodarczej ręczników papierowych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla potrzeb WP Hala Ludowa Sp. z o.o. do 30 września 2014 r

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-08 09:30:00
Instytucja Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyposażenie domowe,
  • Środki czyszczące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Rękawice robocze,
  • Rękawice,
  • Worki i torby,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 226883 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300008, 337600005, 251611008, 181410009, 184243003, 337119006, 189300007, 395142000, 392000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, środków higieny - mydła, ręczników papierowych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla potrzeb WP Hala Ludowa Sp. z o.o. w okresie od dnia podpisania umowy do 30 września 2014 r. Zamówienie podzielone zostało na dwie części pakiety.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis wymaganego asortymentu, szacunkową ilość, oraz wymagania stawiane do niego zawierają odpowiednio Załącznik Nr 2 i 2 a do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo cenowym, wpisując asortyment równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać odpowiednim dokumentem, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.

3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian ilościowych + - 20% wartości zamówienia określonego w ofercie. Wykonawca wyraża zgodę na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili przygotowania specyfikacji.
4.W zakresie dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia wchodzi
1)przygotowanie asortymentu dostawy zgodnie z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego
2)wystawienie stosownych dokumentów dostawy WZ dotyczących każdego miejsca rozładunku oraz zbiorowego dokumentu WZ dla całości dostawy
3)dowóz towaru oraz wyładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
4)odebrania za pokwitowaniem całości lub części dostawy w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia lub wadliwej partii artykułów gospodarstwa domowego lub środków chemii gospodarczej
i dostarczenia każdej partii artykułów gospodarstwa domowego i środków chemii gospodarczej w pełnym zakresie ilościowym i odpowiedniej jakości, na swój koszt, własnym transportem i na własne ryzyko

5. O wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907
ze zm.)

6. Rozliczenia między wykonawcą a zamawiającym odbywać się będą na podstawie cen jednostkowych wynikających z formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik do oferty według sukcesywnych zamówień składanych przez zamawiającego.

7. Szczegółowy sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w § 5 Projektu Umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
Ulica ul. Wystawowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-618
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3475191, 3475007
Fax 071 3486851
Internet www.halastulecia.pl
Regon 00100509200000
E-mail bjodlowska@halaludowa.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ według zasady: spełnia / nie spełnia.
Wiedza Warunkiem jest posiadanie przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenie do wykonywania zamówienia - tj. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie (wykonywanie) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zlecenia obejmującego dostawy środków czystości i/lub produktów związanych z utrzymaniem czystości zgodnych z żądanymi przez Zamawiającego o wartości równej lub przekraczającej 100 000,- złotych brutto (sto tysięcy złotych) - (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wykonywania) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały prawidłowo wykonane. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie; Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz Wykazu dostaw (listy referencyjnej) zawierająca co najmniej jedno zlecenie obejmujące dostawy środków czystości i/lub produktów związanych z utrzymaniem czystości zgodnych z żądanymi przez Zamawiającego, o wartości równej lub przekraczającej 100 000,- złotych brutto wykonane (wykonywane) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (wykonywania) zlecenia i odbiorcy dostaw - Załącznik nr 7 do SIWZ z obowiązkowo dołączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (wykonywanie) wymienionych w Załączniku. według zasady: spełnia / nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ według zasady: spełnia / nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ według zasady: spełnia / nie spełnia.
Sytuacja Warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, jeżeli wykaże się: posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907) według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w oparciu o przedstawiony dokument, o którym mowa w rozdziale IX A.2.3. SIWZ według zasady: spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przedłożyć: a)Oświadczenie, że oferowane środki chemiczne posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania. b)aktualne karty charakterystyki preparatu chemicznego wystawiona przez producenta preparatu lub aktualne karty techniczne produktu wystawiane przez producenta wyrobu, ulotki producenta lub katalogi producenta - z zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczą, opisy przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzające wymagane parametry przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalne ulotki są w innym języku to Wykonawca wraz z oryginalną ulotką dostarczy tłumaczenie na język polski); należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c)Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przez zamawiającego co do przedmiotu zamówienia np. katalogi, foldery, ulotki z opisem którego zadania i pozycji dotyczą
Inne dokumenty 1)Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Szczegółowa oferta cenowa za realizację zamówienia (formularz cenowy) - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. UWAGA: Jeśli Wykonawca proponuje inne opakowania / pojemności niż sugerowane przez Zamawiającego, jest zobowiązany do ich określenia oraz przeliczenia ilości w stosunku do wymagań Zamawiającego (należy przeliczać do pełnych opakowań in plus) Dopuszcza się różnice w wielkości zaproponowanych opakowań do 50%. 3)pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania wyjaśnień, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.3.2. oraz jej podpisem; 4)pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej SIWZ i zapisy w nim traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 2. Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę tj. w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, itp.); b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej SIWZ, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.halastulecia.pl - BIP zakładka przetargi
Adres uzyskania siwz Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o. ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław.
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Osobiście siedziba Zamawiającego - budynek WCK w pokoju nr 302 Sekretariat albo za pośrednictwem usług pocztowych/kurierskich na adres Zamawiającego.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)