Ucyfrowienie aparatów Rtg

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-07 10:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227197 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331113004, 302360002, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest ucyfrowienie aparatów analogowych: Combi elewator 2BS2000; Hofmann selector MD 1991.
3.2. Dostawa systemu do radiografii cyfrowej wraz z ewentualną rozbudową o dodatkowe moduły systemu informatycznego HIS i RIS eksploatowanego u Zamawiającego.
3.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dostawy urządzeń i sprzętu wraz z oprogramowaniem składających się na system radiografii cyfrowej,
2) dostawy licencji oprogramowania systemu PACS niezbędnego do funkcjonowania radiografii cyfrowej wraz z DICOM,
3) dostawy licencji oprogramowania niezbędnego do ucyfrowienia aparatów analogowych oraz funkcjonowania poradni radiologicznych w dwóch lokalizacjach (na terenie Szpitala, oraz poradni na ul. Olszańskiej 5 w Krakowie),
4) system musi umożliwiać opisywanie cyfrowych zdjęć niezależnie od miejsca wykonanego badania czyli zdjęcia wykonane w lokalizacji Olszańska 5 mogą być opisywane przez lekarza w poradni na terenie Szpitala, zdjęcia wykonane na terenie Szpitala mogą być opisywane w poradni na ul. Olszańskiej 5,
5) dostawy i uruchomienia centralnego punktu (pamięć masowa - macierz) gromadzenia materiałów (zdjęcia wraz z opisami i danymi Pacjenta i zespołu wykonującego badania),
6) wykonanie, wdrożenie i uruchomienie produkcyjne w pełni działającego systemu w obydwu poradniach RTG u Zamawiającego,
7) Ilości licencji powinny obejmować pełne uruchomienie dwóch pracowni/poradni,
8) przeprowadzenia szkolenia w zakresie eksploatacji i administrowania powyższego oprogramowania,
9) świadczenia usługi serwisowej wraz z nadzorem autorskim dla oprogramowania w odniesieniu do nabytych modułów przez okres 24 miesięcy.
3.4. Wykonawca gwarantuje możliwość integracji powstałego systemu obsługującego poradnie/pracownie RTG za pomocom protokołu HL7 z działającym u Zamawiającego systemem HIS i RIS.
3.5. Dostawa obejmuje:
1) Automatyczny jednoslotowy skaner płyt obrazowych - 2 szt.
2) Kasety i płyty obrazowe, w tym:
a) kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową formatu 35x43cm - 4 szt.
b) kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową formatu 35x35cm - 4 szt.
c) kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową formatu 24x30 cm - 4 szt.
d) kaseta do badań ogólnodiagnostycznych z płytą obrazową formatu 18x24 cm - 4 szt.
3) Konsola technika - 2 szt.
4) Lekarska stacja diagnostyczna - 2 szt.
5) System umożliwiający pełne działanie dwóch poradni/pracowni (serwer i licencje) - 1 szt.
3.6. Urządzenia i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe a data produkcji nie może być starsza niż 6 miesięcy licząc od daty ukazania się ogłoszenia.
3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1A do SIWZ.
3.8. Oferowane urządzenia wraz z oprogramowaniem muszą być kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych.
3.9. Oferowane urządzenia, oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, winny być zgodne z normami określonymi przepisami prawa, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewnić wymagany poziom usług medycznych.
3.10. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny na terenie Polski.
3.11. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
a. kartę gwarancyjną,
b. dokumentację techniczną w jednym egzemplarzu,
c. instrukcję obsługi w języku polskim w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Babińskiego 29
Nr domu 29
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-393
Województwo małopolskie
Tel 012 6524347, 6524526
Fax 012 2621335
Internet www.babinski.pl
Regon 00029855400000
E-mail wozniakj@babinski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 7500,00zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (zał. 3 do SIWZ), metodą spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej oraz wyraźnej woli Stron, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 3 i 4 poniżej. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć: a) zmiany terminu realizacji projektu - w przypadku, gdy zmianę taką zaakceptuje Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, b) zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji projektu, c) sytuacji, gdy Wykonawca zaproponuje zmianę na nowszą wersję urządzeń bądź oprogramowania w stosunku do zaoferowanego w ofercie, jeśli taka zmiana nastąpi po otwarciu ofert, a przed ostateczną realizacją projektu - w takim przypadku zmiana polegać będzie na zaproponowaniu produktu o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie Wykonawcy i zastąpieniu oferowanych urządzeń bądź oprogramowania nowszą wersją. 4. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu projektu, jak również oszczędnemu, celowemu i efektywnemu wydatkowaniu środków finansowych, b) gdy wystąpią zdarzenia losowe.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.babinski.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków
Data składania wniosków 07/11/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków w Kancelarii Szpitala
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)