Dostawa urządzeń wraz z ich montażem w celu wykonania modernizacji sieci teleinformatycznej na terenie Archiwum Państwowego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104, 40-145 Katowice.

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-06 10:00:00
Instytucja Archiwum Państwowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Modernizacja sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227201 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324280009, 324200003, 324100000, 453143004, 712500005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi:
I. dostarczenie sieci światłowodowej wraz z niezbędnymi urządzeniami: kabla światłowodowego, umożliwiającego transmisję 10Gb - 468m; 2 szaf krosowniczych 12U wiszące (umożliwiających montaż dostarczonych urządzeń); 4 sztuk przełączników sieciowych (Switche) wraz z konwerterami optoelektronicznymi, dopasowanymi do światłowodu w następującej konfiguracji: 2 sztuki z dwoma konwerterami optoelektronicznymi, 1 sztuka z jednym konwerterem optoelektronicznym, 1 sztuka z trzema konwerterami optoelektronicznymi; 4 sztuk Patchpaneli optycznych; 8 sztuk Patchcordów optycznych umożliwiających transmisję 10Gb;
Szczegółowy wykaz urządzeń:
1. Kabel światłowodowy, umożliwiający transmisję 10Gb - 468m
2. Szafa krosownicza 12U wisząca - 2 szt., umożliwiające montaż dostarczonych urządzeń.
3. Przełączniki sieciowe (Switch) wraz z konwerterami optoelektronicznymi, dopasowanymi do światłowodu - 4 szt, w następującej konfiguracji:
- 2 sztuki z dwoma konwerterami optoelektronicznymi
- 1 sztuka z jednym konwerterem optoelektronicznym
- 1 sztuka z trzema konwerterami optoelektronicznymi.
4. Patchpanele optyczne - 4 szt.
5. Patchcordy optyczne - (umożliwiające transmisję 10Gb) 8 szt.
II. Do przedmiotu zamówienia należy również montaż i uruchomienie urządzeń i instalacji wchodzących w zakres niniejszej SIWZ oraz wykonanie pomiarów reflektometrycznych i wydajnościowych urządzeniami posiadającymi aktualny certyfikat;
III. Opracowanie dokumentacji powykonawczej zainstalowanych kabli światłowodowych oraz urządzeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Archiwum Państwowe w Katowicach
Ulica ul. Józefowska 104
Nr domu 104
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-145
Województwo śląskie
Tel 0-32 208 78 01
Fax 0-32 208 78 05
Internet www.katowice.ap.gov.pl
Regon 00000106300000
E-mail administracja@katowice.ap.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa skarbu państwa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizował) co najmniej 3 (trzy) dostawy urządzeń wraz z montażem, o jakich mowa w SIWZ, o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) każda z dostaw urządzeń, z podaniem wartości brutto (każdej z dostaw z osobna), przedmiotu, dat ich wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150.000 (sto pięćdziesiąt tysięcy) zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizował) co najmniej 3 (trzy) dostawy urządzeń wraz z montażem o jakich mowa w SIWZ, o wartości brutto co najmniej 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) każda z dostaw urządzeń, z podaniem wartości brutto (każdej z dostaw z osobna), przedmiotu, dat ich wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dowody, że wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z brzmieniem przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. W wykonaniu powyższej dyspozycji Zamawiający poniżej przewiduje w treści SIWZ możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zmiana terminu wykonania umowy: wystąpienie okoliczności siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu umowy o wykonanie zamówienia publicznego, a powodujące niemożliwość wywiązania się przez jedną lub obie Strony z postanowień umowy w jej obecnym brzmieniu, w ustalonym umową pierwotnym terminie; skrócenia terminu realizacji zamówienia publicznego w związku z koniecznością jego zakończenia w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków przyznanych na realizację zamówienia. Zmiany technologiczne: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ w ramach opisu przedmiotu zamówienia, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji albo nowych technologii wykonania przedmiotu zamówienia, korzystnych dla Zamawiającego, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia publicznego; konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia publicznego przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego; konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany osobowe: zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym co uprzedni Podwykonawca; rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania zamówienia, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu zamówienia bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Pozostałe zmiany: rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji zmniejszenie ceny kontraktowej objętej ofertą Wykonawcy, która została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku wstrzymania lub ograniczenia finansowania zamówienia publicznego lub w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego innych okoliczności, o których mowa w pkt. poniżej; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie stosownie pomniejszone przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie przez Wykonawcę świadczenia; inne niż wymieniona w pkt. powyżej siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ oraz umową zawartą w sprawie zamówienia publicznego; zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji objętej niniejszym zamówieniem publicznym, do takiej zmiany, które nastąpiły w trakcie wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego; wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez podmiot udzielający gwarancji inny niż Wykonawca; zmiany wysokości należnego podatku od towarów i usług VAT na skutek zmian w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa, obniżenie wysokości wynagrodzenia na skutek wadliwego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego, inna niż przewidziane w punktach powyżej - zamian umowy korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, acz nie wyłącznie, w zakresie dokonywania płatności. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany oznaczeń Stron, w tym firmy, zmiany adresu, siedziby, danych teleadresowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.ap.gov.pl/katowice
Adres uzyskania siwz Archiwum Państwowe w Katowicach ul. Józefowska 104 40 - 145 Katowice Sekretariat, pok. 107, Budynek nr 1, (I piętro) od godz. 8.00 do 14.00
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Archiwum Państwowe w Katowicach ul. Józefowska 104 40 - 145 Katowice Sekretariat, pok. 107, Budynek nr 1, (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Niniejsze zamówienie publiczne jest dofinansowane ze środków Ministra Kultury i dziedzictwa narodowego w ramach Wieloletniego programu Rządowego Kultura +, priorytet: Digitalizacja
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)