Dostawa laptopów, sprzętu multimedialnego i biurowego na potrzeby projektu Klucz do uczenia II edycja - Profesjonalny nauczyciel gwarancją jakości edukacji

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-07 11:45:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 439360 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 480000008, 386521001, 445232004, 301214306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Dostawa laptopów, sprzętu multimedialnego i biurowego na potrzeby projektu Klucz do uczenia II edycja - Profesjonalny nauczyciel gwarancją jakości edukacji:

CZĘŚĆ 1
Laptop - 3 szt. o parametrach nie gorszych niż:

Ekran LCD >= 15 , >= 1366 x 768 pikseli,
Pamięć RAM >= 6 GB
DDR3
Procesor Procesor osiągający w teście wydajności PassMark CPU Mark (Zgodnie z załącznikiem(CPU)) wynik nie gorszy niż 4003 lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów z innymi benchmarkami. Przez (równoważny) Zamawiający rozumie wyniki wskazanych testów równe lub wyższe. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do równoważności, wykonawca podstawi Zamawiającemu oferowany model do testów przed wyborem oferty.
Dysk HDD >= 500 GB
Karta dźwiękowa wyjście na słuchawki
Komunikacja dsffgsdfgdsdf LAN >= 100 Mbps
Wireless LAN 802.11b-g-n WiFi
Interfejsy
USB >= 3,
USB 3.0 >= 1,
D-Sub >= 1,
HDMI >= 1,
RJ45 >= 1,
Audio >= 1,
Dodatkowe wyposażenie kamera
wbudowany mikrofon
Napęd optyczny DVD+-RW DL
Waga (z baterią) =< 2,7kg
Typ akumulatora litowo-jonowa
System operacyjny Windows 8 PL lub równoważny.
W PWSZ we Włocławku we wszystkich obecnie posiadanych komputerach używany jest system operacyjny Windows. Oprogramowanie, które będzie zainstalowane na dostarczonych laptopach musi być w pełni kompatybilne z systemami z rodziny Windows.
Myszka - typ: laserowa,
- interfejs: USB
- liczba scrolli >= 1
- liczba przycisków >= 3
- gwarancja producenta >= 24 miesiące
Torba Wymiary wystarczające do umieszczenia laptopa oraz akcesoriów (zasilacz, mysz)
Gwarancja >= 24 miesiące
Serwis sprzętu door to door >= 24 miesiące

Oprogramowanie
L.p. Typ Nazwa produktu spełniającego wymagania Ilość
1. Pakiet biurowy Microsoft Office Professional Plus 2010 MOLP
(oprogramowanie będzie instalowane na komputerach administracyjnych Uczelni) 3

Projektory + uchwyty - 2 szt.
Projektor - Rozdzielczość ekranu >= 1280x720 pikseli
- jasność >= 2500 ANSI lum.
- kontrast >= 3000:1
- złącza zewnętrzne :
-USB
-Mini jack 3.5 mm (in-out)
-VGA (D-Sub 15)
-S-Video
-HDMI
- głośniki >= 1 x 5W
- czas pracy lampy >= 2000 godz.
- pilot
- gwarancja producenta >= 36 miesięcy
Montaż na uchwytach w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- możliwość montażu do sufitu (w poziomie) jak również do ściany (w pionie)
- opatentowana technologia regulacji położenia projektora z dokładnością do milimetra
- kompatybilność z zaproponowanymi projektorami;
- możliwość obrotu projektorem w zakresie 360 stopni (w płaszczyźnie poziomej)
- regulacja projektora we wszystkich płaszczyznach w zakresie do 25 stopni
- solidna konstrukcja pozwalająca na zamontowanie projektorów o wadze do 20kg

CZĘŚĆ 2
Kserokopiarka z możliwością druku sieciowego - 1 szt.
Technologia druku cyfrowy LED / laserowa
Funkcja kopiowania TAK
Drukarka sieciowa TAK
Skaner sieciowy TAK
Podajnik dwustronny RADF TAK
Duplex TAK
Obsługiwane formaty Min. A3, A4
Kaseta na papier Tak >= 2 szt.
A4 i A3
Pojemność jednej kasety >= 250 arkuszy
Podajnik boczny >= 100 arkuszy
Szybkość druku mono A4 >= 19 str./min
A3 >= 11 str./min
Rozdzielczość drukowania >= 600 x 600 dpi
Rozdzielczość skanowania >= 600 x 600 dpi
Interfejsy USB, 10/100-TX Ethernet,
Pamięć >= 112 MB
Kody dostępu >= 50
Gwarancja 36 m-c
Urządzenie powinno być, nowe, kompletne, gotowe do pracy (posiadać w standardzie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne umożliwiające pracę urządzenia).


Nieprzekraczalny termin wykonania: do dnia 29 listopada 2013 r

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
Ulica ul. 3 Maja 17
Nr domu 17
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-800
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 2316080
Fax 054 2314352
Internet www.pwsz.wloclawek.pl
Regon 91126695100000
E-mail inwestycje@pwsz.wloclawek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/11/2013
Wadium Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia
Potencjał Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia
Zdolne Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pwsz.wloclawek.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, II piętro, pok. 32
Data składania wniosków 07/11/2013
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów, sprzętu multimedialnego wraz z montażem i biurowego na potrzeby projektu Klucz do uczenia II edycja - Profesjonalny nauczyciel gwarancją jakości edukacji realizowanego w ramach POKL - Priorytet IX -Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 - Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Zadanie 4 - Kurs z przedsiębiorczości
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)