Dostawa komputerów stacjonarnych oraz komputerów przenośnych

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-07 10:00:00
Instytucja Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 440474 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę fabrycznie nowych , nienoszących śladów użytkowania komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, tabletów, jednego komputera do digitalizacji VIDEO oraz jednego komputera do digitalizacji dźwieku

Opis

Dostawa 22 sztuk komputerów stacjonarnych, 2 szt. komputerów przenośnych, jednego notebooka oraz dwóch tabletów, o cechach, funkcjonalności i parametrach technicznych opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 5a do SIWZDostawa zestawu stacjonarnego do digitalizacji dźwięku o cechach, funkcjonalności i parametrach technicznych opisanych w opisie
przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZDostawa zestawu stacjonarnego do digitalizacji VIDEO o cechach, funkcjonalności i parametrach technicznych opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5c do SIWZDostawa 4 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych (po dwa monitory do kaŜdego zestawu) o cechach, funkcjonalności i parametrach technicznych opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5d
do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Ulica Pl. Krasińskich 2/4/6
Nr domu 2/4/6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-207
Województwo mazowieckie
Tel 22 5818803
Fax 22 5818814
Internet www.ipn.gov.pl
Regon 01636509000000
E-mail jacek.maraszek@ipn.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie, tj.: w zakresie części I wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwie dostawy komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych, każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto; w zakresie części III wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -minimum dwie dostawy stacji roboczych, gdzie wartość jednej stacji roboczej nie może być mniejsza niż 10 000,00 PLN brutto. Stacja robocza - jednostka centralna umożliwiająca zaawansowane przetwarzanie grafiki 3D oraz plików video 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dla części I: minimum dwie dostawy komputerów stacjonarnych i /lub przenośnych, każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto; wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 6 do SIWZ). dla części III minimum dwie dostawy stacji roboczych, gdzie wartość jednej stacji roboczej nie może być mniejsza niż 10 000,00 PLN brutto wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 6 do SIWZ). Stacja robocza - jednostka centralna umożliwiająca zaawansowane przetwarzanie grafiki 3D oraz plików video;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: Dla części I -certyfikat Microsoft WHCL lub równoważny -certyfikat spełniania norm CE i przyznania znaku CE dla produktu (komputer i monitor), -certyfikat ISO 9001:2000 producenta komputera i monitora oraz firmy serwisującej oba produkty, -certyfikat EnergyStar min. 5.0 dla komputera i monitora (w przypadku komputera przenośnego) -certyfikat: CE, TCO 5.0 - dla monitora. Dla części II -certyfikat Microsoft WHCL lub równoważny Dla części III -certyfikat Microsoft WHCL lub równoważny - certyfikat spełniania norm CE i przyznania znaku CE dla produktu -certyfikat ISO 9001:2000 producenta komputera oraz firmy serwisującej, -certyfikat EnergyStar min. 5.0 dla komputera. Dla części IV -certyfikat Microsoft WHCL lub równoważny -certyfikat spełniania norm CE i przyznania znaku CE dla produktu (komputer i monitor), -certyfikat ISO 9001:2000 producenta komputera i monitora oraz firmy serwisującej oba produkty, -certyfikat EnergyStar min. 5.0 dla komputera i monitora -certyfikat: CE, TCO 5.0 - dla monitora.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmniejszenia ilości zamawianych produktów nie więcej jednak niż do 10%. Wówczas Wykonawcy będzie przysługiwało tylko wynagrodzenie za zrealizowane zamówienia. 2.Ponadto Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w sytuacji gdy: 1)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu zamówienia, 2)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu sprzętu/oprogramowania w przypadku zakończenia produkcji lub braku dostępności na rynku pod warunkiem że sprzęt oprogramowanie będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu typu sprzętu oprogramowania i nie spowoduje podwyższenia ceny
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ipn.gov.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, ul. Woloska 7, 02-675 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 07/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Instytut Pamięci Narodowej Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)