P/29/2013 DOSTAWA RYB.

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-08 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
Miejscowość Opole
Województwo opolskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 439494 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152400002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb wg załącznika nr 1A do magazynów znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu.
3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP/GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych np. (izoterma) dla artykułów wymagających niskich temperatur. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się produkty stanowiące przedmiot zamówienia znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.10.136.914 j.t.).
4. Wspólny słownik zamówień (CPV)
15240000-2 Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
5. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1A ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od jego potrzeb (prawo opcji).
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Uwaga:
Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez odpowiednie przeliczenie powodujące otrzymanie odpowiedniej ilości, dołączenie dokumentów na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp.
Oferty równoważne to takie:
- w których Wykonawcy mogą zaoferować produkty w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ. Przy czym zaoferowane opakowanie może być mniejsze niż podane przez Zamawiającego, lub większe, ale większe tylko o max. do 25% produktu. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania (liczebność) podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk Załącznika nr 1 A - wykazu asortymentowo-cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania.
Uwaga:
Pod pojęciem odpowiednie przeliczenie należy rozumieć wynik uzyskany w rozwiązaniu proporcji zgodnie z tzw. regułą trzech, która stanowi, że jeśli dane są trzy wyrazy w proporcji, to czwarty można wyliczyć posługując się wzorami np. d = a x b / c, gdzie:
a- liczebność opakowania Zamawiającego,
b - ilość opakowań Zamawiającego,
c- liczebność opakowania Wykonawcy,
natomiast d - niewiadoma ilość opakowań Wykonawcy
- w których Wykonawcy oferują przedmiot zamówienia spełniający wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach/cechach nie gorszych niż te określone w SIWZ; oferowany wyrób może jednak posiadać dodatkowe lepsze cechy
- w których Wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia oferując asortyment inny niż wskazany przez zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mający takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe; oferta równoważna musi spełnić wszystkie minimalne wymagania określone w opisie przedmiot zamówienia,
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca uzyskał akceptację na zaoferowanie produktu o innej gramaturze opakowania lub innych składników niż określone w załączniku 1A do siwz z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszej siwz.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 Prawa.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
11.Termin wykonania całości zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.
12. Termin realizacji zamówień cząstkowych: raz w tygodniu do godz. 11:00 na podstawie zamówień cząstkowych.
UWAGA:
W wyjątkowych przypadkach Wykonawca może dostarczyć towar do godziny 14:00, przy czym musi poinformować o tym Zamawiającego na dwie godziny przed planowaną dostawą.
Termin realizacji uzupełniających zamówień cząstkowych dla wszystkich zadań: do godz. 16:00 w dniu złożenia zamówienia uzupełniającego przez Zamawiającego zgłoszonego Wykonawcy do godz. 13:00 w tym dniu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
Ulica ul. Wodociągowa 4
Nr domu 4
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-221
Województwo opolskie
Tel 077 5414100
Fax 077 5414237
Internet www.wszn.opole.pl
Regon 00029430300000
E-mail sekretariat@wszn.opole.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego jakie muszą zostać dołączone do oferty:Oświadczenie Wykonawcy zawarte w formularzu Oferty Przetargowej- że Wykonawca jest na etapie wdrażania /wdrożył HACCP i że zobowiązuje się do natychmiastowego dostarczenia dokumentów na potwierdzenie oświadczenia na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
Inne dokumenty 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 23 Prawa) dwóch lub więcej Wykonawców ww. oświadczenie ma być złożone: a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. 2. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Wypełniony formularz - Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji, a stanowiący szczegółowy formularz cenowy 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Prawa, są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, na podstawie pełnomocnictwa rodzajowego. Oryginał takiego pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinna być załączona do oferty. Pełnomocnictwo może być udzielone jednemu z Wykonawców wspólnie ubiegających się lub osobie trzeciej. W przypadku oferty wspólnej ofertę podpisuje pełnomocnik, a wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. Wykonawca występujący wspólnie nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5. Pełnomocnictwo: W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo rodzajowe. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy stanowi odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą. 3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych netto przez cały okres obowiązywania umowy. Ewentualna zmiana ceny brutto może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT proporcjonalnie do tej zmiany. Wprowadzenie nowych cen brutto z uwagi na zaistnienie niniejszej okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego poprzez przesłanie załącznika nr 1A zawierającego wskazanie nowych cen brutto. Zawiadomienie to nie stanowi zmiany niniejszej umowy, w konsekwencji czego nie winno mieć charakteru aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wszn.opole.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)